Playlist

10/07/2014

✮ COMEBACK ✮

Viisi kuukautta takaperin kirjoitin blogiini viimeksi, kunnes viikonloppu reissulla olin promotöiden takia Hämeenlinnassa.... Vaihdettiin töiden jälkeen viihteelle ja eksyttiin johonkin Hämeenlinnan baariin. Siellä eräs tyttö bongasi mut ja sanoi, että saisiko hän kysyä jotain. Sanoin tottakai! "Olet sä se rock model voittaja?" Nyökkäsin ja tyttö sanoi, että tunnisti mun rintatatuoinnin tekstistä mut (vaikka tatskasta näkyi vain 1/4 osaa) ja että on lukenut pitkään blogiani sekä toivoisi, että jatkaisin tätä. (Suuri kiitos sinulle inspiraation takaisin tuomisesta, jos nyt luet blogiani) :) Silloin aloin miettimään, että jos Hämeenlinnasta "asti" on eksynyt lukijoita mun blogiin ja tykännyt kovasti niin miksen jatkaisi. Ainoastaan olen miettinyt, nyt kun olen päässyt mediaan yms. mitä haluan itsestäni enää kertoa kaikille, tuntemattomillekin. Koska tämä on vähän niin kuin virtuaalinen päiväkirja mun elämääni.



Sitten mietin mitä teen noilla 2012-2013 vuoden postauksilla. Poistaisinko kaikki kirjoitukseni, jotka eivät ole enää ajantasalla, muokkaisinko joka ikistä postaustani, poistaisinko koko blogini ja aloittaisin alusta... Mutta jokaisella on menneisyys. Haluan, että ihmiset näkevät millainen olen ollut ennen tätä malli-saavutustani esimerkiksi. Jos poistan kaiken täältä blogistani, tuntuisi että koko blogin sielu katoaisi. (jopa on deeppiä!) Mitä muutin oli se, että oikoluin melkein kaikki tekstini, koska tuolloin viisitoista kesäisenä kirjoitin helvetin raivostuttavasti "mennääx", "nii", "niinku" etc.

Elämäntilanteeni nyt: Sinkku | Rock Model of The Year 2014 naisvoittaja | Angels&Devils vaatefirman malli/promoottori | Asiakaspalvelija kokopäiväisessä työssä | "Malli" | Burleskitanssija | Yksityiset laulutunnit | Julkkis | Tattoo lover 




Hämeenlinnan keikasta! Olin lauantaina Aulanko Tattoo & Rock Weekendissä. Se oli ensimmäinen A&D keikkani ja mahtava olikin vaikka tapahtuma järjestettiin ensimmäistä kertaa niin kävijämäärät eivät olleet huipussaan, mutta tunnelma oli! Olin niin ylpeä itsestäni, kun minut jätettiin hetkeksi oman onneni nojaan niin sillä aikaa ehdin myydä yhden paidan kiinnostuneelle heh! Tutustuin uusiin mahtaviin ihmisiin samalla. Tämä on niin mun juttuni  Duunikeikan jälkeen jäätiin Aulangon kylpylään juomaan ja kuuntelemaan Camin sairaan hyvää bändiä nimeltään Night Nurse. Sitten suunnattiin tytsyjen kanssa tsekkaamaan Hämeenlinnan yöelämä. En tiedä onko muille kuinka uutta, mutta siellä baarissa oli kyltti, jossa luki erikoisia juomien nimiä. Muunmuassa: Pikapano ja kimppakivaa. Maistoin molempia, toinen oli pisangi drinkki ja toinen joku shotti. Ihan mielenkiintoisen makuisia. Siellä baarissa oli Pornobileet, joten nimet olivat varmaan sitä varten. Tequilan jälkeen ei kyllä tehnyt mieli juoda enempää, kiitti Heidi. ;) Aamulla lähdettiin Annan kanssa kiertelemään kirppiksiä ja voi jumankauta mitä löytöjä tein! Täytyisi varmaan ottaa kuvat niistä. Löysin valkoisen Ed Hardyn cäpin, kaksi Ed Hardyn tuubitoppia, unelmieni nahkarotsin ja Halloween kuvauksiin paidan. Sen jälkeen suunnatiin kotia kohti, mutta pysähdyttiin Hyvinkäällä vielä aamupalalla klo 15 aikaan haha.




 








Oli pakko saada äidille kuvatodiste. "Äiti tätä et usko ikinä: koskin käärmeeseen ja olin sitä noinkin lähellä!!!!!"
(Pelkään käärmeitä yli kaiken)


Toivottavasti te wanhat lukijani tykkäätte takaisin paluustani & tervetuloa kaikille uusille. :) Tiedän että jotkut ihmiset ovat niin mulkkuja, että tahtovat varta vasten kommentoida jotain paskaa tänne, mutta voin luvata ettei niitä julkaista. Haluan pitää positiivisen ilmapiirin yllä täälläkin. Maailmaan sisältyy muutenkin niin paljon negatiivisuutta, enkä ole ikinä ymmärtänyt sitä jos joku ihminen ei itseään miellytä minkä syyn takia häntä täytyy sitten seurata facebookissa tai blogissa, missä ikinä. Kaikkia ei voi miellyttää enkä tahtoisikaan.


