Playlist

4/02/2014

I'm back b!tches

Hei vaan hei!! I'm bäk. Viimeksi helmikuussa blogannut... Mutta nyt mulla on vihdoin se god damnitin järjestelmäkamera ostettuna. Pari hassua kuvaa sillä ehtinyt napsia. Tästä eteenpäin voinkin sitten ahkerammin kirjoitella ;)

Pariin kuukauteen on taas sisältynyt kaikenlaista; kuvauksia, Rock Model of The Year 2014 osakilpailuun osallistumista, harrastuksia, kirppikselle kamojen raahausta, tatska-aikojen varausta, uutta lävistystä, keikkailua, shoppailua, biletystä...

Where do I start? Täksi kuuksi minulle on varattuna kaksi eri tatska-aikaa. Nimittäin olen aloittamassa oikean käden täyttöä. Käsi sleeve ♥ ♥ ♥ Siitä on tulossa niin karkkikäsi että! Onneksi Suomessa töissä pystyy peittää käsivarret lähestulkoon aina pitkähihaisilla. Ainoat tatskat mitkä minulla on näkyvillä on 3x sormissa. Mutta eiköhän tatuoinnit ala olemaan jo sen verran yleistynyttä hommaa ettei niitä kauaa katsota pahasti. Esimerkiksi tässä nykyisessä työssäni saan pitää lävistyksiä ja tatuointeja näkyvillä (unelmaduuni). Sen voin paljastaa tulevasta, että aloitamme heti rankalla koko päivän kestävällä kuvalla. En kestä odottaa, että tatuoitsija ystäväni saa koko käden suunniteltua ja näen tuloksen! Minua ei sitten kinosta kenenkään negatiivinen mielipide tatskoista, I love it & that's all that matters. :)

 


 

ILOUUTISET! Pääsin jatkoon Rock Model of the Year 2014-kilpailussa :) Nyt on meneillään toinenkin rokki kilpailu Miss Rock, mutta se on eri. Ensimmäinen osakilpailu järjestettiin PRKL Clubin alakerrassa 8. maaliskuuta. Meitä pääsi jatkoon viisi naista ja kaksi miestä. Voittajiksi tullaan kruunataan yksi mies & nainen. Pääpalkintona on matka Lontooseen elokuun lopulla 2014, missä voittajat pääsevät tatuoitavaviksi paikallisen studion, Into You Tattoo Londonin huippuartistille, sekä kuvauksiin. Matka kestää kaksi vuorokautta ja siihen sisältyy tatuointien ja kuvausten lisäksi majoitus ja lennot. Tatuointi on voittajan itsevalitsema ja se on arvoltaan n. 500 €. Palkintojen yhteisarvo on n. 2 x 1 000 €. Lisää tietoa kilpailusta linkeistä alempana.

Toinen erä osakilpailusta on ensi kuussa ja ajattelin mennä sinne tsiigailemaan keitä muita kilpakumppaneiksi valitaan!

Tunnelmia pääset katsomaan mun omasta albumista:
Rock Model of  the Year 2014 / 1. Osakilpailu-tapahtuman facebook sivuille linkki:
Rock Model of  the Year 2014 / 2. Osakilpailu-tapahtuman facebook sivuille linkki:


 Lopuksi lisäsin kuvia, jotka ovat otettu tän parin kuukauden sisällä mitä te lukijat ette ole vielä luultavimmin nähneet :)

 

 

 

 

 

 

Rebel Collection lahjoitti Rock Model of the Year 2014-kilpailijoille upeat korut! Jokainen sai valita omansa.












Tässä tätä uutta järkkärin laatua

 

Olin yhden parhaista ystävistäni seurana Profane Omen, Mygrainin ja Amoralin yhteiskeikalla Nosturissa.

