Playlist

2/14/2012

Valentine's Day

Valentine's Day; Aamuni aloitin salitreenillä, jonka jälkeen taas yhdet wanhojentanssiharjoitukset alkoivat. Treenien jälkeen kävelin sukuloimaan mummolleni ja toivottamaan ystävänpäivät. Vanha, höperö, mutta rakas mummo kommentoi vitsillä tuloani "kiva kun lapsenlapsi tulee tervehtimään mummua ja tarkistaa ettei ole sänkyyn kuollut" ... lause sai hiljaiseksi. Aamu meni pohdiskelun merkeissä, mutta amikseen päästyä olin energiaa täynnä, koska sain nähdä pitkästä aikaa rakkaat VMAT10-tyttöset. Ostin muutamille parhaille luokkafrendeilleni pienet ystävänpvälahjat - punaiset sydän muumitikkarit! hih :) Maistuivat kyllä. Sain lahjaksi Wiener Nougat suuren suklaarasian ja napakorun. Minun kun piti pitää kunnolla linjoista kiinni ennen wanhojentansseja (perjantaita) ja pyh :P












Pohdiskelin kampausta tanssiaisiin...




Se on tullut nyt lähi kuukausina todistetuksi, että minulla on sairaus - shopaholic!
Se menee vielä vitsistä, mutta 50€ kulutin taas meikkeihin ja vielä melko turhuuteen. Ihastelin ostoksiani;





Leave a comment, pls

~xoxo Laurenn

2/12/2012

In hurry

Nyt tulevana viikkona on extra kiireellistä wanhojentanssien takia. Alkaa pikkuhiljaa jännittämään onkohan kaikki liikkeet hallussa, kampauksen olen kampaajalle valinnut, meikki hieman harkinnassa, mekko henkarissa + kaiken maailman asusteet kunnossa, jatkoasu valittuna.. Kohta olen suuntaamassa solariumiin näin aamun aloitukseksi ja sen jälkeen seuraa wanhojentanssiharjoitukset. Kouluunkaan en tulevana kahtena päivänä ennätä harjoituksien takia. (Enhän toki ollut melkein koko viime vkoa kipeänä, matkailualan tunneilta. En halua jäädä jälkeen!)




~xoxo Laurenn

2/02/2012

You found me

Matkamessut 2012



aww, tuttujen chihuahua tuli kyläilemään. (:





Happiness











Perjantaina juhlitaan yhtä parasta frendiäni ! congrats honey.




Klo on 0:29 ... aika mennä nukkumaan >

~xoxo Laurenn


1/30/2012

Long time no see

Blogi kirjoitteluni lopahti näköjään kesän jälkeen, mutta nyt sain suuren vimman taas kirjoittaa, koska ystäväni aloittelee omaa blogiaan ja hyvä ystäväni pyysi minua jatkamaan postaamista. Elämäni on muuttunut melkoisesti viime bloggaukseni. En halunnut poistaa wanhoja postauksia, mutta muistakaa että ne eivät ole päivitettyä tietoa - just memories.

VUOSI 2012
on tuonut mukanaan uuden asuinpaikkani, uusia ystäviä, juhlia, valmistautumista ja harjoittelua wanhojentansseihin, riitoja, sopimisia, opiskelua (kaksoistutkinnosta selviämistä), miljoonia vaatteita, messutöitä...

Tässä tiivistelmä uusimmista kuvista;

Valehtelematta kolmeen vuoteen en ole ollut yleisesti omilla hiuksillani missään, mutta positiivisen palautteen ansiosta aion totutella itseäni omiin hiuksiini =) kuulemma sopivat paremmin, comments?













~xoxo Laurenn

7/23/2011

Loma kuvia Kreikasta 2011

Hyvää ööyötä! Miksi olen edes hereillä.. On ollut paljon kiireitä (ja ne jatkuu vielä), joten en ole ehtinyt kirjoitella tänne. ):

Huomenissa täytyy herätä klo 8 pintaan laittautumaan (opss - tänään), koska 10:ksi kirkkoon ripitykseen. Meillä asustelee keskiviikkoon asti españalainen tytsy! She's lovely, mutta näin aluksi ujo. Englanti ei suju häneltä hyvin, enkä osaa españaa tarpeeksi, että ymmärtäisin kaiken mitä hän sanoo :'D Itse lupaduin keskiviikosta sunnuntaihin asti leirille, johon 80 ulkomaalaista nuorta isäntäperheistä viedään (myös tämä Estefania). No idea, mitä siellä tehdään, koska minut ilmoitettiin ekstemporee (joku Ukrainalainen tyttö ei tullutkaan Suomeen, joten 1 paikka jäi vapaaksi). I got it (:

Tässä näitä loma-kuvia Kreikasta:













Pelkän tölkkien ulkonäön mukaan ostettiin :D:

at the airport

Auringonoton hinta (;
 


Ilman meikkiä jejejje.





Lentävä vene...?






Ois aika nukkumaan >>


~xoxo Laurenn