Playlist

12/27/2013

Virtual Makeover

Tylsyys iski töissä & päätin kokeilla yllättäen uusia hiusvärejä virtual makeoverilla.  www.taaz.com-sivulla on monien julkkisten hiustyylejä ja värejä käytettäväksi, mutta mahtavin on toi oman tukan värjääminen! Extrana voit vaihtaa luomiväriä, huulipunaa, poskipunaa etc. Toinen semi ok makeover sivusto on instyle.com

Sitten kun saan punaisesta hiusväristä tarpeekseni olen miettinyt hiuksiini ruskean eri sävyjä. En välttämättä mustaan enää päädy, tai ehkä, en tiedä. Kertokaa mitä mieltä olette? Minkä sävyinen tukka sopii minulle mielestäsi? :) Madonna lävistystä en käytä enää. 

Ensimmäinen kuvakollaasi on normi meikeilläni vain tukan väriä on muutettu.



Alemmassa kollaasissa leikin taaz:in meikeillä ja eihän ne nyt kauhean luonnollisilta näytä, mutta menköön :D Joka kuvassa on erilaiset meikit as you can see.



Tänään on tarkoituksena lähteä juhlimaan stadin Namuun. Ja ensi viikolla (4 päivän päästä oho) vaihtuukin jo vuosi. Onneksi ei tarvitse stressata juomingeista, koska Virosta lähti tarpeeksi mukaan yhdelle illalle. ;) UV vietetään mun parhaiden ystävien kanssa. Täytyy ehtiä postata siitä Joulustakin ennen kuin se on ajankohdaton...


Tää on ollut nyt yksi mun lempibiiseistä, mutta kun menin katsomaan tätä youtubesta niin mua alkoi pelottaa. En ollut tajunnut biisiin liittyvän elefantteja... Koska ehdottomasti lempikohtani on 01:15, mutta nyt kuunnellessani tätä tuntuu siltä kuin norsut ryntäisivät päin ja talloisivat päältä!! nynny
 



~xoxo Laurenn

12/20/2013

First Underwear Shoots

Kotiuduttiin jo lauantaina Suomeen, mutta en ole postannut vielä, koska lomakuvat on kolmessa eri paikassa: P:n puhelimessa, mun puhelimessa & kamerassa. Joten menee vielä hetki, että saan Jordanian reissusta kirjoitettua :D Mutta tulossa on. 

Nyt on pakko hehkuttaa. Eilisen jälkeen omistan 8 tatuointia. ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ Kuvia otan heti, kun nämä 3 ovat hieman parantuneet! Mutta voin kertoa, että itku oli yhdessä tatskassa lähellä... Jos joku ei ole lukenut aikaisemmin niin mun sormiin hakattiin kaksi pientä tatskaa & rintatextiin varjostukset. Luovuin kokonaan madonna-lävistyksestä. En enää tykännyt siitä. Nyt odotan hetken, jotta voin olla varma haluanko sen medusa-lävistyksen.. Himottais kyllä.

Mulla on miljoona postaus ideaa, mutta aikaa jää koneella oloon vain töissä ja en ole laittanut tarvittavia kuvia/videoita muistitikulle. Suunnitelmissa kirjoittaa esimerkiksi tankotanssi harrastuksesta, tatskoista, Jordaniasta ja lisätä ehkä yksi lauluvideoni... Mutta ei hätää kuvista! Olin viime viikolla elämäni ensimmäisissä alusvaatekuvauksissa ja sain niistä kuvat heti seuraavana aamuna.Olin Kaapelitehtaalla Pinup Studiolla Marikan kuvattavana. Satoi kaatamalla, joten onneksi en ollut kuluttanu hiuksien laittoon sekuntiakaan, koska ne olisivat kuvauspaikalla olleet pilalla. Aloitin studiolla sitten kihartamaan hiuksiani ja korjailin meikkini. Ensimmäisenä otimme kuvan normi lookistani, jotta mallitoimiston sivuilla olisi myös kuva, jossa en ole pinup. Siinä kuvassa on vain se madonna läväri vielä.. en tiedä haittaako se. Ensimmäisessä virallisessa lookissani mulla oli leopardi kuosinen yömekko, korkkarit ja panta. Niistä kuvista huomaa selkeästi, että mua jännitti aluksi aivan superisti. Toiseen lookkiin laitoin maailman ihanimman korsettini. Hyvä kun kuvaaja neuvoi minua asennoissa ja yksi oli sellainen jossa piti istua, mutta nostaa jalat kohti kattoa niin kroppa alkoi täristä. Onneksi tärinä ei kuvissa näy :DD Meikkasin itse jokaisen lookkini. Kolmanneksi lookiksi olin valinnut joulu-aiheen. Löysin New Yorkerista ihanat hepenet niihin. Joulu kuvissa on eniten lemppareitani, koska siinä vaiheessa uskaltauduin antamaan eri ilmeitä, josta kuvaajakin oli iloinen. Marika sanoi, että olen ihan kuin joku Glamour-malli hih. Ja että minusta voisi tulla mitä vaan, jos mua treenauttais mallihommissa. Se palaute oli uskomatonta uskoa! Kuvauksista jäi todella hyvä mieli. Lisäsin lopputuloksia alemmas.

