Playlist

Näytetään tekstit, joissa on tunniste tattoo. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste tattoo. Näytä kaikki tekstit

5/18/2012

My first tattoo

Hey! En ole vähään aikaan kirjoittanutkaa. Keskiviikko oli mahtava. Menimme Jannan, parhaan ystäväni kanssa eräälle ystävällemme viettämään iltaa. Siellä tapasin vanhoja tuttuja & sain tutustuin muutamaan aivan ihanaan henkilöön. Siitä illasta ei sen enempää..

 Eilisen helatorstain vietin töissä & tatuointiliikkeessä. Otin nimittäin ensimmäisen ihka oikean tatuointini! Menin aamusta hyvissä ajoin ettei minun tarvinnut odottaa kuin hetken, kun toiselle asiakkaalle tehtiin nilkkaan tatuointia. Minun vuoroni kun tuli jännitin aivan superisti, kun en tiennyt kuinka kovaa kipua odottaa. Ja voin sanoa että olin kuvitellut kivun paaaljon suuremmaksi. Kipu ei ollut niin suuri syystä että otin sen lapaluulle ja leima on pienikokoinen. Toki se sattui, nipisti oikein ärsyttävästi mutten huutanut kuten olin ajatellut. Tatuoinnin tekemiseen meni alle tunti & se aika meni todella nopeasti. Kysyinkin että oliko tämä jo tässä? Tatuoinnin sain helatorstai alennuksena 50€:lla. Edullista!! Ensi kuussa otan toisen, suuremman tatuoinnin. Se tulee eroamaan tästä kokemuksesta suuresti, koska tatuoinnin paikka ensinnäkin on alavatsa & kuvasta tulee suuri ja värillinen... Pelkään kovin, miten tulen pärjäämään. Pakko saada luottoystäviä puristamaan kättä. :) Tatuoinnin aikana tuekseni oli lupautunut yksi parhaista ystävistäni, muttei koskaan ilmestynyt paikalle (nukkui kuulemma). Tapahtui siinä toisenkin ystäväni kanssa väärinkäsitys, sillä hän oli jo valmiina tulemaan tuekseni, mutta en ollut muistanut että sovimme hänen tulevan vain soitostani. Kiitos kuitenkin sonia♥ En olisi kestänyt kipua ilman mahtavia Saya's Cornerin työntekijöitä. Onneksi töissä oli entinen hyvä ystäväni, jonka kättä sain lainata silloin kun sattui. Pari muutakin olivat ihanasti tukenani ja kertoivat omista tatuointi kokemuksista ja rupattelivat. Se rauhoitti. :)

Tatuoinnin hoidosta, keitä kiinnostaa; Tatuointi on puhdistettava 3x päivässä, joko vedellä tai hajustamattomilla pyyhkeillä. Joka putsaus kerran jälkeen rasvaus tehtävä, vain ohut kerros. Saunomista & auringonottoa täytyy välttää n. 2 viikkoa. Täytyy siis vieroittaa itseni saunasta.. Elmukelmulla olisi hyvä suojata tatointi pöpöiltä ja vaatteiden hankaukselta, varsinkin kun leimani kohta on rintsikoiden olkaimien alla. Sain myös ystävättäreltä vinkin, että suihkussa tulisi ensin suihkuttaa tatuoinnille lämmintä ja sitten kylmää vettä. Jotta ihohuokoset avautuisivat (kudosneste tulisi pois) ja kylmällä vedellä suljet ihohuokoset ettei verta ala valumaan. Paidassani oli pieni veri läntti muutaman tunnin jälkeen, muttei ole muuten vuotanut. Ja kummallista oli se miten vain tunnin kuluttua leiman tekemisestä pystyin jo makaamaan selälläni! Tatuointini ei ollut ollenkaan herkkä.








Kyllä tiedän kuvissa tatoinnin olevan peilikuvana, mutta en eilen illalla pystynyt muuten hyvää kuvaa ottamaan.



Tämän päiväinen aamuni ei mennyt oikein putkeen. Kaaduin nätisti skootterin selästä ja lensin muutamalla pyörähdyksellä maahan, tuloksena särkevä ranne & mustelmia ympäri kehoa. Onneksi työs.oppimisen työnantajani on aivan mahtava & sitoi käteni koholle ja haki kaupasta kasvispussin lievittämään turvotusta. Nyt lähden tarkastuttamaan käteni lääkärissä, toivotaan ettei ranne ole murtunut...!






~xoxo Laurenn

5/04/2012

Kuulumiset Vapun jäljiltä

Hei, pahoittelen etten ole ehtinyt kirjoittaa sitten Vapun jälkeen! Ollut kiireitä; töitä ja muita menoja.
Vappu meni kohdallani todella hyvin, lukuunottamatta järkkärini katoamista. Kaikki vappukuvat olivat siellä ja harmittaa kovin ettei jäänyt siitä illasta kuvamateriaalia, mutta tärkeintä on se muisto kuinka hauskaa meillä oli.♥ ps. yhden otoksen frendin puhelimella oli näköjään saatu... Olimme eräällä tuttavalla juhlimassa ja meno oli loistava. Yöllä sitten siirryttiin muutaman kanssa rantsuun, ihan joka vuotisen tavan takia. Aamu vain oli yksi kamalimpia. Sitä krapulan määrää.



Tällä hetkellä istun toimistotuolissa ja surustelen etten pääse tuonne lämpimältä näyttävään ulkoilmaan auringon alle. Vielä muutama tunti sähköposteihin ja puheluihin vastailua & sitten viikonlopun viettoon. Porukat lähtevät viikonlopuksi kylpylään, joten saan olla ihan omassa rauhassa.
Äitienpäivä lähestyy ja tilasin äitylille maaailman ihanimman lahjan, hahah. Suunnittelin nettikaupassa mukin, jonka tilasin eilen. Kävin eilen pitkästä aikaa omaa pikkusiskoani näkemässä. Ei olla kuukauteen nähtykään, kun en asu heidän luonaan enää. Kävimme karismassa (kirpputori) ja löydettiin hänelle täydellinen kevätjuhlamekko! Sekä toisen hellemekon ja hupparin, maksoivat vain 15€. Itselleni löysin kymmenellä eurolla muutamat vaatekappaleet.

Nyt tekee niin kovin mieli jäätelöä, että taidan laittaa lapun luukulle ja jäätelökioskin puolella...

Tumblr_lvk1w7fyaj1qln1vno1_500_large


Hey! Ja the most tärkein asia minkä unohdin mainita; varasin ihka ensimmäiselle tatuoinnilleni ajan, jo ensi kuuksi !!!

Jännittää kuinka paljon tulee sattumaan, mutta se tulee olemaan sen arvoista koska tiedän täsmälleen minkälaisen leiman tahdon & olen miettinyt kuvaa jo monta vuotta. Siitä tulee todella upea, just wait and see. Aion pysyä shh niin pitkään, kunnes menen tatuoitavaksi. Haluan sen olevan yllätys jokaiselle, mutta sen voin paljastaa että tatuoinnin sijainti on alavatsa. ;)

551203_336992839682474_109008735814220_870441_1544898173_n_large

Tumblr_lmbxij4eje1qhqfqjo1_500_large

Dsc_9739_large

Tumblr_lf32ul3ivr1qbaskjo1_500_large

Tumblr_ltmp3o6ock1qbet79o1_500_large

Bye For Now


~xoxo Laurenn