Tänään se taas iski; shoppaushimo. Minua ei saisi päästää kaupoille. Kulutin yhteensä 93€ vaateostoksiin... Uskalsin vasta äsken laskea yhteissumman. Veromodasta löysin wanhojentanssi jatko-mekolle seuralaiseksi rannekorun & myös uudet farkut;
12,95€, VeroModa
Rakastuin näihin farkkuihin ensikatsauksella, 39,95€
Lindexistä ostin 2 kpl Stay Up:peja
(voin lyödä pääni pantiksi, että saan yhtenä iltana molemmat rikki)
sekä alusvaatteita super hyvillä alennuksilla !
6,95€ kpl /13,90€ 2 klp
vain 10,00€, norm. hintaisena 19,00€
Tähän väliin kerron. Rakas äitini oli tuonut minulle pyynnöstä ihanat Ed Hardyn shortsit Egyptistä! (feikit tietenkin, kun ulkomailta)
Rakkaus; löysin aikaisemmin Seppälän alennusmyynneistä, vain 13€ !!
H&M:stä puolestaan ostin -50% neuleen ja -50% luonnonvalkoiset tumput. (ei kuvaa)
Alennuksen jälkeen vain 10€, norm. hinta 19,95€
Ei minulla muuta tällä kertaa... Rahaa saa kulumaan, jos vain tuhlailee.
Nyt nukkumaan, öitä!
~xoxo Laurenn
