 





Tähän on hyvä lopettaa. :) Kerro mikä oli lemppari otos mielestäsi! En julkaise p*skoja kommentteja. Olen normaalin kokoinen nainen kropaltani & ylpeä siitä. Rauhallista Joulua lukijoilleni, jos en ehdi enää kirjoitella. 

Käsitellyt kuvat löytyvät Lady Laurenn PinUp-albumistani!

~xoxo Laurenn




 ♛ Ronnie is the King ♛ 

 

12/05/2013

Joulukuun ensimmäinen viikko on yhtä juhlaa

Joulukuuta viedään... ja huomenna on meitsin syntymäpäivät! Juhlitaan tänään parhaiden ystävieni kanssa niitä baarissa. Pääsen iltavuorosta vasta klo 23, joten olen Lohjalla vasta kahdentoista aikaan, mutta dösästä sitten suoraan baila bailando. Sain jo eilen ensimmäisen synttärilahjan murulta: ipod nanon sinisenä. Se on maaailman kätevin musiikin kuuntelu kapistus kuntosalille! Minua ei ole inspannut kuntosalilla käynti vaan tykkään käydä enemmän tanssitunneilla sekä ryhmäliikunnassa, mutta nyt koitan saada itseni musiikin avulla salille. 



Herättiin tänään klo 07 (vaikka iltavuoro..), koska lähdettiin käymään stadissa asti tutulla parturilla. Mua hemmoteltiin tänään aivan liikaa. Posti minulle kampaamosta hiustuotteita lahjaksi, joista saan kuvia otettua huomenna. Tiivistettynä: hiuksiin jätettävä suihkutettava hoitoaine, joka kosteuttaa ja suojaa sähköisyydeltä (tätä minulta ei vielä hiustenhoidosta löytynyt) / hiusparfyymin, jossa on maailman upein tsuit tsuit pallo, jolla suihkutetaan! Se tuoksuu jumalaiselta ja siinä on uv-suoja sekä se on öljy pohjainen / punaista hiuhoitoaine värejä / ja kaupan päälle bling-bling timanttisen poskipuna siveltimen. Saimme P:n kanssa kampaajalta joululahjaksi nestemäisen pullon, jossa on uv-suoja, jotta loma reissulla hiusten värit eivät haalistu. Vaikka se on tarkoitettu hiuksille, sitä saa kuulemma käyttää myös iholle, kätevä!

Kampaajalta suunnattiin kohti Jumboa, koska meillä oli 4 tuntia aikaa ennen kuin työni Meilahdessa alkaisivat, joten kulutettiin aikaa & rahaa shoppailun merkeissä. P oli suunnitellut ostavansa mulle toisenkin lahjan, sellaisen jota olin kuolannut jo pitkään... Guessin texti sormus hopeana. Napsin kuvia ostoksistani myöhemmin, mutta ostin: Ponke's bulldogi mustan pipon, punaisen hupparin & siihen kuuluvat letkottelu housut, Pieces ota kaksi maksa yksi painijaselkä toppeja. P ei antanut mun tuhlailla enempää, koska yritän säästää rahaa lauantaina alkavaan lomamatkaan ja tuleviin tatuointeihin. Siitä puheenollen: käytiin tosiaan varaamassa parhaan ystäväni kanssa ystävyys-tatuointiajat 19.12 päivälle :) Otan siinä samassa kaksi muuta tatskaa, jotta ei tulisi niin kalliiksi yhden pienen takia. Minkä paljastan on, että tehdään varjostukset mun rinta textiin. Kahden muun tatska paikat hakataan sormiin.



Viime postauksesta: firman pikkujoulut sujuivat mukavasti! Tanssilattialla oli lame meininki, mutta minä rohkeana pienessä nousu huppelissa liityin burleskitanssijoiden seuraan tanssimaan. Sieltä suunnattiin Tivoliin ja reivit olivat mahtavat. Aamulla oli vain yhtä tappoa herätä ja matkustaa pitkä matka kotiin niissä oloissa.. Odotan tankotanssi kuvausten kuvia aivan sumeena, niistä tulee niin hienoja!!! Oli rankinta ikinä jaksaa 2 tuntia peräkkäin tehdä liikkeitä, mitä normaalisti ei jaksa/osaa tunnilla tehdä. Mutta ihmeellisesti kameran edessä sitä puristaakin reisiä yhteen niin helvetin lujaa, jotta pysyy tangolla ja kuva onnistuu. 





