Valentine's Day; Aamuni aloitin salitreenillä, jonka jälkeen taas yhdet wanhojentanssiharjoitukset alkoivat. Treenien jälkeen kävelin sukuloimaan mummolleni ja toivottamaan ystävänpäivät. Vanha, höperö, mutta rakas mummo kommentoi vitsillä tuloani "kiva kun lapsenlapsi tulee tervehtimään mummua ja tarkistaa ettei ole sänkyyn kuollut" ... lause sai hiljaiseksi. Aamu meni pohdiskelun merkeissä, mutta amikseen päästyä olin energiaa täynnä, koska sain nähdä pitkästä aikaa rakkaat VMAT10-tyttöset. Ostin muutamille parhaille luokkafrendeilleni pienet ystävänpvälahjat - punaiset sydän muumitikkarit! hih :) Maistuivat kyllä. Sain lahjaksi Wiener Nougat suuren suklaarasian ja napakorun. Minun kun piti pitää kunnolla linjoista kiinni ennen wanhojentansseja (perjantaita) ja pyh :P
| Pohdiskelin kampausta tanssiaisiin... |

Se on tullut nyt lähi kuukausina todistetuksi, että minulla on sairaus - shopaholic!
Se menee vielä vitsistä, mutta 50€ kulutin taas meikkeihin ja vielä melko turhuuteen. Ihastelin ostoksiani;
Leave a comment, pls
~xoxo Laurenn























