Playlist

5/17/2015

New Ink part 2

Kävin Pinkyllä ottamassa uuden leiman ja lisäämässä zombie händuun taustaa. Tuli ihan tajuttoman hienot!


 

~xoxo Laurenn

5/05/2015

Tivoli on kaupungissa

Moi! En ole taas hetkeen kirjoitellut kuulumisia, joten nyt jotain pientä ennen kuin kerron mitä vappuna tapahtui... Oltiin tyttöjen kanssa pari viikkoa taakse päin tivolissa ♥ Ei ollut kamalan lämpimät kelit, mutta se ei menoa lannistanut. Meillä on tyttöporukan kesken tapana käydä joka vuosi tivolissa kun se saapuu kaupunkiin. Nyt viisi kesää menty jo ja ei näytetä kasvavan koskaan aikuisiksi :) Meitsi on yllytys hullun tapainen kaveri, mutta paniikki iskee joka kerta kun lupautuukin menemään johonkin hurjaan laitteeseen ja sitten kiljun niin että kaverilta lähtee kuulo :* Tivolitkin on liikaa mulle, kelatkaa lintsiä tai särkkistä sitten hah! Kierreltiin tällä kertaa kolmea eri laitetta: waltteri tietenkin, joy ride ja toi hemmetin kamala kieputin mikä ikinä onkaan nimeltään. Frendit nauraa mahat kippurassa, kun mulle tulee luonnostaan naurukohtauksia silloin kun pelottaa ja kiljuu tarpeeksi. Se oli sellaista hullua hekottamista siinä vaiheessa, kun waltterin pyörittäjä antoi lisä buustia meidän kärrylle. Anyways toi vihreä monsteri oli kaikista kamalin ja oksettaa vieläkin. Tyhmänä olin tankannut kunnolla just ennen tivoliin menoa. Eipä muuta tällä kertaa, ciao.












~xoxo Laurenn

4/21/2015

HerSecret: Vappuasu

Moi! Vappu on jo ensi viikolla ja tilasin HerSecret:istä itselleni tänään täydellisen asun ♥ Noiden verkkokaupasta löytyy todella hyviä vaihtoehtoja miten pukeutua (jopa kymmenen eri kategoriaa). Parasta on, että voi maksaa laskulla/osamaksulla ja toimitus on nopeaa. Ilmaiseksi toimitus ja palautus. Voin suositella HerSecret:iä sydämestäni, koska heiltä saa aina hyvää asiakaspalvelua. Olen vakioasiakas! Kehitin kuvakollaasit mielestäni upeimmista asuista:

1. Musta hoitsuasu - tästä
2. Sairaanhoitajan asu - tästä
3. Hoitsuasu - tästä
4. Hoitsukorsetti - tästä

5. Poliisi rooliasu - tästä
6. Koulutytön asu - tästä
7. Robin Hood rooliasu - tästä
8. Musta PVC kissa-asu - tästä

9. Jane rooliasu - tästä
10. Merinaisen roolimekko - tästä
11. Musta wetlook kissa-asu - tästä
12. Sisäkön rooliasu - tästä

13. Teddy varikkotytönasu - tästä
14. Merirosvon rooliasu - tästä
15. Vaaleanpunainen puputyttöasu - tästä
16. 5-osainen puputyttöasu - tästä


~xoxo Laurenn

3/21/2015

Katy Perry Live @ Helsinki

Olin eilen 18.3. Katy Perryn Prizmatic World Tour-keikalla ja voi tajuton kun oli upee show! Charli XCX oli lämppärinä ja jätti ainakin minut kylmäksi. Kaksi hassua biisiä tiesin ja esiintymistavasta en tykännyt, jotenkin hmm... nokkava. Mutta kun Katy aloitti niin fiilis tuli kolmin kertaisena bäkkiin. Eniten odotin Dark Horse biisiä enkä turhaan. Olen edelleenkin fiiliksissä eilisestä, toi muija vetää sellaisella asenteella ettei rajaa! Ja niin jalat maassa tyyppi, arvostan. En ole ennen ollut maailman kuulun pop-artistin keikalla ja täytti kyllä odotukseni. Tajuttomasti efektejä, temppuja, menoa ja huomioi yleisönsä täydellisesti. Katy meni kysymään yleisöstä joltain mieheltä miten sanotaan hello suomeksi. Jätkä vastasi "heippa". Sitten kysyi bye, johon vastaukseksi sai "heipä hei". Oli siinä nauramista, kun Katy toisti sanoja :D Kysyi myös miten sanotaan sinulla on kauniit silmät, vastattiin ja tokaisi jätkälle "yeah you have beautiful blue eyes" ja käveli pois. Hän pyysi myös kahta muuta yleisöstä nousemaan lavalle, voi mitä onnen pekkoja. Saivat ottaa selfieitä Katyn kanssa! Lisäsin melko huonolaatuisia kuvia ja videoita, joita ehdin ottaa fiilistelyn ohessa (parempi kuin ei mitään heh).



 


























 











 














~xoxo Laurenn

EMP: Erikoistarjous

Moi, lupasin tehdä muista EMP yhteistyökumppanilta saamistani vaatteista kirjoituksen ja tässä kaksi muuta tuotetta esittelyssä

Minulla oli ollut pitkään ostoslistalla korsetti, joka ei ole pelkästään vyötärökorsetti, mutta ei ollut löytynyt potentiaalista kunnes tsiigasin EMP:n korsettivalikoiman.  Tässä upeassa Alcatraz-merkin pehmeässä tekonahkakorsetissa on edessä vetoketju ja 5 solkea, nailonluut ja selässä nyörikiinnitys. Asiakkaat ovat arvioineet tuotteen viidellä tähdellä Itse annan arvosanaksi tismalleen saman verran! Istuu täydellisesti, on hyvin mukava päällä ja mitotukset pitävät paikkansa. Tätä tuotetta löytyy 3XL asti, joten jokaiselle löytyy varmasti oma kokonsa!

Näin pidät korsetin hyvässä kunnossa:

* Sulje korsetti aina ensin edestä.
* Nyöritä korsetti ylhäältä alaspäin.
* Löysää aina ensin selkänyöritys ennen korsetin riisumista! Älä koskaan avaa edessä olevia solkia ensin.

 
5 Strap korsetti 49,99€ - tästä


Gothicana-merkin niskalenkkitoppi pentagramnyörityksellä, ihan tajuttoman seksikäs kaula-aukko! Tämä oli pakko saada sen erikoisuutensa takia. Vaikka on aika pitkämalli koko toppi niin ei ihan mekkona kykene pitämään (olen 168cm), mutta jos alle laittaa perus mustan hameen niin sitten toimii niinkin. Annan tälle tuotteelle neljä tähteä ✮ Jos himottaa yhtään tilata niin suosittelen tekemään sen TÄNÄÄN! Koska tällä paidalla on vain tänään 21.3. erikoistarjoushinta 23,39€. Kokoja on hyvin vielä jäljellä!

 Pentagram toppi 23,39€ (norm. 25,99€) - tästä


~xoxo Laurenn