Sailor Jerry baarikeikka meni hyvin, lukuunottamatta känniääliöitä, jotka kaatoivat melkein meidän pöydän ja onnistuivat kumoomaan snapsi lasinsa 4 kertaa alas tiskiltä meidän tavaroiden päälle (Y). Iskelmäbaarissa näki, että varttuneemmat aikuiset törttöilee paljon enemmän kuin me nuoret. Ambulanssikin saapui paikalle, kun joku oli kaatunut tanssilattialla ja valehtelematta 10 x kuului krits, kun lasi putosi lattialle. Paras tapaus oli, kun muuan mies oli röökikopin edessä. Seinän ulkopuolella oli taso, johon ihmiset jättivät röökin ajaksi juomansa. Tämä mies huitasi kaikki lasit vahingossa alas, kaatui niiden lasinsirujen päälle maahan ja kun hänen ystävänsä auttoi häntä ylös - löi tämä päänsä alakautta siihen pöytään. :DDDDD ei luoja.

Koitan totutella olemaan ilman madonnaa. Näyttääkö paremmalta?


Tämä ei ole mitään mainostusta vaan haluan itse kertoa mitä etuja sain. Tilasin kuukausi takaperin KipKop storesta itselleni talvikengät ja olin niin tyytyväinen näihin että eilen kurkkailin löytyisikö nettisivuilta lisää ostettavaa. Heillä on meneillään Osta 2 kengät saat edullisemmat -50%-tarjous. Kokoja ei ollut huimasti jäljellä, mutta kun 20€ lähti yhdistä kengistä pois niin oli tilattava... Nämä tilasin & odottelen postin viestiä:

1. Woody Haven mustat nauhakengät 49,00€ 2.Crystal Bright Black platform nilkkurit 54,90€


Olen muuten pitkään ihaillut Sini Sabotagen idolsissa näkemääni hiusketjua. Selailin kaikki nettikaupat läpi enkä meinannut löytää mistään noin hienoa. Loppujen lopuksi löysin yhdestä nettisivusta saman tyylisen vain hopeana ja tilasin omakseni. Ei ole vielä päässyt käyttöön, mutta eiköhän kuvia satele joku päivä. :) Mun mielestä toi on niin pähee!



Teillä on vielä 25 päivää aikaa ehdottaa postaus-aiheita kyselyni avulla! (oikealla palkissa) Nyt johtaa PinUp aihe. Mistä haluat että kirjoittaisin?

~xoxo Laurenn

11/28/2013

Viikonlopun menoja

Huomenta *huoh

Kirjoittelen aamuvuorosta klo 04:10 heränneenä. Olin viikon kipeänä ja nyt on paljon töitä tekemättä, mm. asiakaspalautteisiin vastaamista, järjestelemistä ja tilittämistä. Mutta tänään on luvassa firman pikkujoulut! En ole vielä ikinä saanut kokea työpaikan pikkujouluja, joten odotan innolla tulevaa :) Pääsen töistä klo 14 ja muru tulee hakemaan mut täältä Meikusta asti ja mennään Itikseen shoppailemaan, kun vasta viikko sitten tajusin että Suomessa on New Yorker ja vielä Espoossa. Mun on metsästettävä illaksi mekkoa ja sen on löydyttävä, koska en ottanut omia mekkoja edes varuiksi :D No eiköhän sieltä jotain löydy. Ostoslistakin on täynnä kaikkea oleellista että turhaa. Tänään oli palkkapäivä, joten hurrrrraaaaa! Mutta koitan kuitenkin pysyä hyvän rahan käytön rajoissa (epäilen hah).

Itis shoppailun jälkeen P heittää mut ravintolaan stadin keskustaan, jossa pikkujoulut pidetään. Siellä vietän klo 18-23 aikaani ja sieltä lupasin yhdelle parhaista ystävistäni suunnata baariin hänen ja poikaystäväni kanssa. Tämän ystäväni kanssa kun lähtee baariin on varma takuu jumalattomista känneistä. Koska hän pakottaa minut aina juomaan kaiken maailman shotteja hyi hitto. Aina sanomassa "come on.. drink one.. drink this too.. taste this!" :D

Yöksi menemme hänen luokseen ja aamulla krapuloissa pitäisi lähteä takaisin Lohjalle, koska klo 15 mulla on tankotanssi kuvaukset. Toivon todella etten näytä bilemeikeissä aivan karsealta kun aamulla herää hahah.Tankotanssi kuvauksiin meitä tulee muutamia ja koitamme saada kuvan, jossa jokainen roikkuu pää alaspäin tangolla (yksityiskohtaisemmin en vielä tiedä) sekä otetaan yksityiskuvia. Menot eivät pääty vielä tähänkään: illalla klo 20:00-03:30 PinUp Tiina "Snow White" ja minä "Lady Laurenn" menemme Lohjan Wameen promoamaan Sailor Jerryä. Aion pukea sailor shortsi-asuni ja sailor hatun. Myymme siis shotteja ravintolassa ja markkinoimme mallitoimistoa. Mutta tulee olemaan rankat perjantai & lauantai, tulee jäämään uni hieman vähäksi... Kyllä sitä nuorena jaksaa. Sunnuntain suunnitelmissa ei ole onneksi muuta kuin tankotanssi harkat.