 


#insta: laurahyrkko


~xoxo Laurenn

2/22/2014

Boudoir photoshoots

Pikapostaus! Ensi alkuun itkuvirsi, kun en ole kirjoittanut pitkään aikaan. Ollut kipeänä 2 viikkoa ja ollut hitokseen paljon tekemistä. Suomi sucks. Lupaan lähi aikoina toteuttaa ainakin sen meikkipostauksen, jonka äänestitte voittajaksi "Mistä haluaisit minun kirjoittavan enemmän?"-kyselyssä. Sitä järkkäriä en vain ole onnistunut ostamaan.. Mutta onneksi on kuvauksia, jossa saa vielä laadukkaampia kuvia.

Ne ketkä eivät ole mun fb-kavereita eivät olekaan törmänneet vielä uusimpiin mallikuviini. Sen takia tungen niitä nyt tännekin. Olin tosiaan jokin aika sitten aivan sairaan onnistuneissa Boudoir-kuvauksissa. :) Nyt on kova into saada lisää kuvia kerättyä. Tän viikon sunnuntaina (heti ylihuomenna) menen erääseen kartanoon kuvaamaan. Aiheena draama/linnanjuhla tyyliä. Puen wanhojentassimekkoni päälle. Ihanaa että pidin pääni enkä myynyt sitä 2 vuotta sitten kun wanhat tanssin. En aio luopua siitä!

Stay tuned, koska pikku hiljaa tulee uusista Rock-aiheisista kuvauksista settiä. Mun takia vain kestää, koska olen nyt viikon pähkäillyt mitkä 12 kuvaa valitsen 400 kpl kuvan joukosta... Hullu homma!

No mutta tälläinen lyhyt postaus nyt työpäivän päätteeksi. Palataan astiaan chiao!


 



 


 


 






~xoxo Laurenn

1/01/2014

New Year 2014

Uusi Vuosi, uudet kujeet... 

Mitä parhain UV takana! Tiistaina töistä päästyä kävin tosiaan kampaajalla ja näistä tuli täydellisemmät ikinä. Edes silloin, kun olin värjäyttänyt kolmella eri kerralla raitoja ei tullut näin hyvää lopputulosta. Kampaaja teki näihin värinpurkun (koska olin kussut kuukausi takaperin ja värjännyt itse kaupan värillä, jolloin nämä meni liian tummaksi: ensimmäinen & viimeinen kerta, kun värjään itse punasiks...), värjäsi elumeeni "taika väriaineella", joka oli todella sotkevaa/nestemäistä ja leikkasi latvoja. Mutta nämä onnistui paremmin kuin hyvin, nyt pitää toivoa että pysyisivätkin. Käytän joka hiustenpesun yhteydessä punaisille hiuksille tarkoitettua hiushoitoaineväriä. Tyvikasvuun se ei auta, mutta luo kirkkaamman kuvan.

Kampaajan jälkeen rynnättiin P:n luo valmistautumaan. Multa loppui aika kesken, kun olisin halunnut krepata hiukset :( Mutta kai ne noinkin toimi. Mentiin parhaalle ystävälleni ja hänen kämppikselleen juhlimaan. Meitä oli aluksi kymmenkunta ja meillä oli ok meno. Join Virosta tuotuja juomiani:





...plus Rekorlderligiä. Illan aikana muut tarjosivat skumppaa, punaviiniä, valkoviiniä sun muuta. Pisang colada ei ollut mitään maailman parasta mun mielestä. Se on valmis drinkki, mutta mun makuuni maistui liikaa rommi. Jätin ton loppujen lopuksi tytöille.

Yhdessä vaiheessa yks parhaista ystävistäni teki katoamistempun ja lähti muille teille ja sinne missä me oltiin ryntäsi lauma porukkaa, joita en edes tuntenut. Tunnelma hiipui katosta lattiaan, kun he kuuntelivat p*skaa musiikkia ja valtasivat sohvat XD. Joten alettiin tehdä suunnitelmaa muutaman henkilön kanssa siirtymisestä muualle. Hankittiin kyydit ja lähdettiin jatkamaan toisen ystäväni kämppään, jossa saatiin juhlia sillä porukalla millä haluttiin! Siellä kaikki oli jo umpi tuubassa. Klo 00:00 lähdettiin pihalle ampumaan raketteja ja kiljumaan herättäen varmasti koko naapuruston. 