 If you don't have anything nice to say then shut the fuck up.




Jos olet ensimmäistä kertaa eksynyt blogiini niin mallisivuni löydät täältä: Lady Laurenn ja portfolioni täältä: Lady L.


 

~xoxo Laurenn

5/08/2014

Rock Model 2014

Vihdoin bloggerin parissa!

Tosiaan kaikki ketkä ovat fb-frendejä tietävät, mutta teille lukijoille: pääsin semifinaaleista finaaleihin Rock Model of The Year 2014 kilpailussa!!! Sain toiseksi eniten yleisöääniä (451 tykkäystä) + tuomareiden pisteet niin jatkoon pääsin. Lauantain vietin kilpakumppaineiden kanssa finalistikuvauksissa. Oli tajuttoman hyvän tuulinen meininki  Meitä on nyt siis loppu suoralla 8 naista ja 2 miestä. Mahtava porukka: luottomeikkaaja, luottokampaaja, luottokuvaajat, järjestäjät, tuomarit & kilpailijat! Enpä olisi osannut uneksiakaan, että Lohjalainen yltäisi tälläiseen kilpailuun :) Ensi viikolla finaaliäänestyksen olisi tarkoitus alkaa. Jännittää todella mikä kuva mulle valitaan. Kamalaa kun pidetään jännityksessä :D Sitähän se kilpailu on. Saatiin sponsorilta (helvetin16) valita itsellemme vaatekappale. Otin harmaan topin, jossa on risti. Pitäisi ottaa siitä piakoin kuva! Jotta pysytte kärryillä milloin finaali käynnistää, käykää chekkailemassa Rock Models sivua.



Finaalikuvien otto päivästä behind the scenes:







Mulla on tällä hetkellä meikkikielto meneillään... Noiden kuvausten jälkeen, kun poistin meikit niin mun luomet muuttui paloauton punaisiksi ja turposi saamari silmien päälle ja kutisi tajuttomasti. Mun iho on ollut nyt yli kuukauden todella herkkä ja kuiva vaikka olen rasvannut luomia varsinkin bepanthenilla tuloksetta. Mutta toi reaktio oli karseeta. Eli joudun kulkemaan tuolla ihmisten ilmoilla 2 viikkoa ilman meikkiä. Älkää pelästykö :D Kävin toissapäivänä lääkärissä ja ne määräsi histec kuurin ja tehorasvaa. Histec auttaa allergiseen reaktioon (käy myös hyttysen pureman kutinan kanssa). Nyt täytyy tosiaan meikittä olla, jotta nähdään johtuuko se esimerkiksi siitepölystä, koska se on kuulemma nyt pahimmillaan ja muillakin jotka eivät sairasta siitepölyallergiaa kärsii siitä - vai meikinkäytöstä. Älkääkä tulko pätemään: mä en käytä arkisin lähes yhtään meikkiä. Töissä olen lähes aina ilman. Viikonloppuisin laittaudun, jos lähden jonnekin. Harmittaa vain suuresti, koska mulla olisi ollut maanantaina, tiistaina ja keskiviikkona eri kuvaukset, mutta jouduin noiden silmäluomien takia perua ne kaikki :(



Pääsiäinen ja vappukin vierähti ohi. Enkä ehtinyt kirjoittaa tänne mitään. Anyways, pukeuduin koulutytöksi t.a.t.u. heeboista mallia ottaen  Tiivistettynä vappu: Kävin töiden jälkeen kampaajalla blondaamassa tyvikasvun ja sitten värjättiin koko pää punaisella. Lähdin aloittelemaan frendille. Sieltä menimme Oliversiin ja eksyttiin kuuleman mukaan Primeen... Koko vapun jälkeisen päivän nukuin.






Pääsiäisestä ei sen ihmeellisempää: Grillailtiin, mentiin terdelle ja eksyttiin Amarilloon kuuntelemaan Petri Nygårdia. Oli niin kuultu juttu jo, että lähdin paljon ennen pilkkua vetämään.






Hitto mulla on paljon asiaa. Lauantaina on mun tanssikoulun kevätnäytös! Esiinnyn kahdessa eri burleski numerossa ja jatko tankotanssi numerossa. Burleskissa meillä on koreografia Beyoncen crazy in loveen ja tuolikoreografia Burlesque elokuvan welcome to burlesque biisiin. Esitys kuulemma kuvataan, joten toivottavasti saan videomateriaalia viikonlopun jälkeen tänne :) Tankotanssi numerossa tehdään liikkeitä osittain lattialla ja osittain lavatangoilla. Jänskää 8) Saadaan tanssikoulun puolesta esiintymisvaatteet, korsetit ynm. Kirsikkana kakun päällä vain meidän ToeStar Burlesque esiintyy yöllä Prime baarissa. Aion krepata tukan burleskia varten niin kuin Christina Aquileralla oli moulin rouge musiikkivideossa:



No niin ehkä nyt olen saanut sanottua kaiken mitä tähän kuukauteen on päälimmäisenä sisältynyt. Tatuointi on vielä hetken ilman väriä ja näyttää tältä:


ps. ketkä eivät ole vielä eksyneet mallisivujeni kautta niin käy katsomassa Lady Laurenn sivuilta uusimmat kuvat!

~xoxo Laurenn