 



Täällä bloggerissa kuvieni laadut tuhoutuu, jonkun ihmeen takia. Varmaan jos en osaa tallentaa oikeassa muodossa niin sekin voi kuulemma vaikuttaa. Anybody? Ne ketkä eivät ole fb-kavereitani eivät olekaan nähnyt näitä. Lisäilin armeija kuvauksista muutamia kuvia tänne, mutta kaikki voivat nähdä loput kuvat julkisesti Facebook albumista.









Joulu & synttäritkin ovat aivan kohta ovella. Syntymäpäiviäni juhlitaan 6.12. itsenäisyyspäivänä ja 7.12-14.12. lähdemme Jordaniaan P:n kanssa. Ps. ne ketkä lukivat 11 faktaa minusta-postauksen niin ymmärrätte kun kerron, että mun ei tarvitsekaan alkaa maksamaan miljoonia yksityis pianotunneista, koska isi ostaa minulle syntymäpäivälahjaksi sähköpianon! Eli aion itse oppia, jotenkin. Eiköhän youtubessa ole oivia tutorial videoita tai sitten minulla olisi muutama ystävä ehdokkaana opettamaan mua. Uskoisin, että siinä menisi vain hermot kaikilla!



~xoxo Laurenn

11/21/2013

Mielipiteitä tulevista lävistyksistäni

Palkkapäivän jälkeen olisi suunnitteilla käydä lävistäjällä. Haluaisin vaihtaa läväreideni paikkaa... Olen hieman kyllästynyt madonna huulilävistykseeni ja ajattelin vaihtaa sen medusa lävistykseksi! Madonna antaa mielestäni minulle tyttömäisen lookin & haluan vaihtaa sen katu-uskottavammaksi. Mutta ainoa huoli on, että sopisiko medusa minulle. Lävistäjäni antoi mielipiteensä, että medusa sopii jokaiselle naiselle. Se ei olisi paha paikka turvotakaan, kun vertaa madonnan. Tai sitten mulle tulisi järkyttävät botoxi-huulet...

Minulla olisi muutama idea. Jos pelkästään medusa ei riitä minulle: vertical labret, labret tai jestrum. Muokkailin taidokkaasti kuviani, jotta näkisin miltä nämä lävistyskorut minulla näyttäisi ja jotta tietäisitte mistä lävistyksistä puhun.

Teillä on tasan viikko aikaa kertoa mielipiteitänne tai koittaa kääntää pääni, ennen kuin astun lävistämöön. Mihin kohtaan mielestäsi lävistykset sopisivat minulle? :)

Tein kahdesta eri kuvasta nämä muokkaus versiot:


Ensimmäisenä kuvana on alkuperäinen kuva (nenäkoru ja madonna)


Toinena kuvana on medusan kanssa (nenäkoru ja medusa)


Kolmantena kuvana on vertical labret ilman medusaa (vertical labret ja nenäkoru)


Neljäntenä kuvana on kaikki haluamani sekaisin (medusa, vertical ja nenäkoru)


Ja tämä ei ole edes vaihtoehtona, mutta lisäsin silti!!! :D


sitten eri kuvan kanssa...






Noh, mitäs olette mieltä? :)

Jos ette ole vielä huomanneet olen tehnyt tänne lisää muutoksia: 
Blogini yläreunassa on musiikkisoitin, jonka play-nappulaa painamalla lähtee 10 valitsemaani biisiä soimaan! Jos jotkut tahtoopi kuunnella mun lempi biisejä tai tarvitsee lukemis musiikkia ;)

Pakko tähän loppuun vielä lisätä aivan mahtavan "loma hakemuksen" vaimosta, miehestä tai töistä, miten tuon nyt ottaa... Nauroin noille vaihtoehdoille aivan sumeena :D:D Linkkiin pääsette tästä!


~xoxo Laurenn

11/19/2013

Army Photoshoots

Hello...

Eilen oli (kello jo keskiviikon puolella) normi päivä töissä ja kaikessa. Töiden jälkeen menin P:lle ja katsottiin vuokraleffa nimeltään "3096 Days". Elokuva perustuu tositapahtumiin, jossa itävaltalainen Natascha Kampusch kidnapattiin pienenä tyttönä koulumatkalla. Hän oli siepattuna yli 8 vuotta, kunnes pääsi karkaamaan sieppaajan käsistä. Mies piti tyttöä lukitussa kellari huoneessa. Elokuvassa tapahtuu paljon ennalta arvaamattomia kohtauksia. Ihan jumalattoman ahdistava leffa, mutta suosittelen, avartaa taas maailmaa lisää!!



Alla päivitetyistä päivitetyimmät kuvat minusta (maanantai) 
:)







Anyways, PinUp siskoni Petra oli järkännyt intti aiheiset kuvaukset viime viikon sunnuntaille. Minä ja Maija saatiin liittyä kuvattaviksi ja suuntasimme aamu 10 Inkooseen. Paikan päällä näimme museon, jossa säilytetään miljoonia intti kuteita, aseita, sun muita. Olimme varautuneet kahdella eri lookilla. Ensimmäiseksi suuntasimme kahden intti auton luo. Minä änkesin ensimmäiseen maasturiin ase kourassa.