Sisälle päästyä hengailtiin hetki, kunnes päätettiin lähteä keskustaan. Suunnitelmissa oli mennä iskelmäbaariin, mutta jakauduttiin puoliksi ja toiset jäivät rilloon. Tilasin baaritiskiltä pahuksen tequilan, jonka takia olin en-niin-hyvässä-kunnossa aamuyöstä... ja karpalo lonkeron. Vietettiin koko baarissa olo aika karaoken puolella ja repästiin jopa 3 biisiä. Laulettiin Jannan kanssa Anssi Kelan Milla ja Puistossa sekä Indican Ikuinen Virta. Voin uskoa, että raiskattiin ne huolella. :DDD Ei ole epäilystäkään miksi ollaan Jannan kanssa parhaitaystäviä ja miksi otettiin ystävyys tatuoinnit. Meillä oli kovin hauskaa. Kun oli pilkun aika lähdettiin jonottamaan taxitolpalle. Meitsi ei meinannut pysyä kiilakoroilla pystyssä en sitten millään... Koti eteiseen päästyä kenkien riisuminen oli liian rankkaa ja päätin jäädä lepuuttamaan silmiäni eteisen lattialle :) Hyvä kun P luuli, että tulin perässä huoneeseen kun se meni keittiöön syömään. Ja vasta 15 min päästä lähti etsimään mua, kun oli liian hiljaista. Se kävi eteisessä eikä aluksi huomannut mua, kun olin myttynä takki vielä päällä lattialla. (XDD) Voin kertoa, että eteisen lattia ei ole koskaan tuntunut niin mukavalta paikalta maata. Sitten mut talutettiin sänkyyn. Päässä pyöri & näin miljoonia sädetikkuja, raketteja ja täht.. Kun vihdoin sain unen päästä kiinni, nukuttiin klo 13 asti päivällä. Syötiin aamupala ja mentiin takaisin nukkumaan. Herättiin seuraavan kerran klo 20. Siinähän se darrapäivä meni mukavasti. Nukkuminen auttoi oloon ❤ Siinä mun uudesta vuodesta, toivottavasti kaikilla on mennyt omansa yhtä hyvissä merkeissä ;)


  
All these diamonds, trips around the world
Don’t mean a thing if I ain’t your girl
A little party never killed nobody
So we gon’ dance until we drop, drop
A little party never killed nobody
Right here, right now’s all we got

















 

http://tattoojockey.com/images/tattoo/symbol/big/2934lips.gif.jpg

~xoxo Laurenn

12/31/2013

Loading... 2014

Ähh, mun uuden vuoden lupaus on ostaa järjestelmäkamera. Mua vituttaa nämä puhelimen laadulla otetut kuvat & varmaan teitäkin, mutta vuodeksi 2014 ostan kameran! Vielä kun bloggerikin kusee välillä kuvien laadun kanssa.

Anyways, tässä parit ostokset:
yolo swag :D

 

 
  
  

 

Tajuttoman upee kaulakoru Spirit Storesta


Nämä kengät tilasin sieltä KipKop Storesta, josta kirjoitin tässä postauksessa. Kokoina olivat jäljellä 39 ja 40. Molemmat kengät ovat täydellisen kokoiset :o Ja yllättävän mukavat.


 

 



 Lopuksi ostoksia Jordaniasta, vaikka ei Aqaba mikään shoppailukaupunki ollut:


Todella totinen


Samat mekot - eri väreinä



Tänään vaihtuu vuosi 2014. Töiden jälkeen minun täytyy ehtiä kampaajalle värjäämään letti ja solkkuun. Alkuillaksi ainakin menen parhaalle ystävälleni kaveriporukan kanssa juhlimaan :) Vihdoin saadaan porukka koolle♥ 


Joten sanon jo tässä vaiheessa,

Hyvää Uutta Vuotta !





 


(¯`v´¯)
.`•.¸.•´ ★
¸.•´.•´¨) ¸.•¨)
(¸.•´(¸.•´ (¸.•¨¯`* ♥ 

~xoxo Laurenn