Playlist

4/13/2012

Päivä 14: kuva sinusta ja ystävästäsi (ystävistäsi)

(Vuosi 2012)







Päivä 01: kuva siitä,mitä nyt ajattelet
Päivä 02: kuva siitä, miltä sinusta tuntui tänään
Päivä 03: kuva siitä, mitä teit tänään
Päivä 04: kuva jostain mitä olet menettänyt
Päivä 05: kuva jostain mihin olet riippuvainen
Päivä 06: kuva joka inspiroi sinua
Päivä 07: kuva minne haluaisit mennä
Päivä 08: kuva jostain mitä tarvitset joka päivä
Päivä 09: kuva mitä söit lounaaksi
Päivä 10: kuva siitä, mitä haluat tehdä
Päivä 11: kuva maasta jossa haluaisit asua
Päivä 12: kuva suosikkihedelmästäsi
Päivä 13: kuva jostain mitä pelkäät
Päivä 14: kuva sinusta ja ystävästäsi (ystävistäsi)
Päivä 15: kuva kännykästäsi
Päivä 16: kuva jostain mitä haluaisit tehdä ennen kuolemaasi
Päivä 17: kuva siitä mitä harrastat
Päivä 18: kuva jostain mitä teet joka päivä
Päivä 19: kuva joka kuvaa elämääsi
Päivä 20: kuva kielestä minkä aloitit viimeksi
Päivä 21: kuva sinusta enemmän kuin 10 vuotta sitten
Päivä 22: kuva henkilöstä jota ihailet
Päivä 23: kuva joka saa sinut hymyilemään
Päivä 24: kuva autosta jonka näit viimeksi
Päivä 25: kuva, joka tekee sinut surulliseksi
Päivä 26: kuva parhaasta puolestasi/osastasi
Päivä 27: kuva tuskallisesta muistosta
Päivä 28: kuva onnellisesta muistosta
Päivä 29: kuva lempivaatteestasi/asusteestasi
Päivä 30: kuva joka kuvailee aamujani
Päivä 31: kuva lempipaikastani
Päivä 32: kuva jostain, johon uskoin lapsena
Päivä 33: kuva jostain mieliruoastani
Päivä 34: kuva ensimmäisestä harrastuksestani
Päivä 35: kuva bändistä jonka musiikkia kuuntelen nyt
Päivä 36: kuva jostain, mitä odotan paljon
Päivä 37: kuva lempihiustyylistäni
Päivä 38: kuva henkilöstä, jonka haluaisin tavata
Päivä 39: kuva siitä mitä mieltä olen koulusta
Päivä 40: kuva joka tuo muistoja

~xoxo Laurenn


4/12/2012

Kuvapostaus

Iltaa.. Oikeastaan hyvää yötä. :)
Lupasin tehdä vielä kuvapostauksen vasta vaalennetuista hiuksista, joten lisäilin kuvia tähän;






~xoxo Laurenn


Try to be the woman you love

Hyvää huomenta,
Olen tällä hetkellä töissä Lohjan Matkailupalvelukeskuksessa (abc:lla). Minulla on meneillään matkailu palveluiden myynti- ja neuvonta jakso. Tämä työ on maaailman chilleintä! Apsin soittolistakin on kuuntelemisen arvoinen. Eikä pidä unohtaa mainita, että työkollegat ovat aivan mahtavat. Teen varauksia Lohjan kohteisiin, vastaan asiakkaiden puheluihin & sähköposteihin ja päivittelen http://www.visitlohja.fi/ -nettisivuja. Toimisto homma toimii mulle kiireisen arjen keskellä vallan mainiosti, saan vain istua ja laittaa aivot koetukselle. Tehtävät ovat kyllä vaativia, nytkin yritän kuumeisesti etsiä tietoja Suomen Turisti Infon tapahtumakalenteriin. Miljoona sivustoa auki..

Eilen kävin Sonian kanssa salilla pitkästä aikaa, vaikka vieläkin kipeänä. Yskin ja ääni ei toimi. Kaupungilla oli hyvä törmätä laulunopettajaani. Sanoi etten tällä äänellä osallistu tämän viikon lauluesitykseen. Harmittaa todella kovin :( Tyttöjen kanssa tehty hurja työ biisimme eteen, mutta onneksi ne kyllä pärjää <3.

Eilen vaalennettiin myös minun hiukseni. Suostuttelin frendini vaalennus-operaatioon. Lopputulos oli se mitä värinvaalennuksen jälkeen voikin tummanruskeisiin hiuksiin olettaa; blondi/oranssi/ruskea. Tässä sitten odottelen muutamia päiviä ennen kuin uskallan laittaa jonkun mousse värin, vaaleahkon ruskeisiin hiuksiin kun pyrkisin. :)

Tässä (huonot kuvat) näistä hiuksista;
lupaan tehdä illalla kunnollisen kuvapostauksen



Luonnossa näyttävät todella eriltä. (Mahdoton väritrio!)
Pakko tämä vaihe jossain vaiheessa suorittaa. :)


Palailen illalla, chao!


~xoxo Laurenn

4/09/2012

Sick and tired



Viimeistä pääsiäispäivää vietetään, toivottavasti kaikilla on suklaakiintiö täynnä. Olen jonkinlainen suklaa-addikti. Mignomit ovat ehdoton suosikkini. Ei tee hyvää vaikkakin luin jokin aika sitten, että säännöllisen suklaan syönti on terveellistä!! Pääsiäistä meidän perheen kesken vietetään, niin että äidin puoleisten kanssa sukuloidaan herkku aterian yhteydessä, mutta tänään jouduin sen ohittamaan kipeyteni takia. Ääneni on mennyt.


Dsc_87342_large

Jou_028_large


Olen jo kolmatta päivää kärsinyt mahdottoman kipeästä kurkusta, nuhasta ja yskästä. Aamulla yskin yöök yöök vihreätä limaa. Oli erittäin heikko olo, mutta menin kuitenkin töihin. Jokainen voi vain kuvitella kuinka mukavan kuuloista toimia kassalla, äänellä joka heittelee ja ei kuulu. :'D Omalta osaltani pääsiäinen ei ns. mennyt niin kuin elokuvissa.. Monen moista asiaa joutunut käymään läpi, en niistä julkisesti sano kuin sen verran, että  toisten ei tarvitse puuttua muiden asioihin, jos ne eivät liity asiaan millään lailla. Ihmiset osaavat kyllä puhua omasta puolestaan. Tosiaan. Monia isoja kysymyksiä joutunut pohdiskelemaan & ehkä joskus saan niihin vastauksen. Toivottavasti mahdollisimman pian.








~xoxo Laurenn