Minulla oli päällä 1 lookissa: verkkosukkikset, mustat shortsit, bootsit, parhaalta ystävältäni lainaama intti kuosinen paita ja suikka. Sunnuntaina oli helvetillistä tuulta koko päivä niin ei ihme, että tällä hetkellä aivastuttaa ja kurkkuun sattuu.

Poseerasimme autoilla jotkut hetket ja sitten kompuroimme metsään... Piikkikoroilla oli hyvä kantaa aitoja aseita, kun korot uppoaa sammaliin :D Otimme juoksu kuvia aseet kourassa ja makasimme tulitus asemalla (no sellaisten puomien takana). Hyvä kun musta huomasi etten tiennyt sota asioista mitään. Kuvaajakin sai hyvät naurut huomautellessaan minulle missä kohtaa eri aseita tuli oikeasti pitää. Mistä minä olisin voinut tietää.. Oli kyllä hauskoja hetkiä!

Metsästä mentiin museolle vaihtamaan 2 lookin vaatteisiin: intti kuosiset pillifarkut, khakin vihreä paita, aito baretti, bootsit ja aito tunnistus laatta. Enempää realistic ei olisi voinut olla. Kuvattiin museon ympärillä eri kohteissa & vain mielikuvitus oli rajana. Otettiin muutamat yksilökuvat ja tykin päällä poset lopuksi. Olimme todella tyytyväisiä kuvauspäivään ja saimme jopa katsoa jokaisen kuvan läpi kamerasta. En kestä odottaa saada ne muokattuina!!!!!!


Alla olevat kuvat ovat puhelimella otettuja, joten ei lähelläkään kuvausmateriaalia

"like a wercking baaaaaall..." taisi ollakin miina kyseessä hah.

instagram laatu.

puhekupla Maija: "Bitches please".



~xoxo Laurenn

11/15/2013

11 facts 'bout me

Mira haastoi minut kyselyyn! Kirjoitin 11 faktaa itsestäni sekä vastasin 11 haaste kysymykseen. 

Kerro minulle, jos on mahdollista, että tiesit nämä kaikki minusta :) 

Tässä postauksessa kerron unelmistani, peloistani, menneisyydestäni, muistoistani...

Vaati paljon laittaa tänne niitä ei niin kauniita & wanhoja kuvia


Haastaja: Mira, Chasing Down Under

1. Jokaisen haastetun tulee kertoa itsestään 11 faktaa. 
2. Pitää myös vastata haastajan 11 kysymykseen. 
3. Haastetun pitää keksiä 11 uutta kysymystä haastetuille. 
4. Pitää haastaa 11 bloggaajaa, joilla on alle 300 lukijaa.


1. Oma tekemä lävistys
Tein 14-vuotiaana "teini kapina aikoina" itselleni huulikorun hakaneulalla ja pidin sitä aina silloin, kun vanhempani eivät olleet kotona tai olin koulussa. (Toivottavasti äiti ei lue tätä postausta!) En pitänyt sitä kuitenkaan kuin pari kuukautta. Ps. oon ollut ton ikäisenä kunnon scene/emo skidi kuten kuvasta näkyy haha.



2. Hardcore
En tiedä kuinka moni teistä uusista tuttavuuksista tietää, mutta rakastan kuunella rankempaa rockia.
Tietyt örinä bändit saa mun respectit. Bändejä joita kuuntelen näissä genreissä ovat mm: Eyes Set To Kill, Escape the Fate, Mudvayne, Sleeping with Sirens, In This Moment, Blacklisted Me, Parkway Drive, A Skylit Drive, Attila, Rise Against,  Bullet For My Valentine, Dead By April, Bring Me To Horizon.... Multa ei mene tämä vaihe musiikillisesti varmaan koskaan ohi. Mun korviin vain kuulostaa hyvältä, sanoo kuka mitä tahansa. :) Kuuntelen musiikkia muuten laidasta laitaan: t.A.T.u. vieläkään en ole saanut tarpeekseni, Demi Lovato, Selena Gomez, The Dirty Youth, Paramore etc.

 
 
 


3. Nukkuminen
P nauraa mulle kertoen aina aamuisin millaisissa ihmeellisimmissä nukkuma-asennoissa olen yön ainaka ollut. Ps. pakko tähän kirjoittaa, ettei hänenkään nukkumistyylinsä ole mun mieleen... se on jo kahdesti lyönyt mua unissaan! Yks kerta oli, kun hän löi mua kyynerpäällä aivan helvetin lujaa silmäkuoppaan (syytä en tiedä) & toinen oli kyynärpäällä täysii lapaluuhun. Ne oikeesti kolahtaa mukavasti. Puolustelee itseään sillä, että kuorsaan niin kovaa niin sitä alkaa vituttaa unissaan XD
 


4. Seurustelen




5. Ei mikään matikkanero
Olen ollut aina surkea matikassa. Ruotsiakin jopa osaan hitusen paremmin. Sain kokeista yläasteella hylättyjä tai 4-/4/4+. Joskus olin todella tyytyväinen 6 puokkiin! Kaikista erikoisinta tässä on se, että olin puolitoista vuotta töissä ABC:llä kassatyöntekijänä.. Mulle ei tullut muihin työntekijöihin verrattuna edes monia rahaselvityksiä. Ok ok sehän on vain plus miinus laskuja, mutta täytyi siinä joskus prosenteillakin improta. Että suuresti ihmettelen, miten mua ei potkittu ulos sieltä. Ehkä se asiakaspalvelu on vain tärkeämpi asia. Mutta tekemällähän oppii & opinkin!

