Playlist

2/22/2014

Boudoir photoshoots

Pikapostaus! Ensi alkuun itkuvirsi, kun en ole kirjoittanut pitkään aikaan. Ollut kipeänä 2 viikkoa ja ollut hitokseen paljon tekemistä. Suomi sucks. Lupaan lähi aikoina toteuttaa ainakin sen meikkipostauksen, jonka äänestitte voittajaksi "Mistä haluaisit minun kirjoittavan enemmän?"-kyselyssä. Sitä järkkäriä en vain ole onnistunut ostamaan.. Mutta onneksi on kuvauksia, jossa saa vielä laadukkaampia kuvia.

Ne ketkä eivät ole mun fb-kavereita eivät olekaan törmänneet vielä uusimpiin mallikuviini. Sen takia tungen niitä nyt tännekin. Olin tosiaan jokin aika sitten aivan sairaan onnistuneissa Boudoir-kuvauksissa. :) Nyt on kova into saada lisää kuvia kerättyä. Tän viikon sunnuntaina (heti ylihuomenna) menen erääseen kartanoon kuvaamaan. Aiheena draama/linnanjuhla tyyliä. Puen wanhojentassimekkoni päälle. Ihanaa että pidin pääni enkä myynyt sitä 2 vuotta sitten kun wanhat tanssin. En aio luopua siitä!

Stay tuned, koska pikku hiljaa tulee uusista Rock-aiheisista kuvauksista settiä. Mun takia vain kestää, koska olen nyt viikon pähkäillyt mitkä 12 kuvaa valitsen 400 kpl kuvan joukosta... Hullu homma!

No mutta tälläinen lyhyt postaus nyt työpäivän päätteeksi. Palataan astiaan chiao!


 



 


 


 






~xoxo Laurenn

4 kommenttia:

  1. Oletpas nätti ja hyviä kuvia. Sulle sopii noi punaset hiukset.:)
    neeeaa.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Laatu vain ei ole näissä kuvissa paras mahdollinen, kiitos bloggerin. Mutta kiitti :))

      Poista
  2. Hienoja kuvia, sulla on todella kaunis hymy!

    VastaaPoista

talk to me, i won't bite you