6. Tatuoinnit
Omistan 6 tatuointia. Sain ottaa ensimmäisen tatuointini pari kuukautta ennen kuin olin täysikäinen. Ensimmäinen tatuointini on isoin mitä minulla on! Sain erittäin hyvillä puhetaidoillani käännettyä vanhempieni päät ja he antoivat minulle luvan. Jankkasin kuinka aion ottaa sen joka tapauksessa muutaman kuukauden päästä, että miksen saa ottaa jo nyt. Ja että se on piilossa eikä esillä. Eräs tv-sarjan henkilö inspiroi minua tatuoinneillaan niin paljon, että unelmoin jo pitkään saman tapaisesta tatuoinnista alavatsassa. Mutta sen tatuoimisen tuskaa!! Alavatsassa se kipu säteili jonnekin muualle mukavaan paikkaan niin ne 6 h ei ollut elämäni parhaimpia hetkiä. Loput tatskat multa löytyy: lapaluusta, sormesta, niskasta, rinnasta (teksti & kuvio). Jokaisella tatuoinnillani on tarkoituksensa. Vaikka näitä on 6, musta tuntuu että näitä on aivan liian vähän. Iso hinku hankkia lisää ja lisää. Olisi miljoona ideaa, mutta mietin vielä tarkkaan mitä haluan leimata iholleni, koska se on siinä pysyvästi. Seuraavaksi voisi aloittaa käsi sleeveä...









7. Pientä perfektionistin vikaa
Olen todella tarkka tietyissä asioissa. Nypin kulmiani lähes päivittäin. En pidä siitä, kun näen peilistä miten yksittäisiä kulmakarvoja on siellä sun täällä. Ja jos kirjoitan itselleni vaikka ostoslistaa niin sen täytyy olla tietyn näköinen. Jos teksti menee vähänkään vinoon missä kohtaa tahansa - teen uuden. Jos kasvoillani on finnejä - puristan joka ikisen vaikka ne olisivat kuinka pieniä tahansa.

8. Addiktoitunut
Edelliseen faktaan liittyen tuli mieleeni... Minulla on finnien puristelu addikti. On sitten itselläni minimaalinen finni, pikkusisterillä, poikaystävällä - vaadin saada puristaa ne. Mä jotenkin sairaalla tavalla nautin niiden puristamisesta :_D  Ensin teen tutkimustyötä löytääkseni jokaisen uhrin epäpuhtaukset, alan varovasti puristaa & kun ne räjähtää mä olen iki onnellinen. Olen kukistanut ne. Heh, pitäkää outona.

9. Kulmakarvattomuus
Olisko se ollut amiksen ykkösellä, kun oli vielä scene tyyli päällä niin menin nyppimään kaikki kulmakarvani pois, koska mua vitutti nyppiä niitä koko ajan & halusin piirtää ne kulmakynällä juuri tietynlaisiksi. Ne oli kyllä jälkeen päin katsottuna aivan karsean näköiset :DD En ensin meinannut kehtaa laittaa kuvaa, mutta onhan jotkut tuntemut mut tuolloin, joten antaa mennä.




10. Merkkiuskollisuus
Rakastan yli kaiken merkeissä EdHardya ja Guessia. Mistään muusta merkistä en oikein välitä, mutta noi on se mun juttu. Mulla on monta Guessin bling-bling kaulakorua ja rannekorua. Ed Hardyn paitoja hamstraan miljoonia, huppareita, takkeja ja lippiksiä. Itseasiassa tilasin juuri fb kirppikseltä itselleni yhteensä 4 Ed Hardyn lippistä!!! Kun ne on niin mageita ja kiiltäviä. Itselläni on entuudestaan vain 1. Bikinit ja paitojakin ajattelin sieltä ostaa...

11. Himoshoppaaja
Osaan pistää rahani tosta noin vain menemään. Ostan palkan tullen kaikki must-asiat, mutta sen jälkeen jos en rauhoitu niin shoppailen kaikkea turhaa vain ostamisen ilosta. Vaikka vaatteita kaapit täynnä, mut you know girls?  Ei ikinä mitään päällepantavaa! Oon myös maailman surkein säästäjä, en osaa laittaa rahaa sivuun vaan kaikki olis kulutettava..


Miran kysymykset minulle:

1. Kerro yksi unelma, jonka eteen voisit tehdä mitä vaan
Yksi unelma... Tekisin mitä vain, jotta voisin olla laulaja. Olen käynyt yksityisillä laulutunneilla 3 vuotta. Lopetin muutama vuosi takaperin laulutunnit, kun ajattelin että se oli turhaa, koska ei minusta voisi laulajaa tulla. Nyt kuitenkin ikävöin kovin laulutunteja! Jos vanhempani vielä kustantaisivat harrastuksiani, kävisin laulamassa vaikka joka päivä! Haluan oppia enemmän laulutekniikasta. Omasta kukkarosta ei kolmeen harrastukseen ole varaa. Täytyy tehdä valintoja ja tanssimisessa olen parempi, joten harrastan burleskia & tankotanssia (kolmas harrastukseni on Aplico). Pianon soiton oppiminenkin kuuluu unelmiini. En osaa lukea nuoteista, joten laulunkin takia haluaisin alkaa soittaa pianoa. Suunnitelmissa olisi vielä joku päivä aloittaa harrastuksena pianotunnit, joissa lauletaan samalla :) Olisi ihanaa osata soittaa Evanescencen Bring me to life...




2. Jos pitäisi päättää kolme (3) ruokalajia, joita joutuisit syömään loppuelämäsi ajan, mitkä ne olisivat?
Kermaperunat, munakas ja hunaja kana + spaghetti slurps!

3. Mihin maahan olisit halunnut syntyä?
Luulin halunneeni olla alkuperäisesti espanjalainen. Halusin matkailualalla työssäoppimaan ehdottomasti Espanjaan. Mutta Sevillassa 3 kuukautta asuneena ymmärsin, että ehkä se kulttuuri ei olisi oikein sopinutkaan minulle :D Liikaa odottamista, kukaan ei ole ajallaan eikä ota asioita tosissaan. Muistan yhden shoppaus kerran, kun olin kysymässä myyjältä onko heillä lisää kokoja vaatteesta ja tämä myyjä vain juorui puhelimessa (eikä kyse ollut työpuhelusta). Nyt kun mietin niin Amerikat olis ollut ihan jeeeees paikka syntyä ;)

4. Kerro yksi väärä päätös tai teko, joka kaduttaa sinua vielä tänäkin päivänä
Tämä kysymys oli haastavin. Keksin ihan lame vastauksen: Hiusten liika värjääminen. Olen värjännyt hiuksiani turkoosi, pinkki, sininen, punainen, blondi, lila, musta, ruskea, pesukarhu väreillä, liukuvärjäyksellä, raidoilla, yms. Lähestulkoon oikeastaan kaikkia mahdollisia hiusvärejä kokeillut ja voitte uskoa, että tämä letti ei aina ole ollut parhaimassa kondiksessa. Kaikkia värejä ei ehkä olisi tarvinnut kokeilla, mutta sanontahan menee että kaikkea pitää kokeilla. Tosiystävät ovat pysyneet mun vierellä ja rakastanut mua, vaikka olenkin joskus näyttänyt creepiltä :D Silloin jokunen vuosi sitten diggasin scene-tyylistä, joten sitä kautta ne hiuksetkin on värjätty. Mutta vielä tälläkin hetkellä himottaisi värjätä hiukset pohjaväriltään mustiksi ja päälle pinkkejä raitoja täyteen... ♥ ♥ ♥ Yritän nämä punaiset hiukset kylläkin pitää niin pitkään kuin mahdollista, koska olen uhrannut koko hiukset punaisen värin takia. Ja tän värin ylläpidosta ei puhutakaan...

 




















 


















5. Missä haluaisit olla lahjakas?
No siinä laulussa. En ole teknillisesti mitenkään parhaimmasta päästä, mutta väitän että osaan laulaa. Kokeilin onneani viime vuoden Idolsissa, mutta kaikki jännitys purkautui juuri tuottajien edessä eikä sitä tilannetta voinut enää pelastaa. Kun jännittää liikaa, ääni alkaa värisemään eikä pysty hallita sitä. Minulla on paljon petrattavaa kyllä, mutta ehkä annan itseni olla ihan vain harrastelijatasolla. Nautin laulamisesta todella paljon & luojan kiitos P jaksaa kuunella mun laulamista. Muuten menisi huonosti :P

6. Mikä on ärsyttävin piirteesi?
Tätä pitää kysyä P:ltä... Omasta mielestäni veikkaisin, että ärsyttävin piirteeni on etten kuuntele tarpeeksi. Jos itse haluan keskittyä johonkin esim. lukemiseen ja toisella olisi asiaa niin saatan tiuskaista "hiljaa", koska haluan keskittyä omaan juttuuni. Loukkaannun ja otan itseeni herkästi. Pitäisi kehittää itseäni noissa. Peten vastaus: suutun helposti :D

7. Minkä hetken haluaisit elää uudelleen?
YLÄ-ASTE AJAT ehdottomasti! Silloin kaikki oli niin uutta, hauskaa & mielenkiintoista.

8. Kuvaile parhaita ystäviäsi
Voisin sanoa, että mulla on 7 parasta ystävää. Nää henkilöt on mun elämä! Parempia ystäviä saa hakea, joiden kanssa tulisin niin hyvin toimeen & nauttisin joka hetkestä. Mun 1# parasystäväni on sellanen ilopilleri että! Hän on ollut aina mun tukena mitä ikinä on tapahtunutkaan ja ollaan oltu parhaita ystäviä tyyliin 3 vuotta. Milloinkohan me ensimmäisen kerran edes tutustuttiin.. 2010? Hän on ystävä, jonka kanssa olen jakanut mun elämästä todella todella todella monta päivää ja tietysti ne parhaat että järkevimmät ideat olen hänen kanssaan toteuttanut :D Meillä on ollut ylä -että alamäkiä, mutta kaikista ollaan aina selvitty ja pysytty ystävinä. Meidän ystävyys on niin vahva, että hän ehdotti minulle ideastaan, jota oli miettinyt kauan aikaa... Friend tattoos, jotka käydään ottamassa joulukuussa!!! Hän antoi minulle vapaat kädet suunnitella tatskat & olen päättänyt jo mitkä otetaan.  

Ei yhtään sen vähäisempinä nämä 6 muuta ihanaa tapausta.
    Randomisti frendeistäni kuvia. Great memories. (pahoittelen etukäteen laatua)



















    9. Kärsitkö mistään fobiasta?
    Oi kyllä kärsin. En voi sietää missään yhteydessä käärmeitä! Mulle on varmaan periytynyt tämä äidiltä hahah. Pidän niitä ällön limaisina ja maailman pelottavimpana asiana. Sanotaanko että olen kasvanut tähän :D Sanoin nuorempana, että jos näen käärmeen livenä niin minut pitää viedä hullujenhuoneelle, koska sekoaisin liikaa.

    10. Kuvaile normaali maanantai yksityiskohtaisesti
    1. Klo 04:10 herätys
    2. Unenpöpperössä meikkipussin kanssa räpeltämään vessaan
    3. Hampaiden pesu
    4. Hiusten kampaus
    5. Aamupalaleipien teko, jotka pakkaan mukaan töihin
    6. Jääkaapista myös safka laukkuun
    7. P:n herätteleminen (on muuten välillä vaikea tehtävä, ehtiä lähteä ajoissa..)
    8. Autolla dösäpysäkille
    9. Dösäpysäkiltä 05:00 dösällä Meilahteen
    10. Kävelen pysäkiltä 5 min töihin
    11. Teen työpäivän aluksi tarkoitetut hommat, laitan juoksumatot päälle, ilmastoinnit päälle, avaan ovet, avaan koneet, lasken kassan, kirjaudun tarvittaville selaimille...
    12. Työpäivän klo 11 maissa minut tauotetaan yleensä safkikselle
    13. Käyn syömisen jälk pihalla & soitan pupulle
    14. Pääsen töistä klo 14:00
    15. Hyppään 14:08 dösään ja meen P:n luo
    16. Sen jälkeen sit joko otan torkut (tai no sammahdan samantien) tai keksitään jotain tekemistä
    17. Käyn maanantaisin Aplicossa spinningissä ja sh'bamissa
    18. Niiden jälkeen P:lle suihkuun ja onnellisesti nukkumaan

      Siinäpä se perus maanantai yksityiskohtaisesti olisi :D

    11. Kerro kolme riippuvuuttasi (jos muka ei ole, huijaat)
    Huomionkipeys    •   Facebook   •   Sipsit (pahe)

    Kysymykseni muille
    1) Mistä unelmoit?
    2) Kerro noloin sinulle sattunut asia, josta saat vieläkin punan poskelle, jos joku uskaltaa muistuttaa tapahtuneesta
    3) Millainen kerta on ollut sinun pahin kännisi? (Äläkä väitä ettet ole koskaan spyytannut, it's a lie!)
    4) Kerro sun parhaista seikkailuistasi ystäviesi kanssa, kesälomalta, koulusta, mistä ikinä...
    5) Mitkä ovat 3 pahettasi?
    6) Millainen kouluoppilas olet ollut, kympinoppilas vai kapinallinen?
    7) Mitkä ovat 2 ehdottomasti lempi vaatettasi, joista et voisi ikinä luopua?
    8) Luettele 5 asiaa, joista pidät itsessäni (Nyt saa kehua)
    9) Kerro lapsuudestasi
    10) Millaiseksi voisit kuvailla sinun tyyliäsi? Meikki, pukeutumis etc.
    11) Pelkäätkö mitään?

    Bloggaajat, jotka haastan:

    http://www.nattstad.se/lisalindbergs
    http://danceasfast.blogspot.fi/
    http://anna-pennsylvania.blogspot.fi/
    http://minskulife.blogspot.fi/
    http://abe-justsmile.blogspot.fi/
    http://www.pieceofpanda.com/
    http://withlove-karoliina.blogspot.fi/
    http://onmyboarddd.blogspot.fi/


    (¯`•.•´¯) (¯`•.•´¯)
    *`•.¸(¯`•.•´¯)¸.•´ ♥
    ☆ ♥ `•.¸.•´ ♥ º ☆.¸¸.•´¯`♥                              ~xoxo Laurenn