Playlist

6/07/2012

Hyvät & Huonotuutiset

Hey kaikille. Alkuun keitä kiinnostaa Lohjan Omenatyttö-kilpailu. Olen ehdokkaana niin kuin jotkut ovat Länskäristä bonganneet. Ne joille ei kyseistä lehteä tule/asuvat ulkona Uudestamaasta kurkatkaa jos kiinnostaa http://www.lansi-uusimaa.fi/artikkeli/112352-omenapiirakka-maistuu-omenatyttoehdokkaille. Siellä on meistä omat esittelytekstit ja kuvat. :) Huomenna onneksi kampaajalle ja hiustenväri vaihtuu ruskeaksi!

 Päiväni on ollut todella vuoristoratainen. Heräsin vapaapäivänä "jo" kymmenneltä, kun sain tekstiviestillä työvuorotarjouksen.. Pyöriskelin puoli tuntia sängyssä kunnes nousin ylös. Söin, meikkasin ja lähdin ystäväni Jannan kanssa kaupungille. Olin luvannut mennä hänen shoppailu seurakseen. Mutta miten siinä kävikään? Suostuinko olemaan vain makutuomarina? Luulin jo aikaisemmin tyhjentäneeni Lohjan H&M:n, mutta sinne oli ilmestynyt vaikka mitä uutta ja kivaa... Keräsimme kätemme täyteen vaatteita ja suuntasimme sovituskoppeihin. Yhdellä kerralla kun halusimme toistemme mielipiteet asusta ja tulimme ulos kopeista saimme mahtavan naurukohtauksen. Molemmilla oli täsmälleen sama keltainen hellemekko päällä. :DD Löysin ihanan purkkapopin värisen topin, joka oli ainoa kokoaan. Siinä oli mustaa likaa eikä tiedetty sen alkuperää, joten kysyttiin myyjältä. Hän sanoi, että saan pesualennuksen ja jos lika ei lähde topista saisin rekratoimalla rahani takaisin. Joten toppi nopeasti pesukoneeseen! Vaatteiden sovituksen jälkeen olimme molemmat hyvin nälkäisiä ja päätimme mennä safkaamaan pizzataxiin. Ihmiset pitävät minua erikoisena kun tahdon pizzaani pepperonia ja kananmunaa.. Se on über hyvää! Syönnin ja rupattelun jälkeen lähdimme hyvillä mielin kohti tatuointiliikettä. Päätimme sopivat värit tatuoinnilleni ja olen niiin innoissani siitä. Sen jälkeen lähdimme kurkkaamaan karisma kirppiksen, josko sieltä löytyisi jotain. Ja löytyikin molemmille mieluisat kirppislöydöt. Esittelen omat ostokseni, johon lisäsin parit aikaisemmat esittelemättömät ostokseni. :)


 Nämä Puman popot löysin TopSportin poistomyynneistä. Tanssikengiksi ajattelin.
42€ (-50% norm. 85€)

Ensin kirppisostoksia;

10€, alkup. Only

12€

2€

It has nothing to do with luck
0,50€

2€

Hintalapun heittänyt roskiin.

Löysin perus mustat farkkulegginssit, mutta valossa näin housuissa olevan kuviointia & ihastuin näihin vielä enemmän! Hintaa en muista, mutta parin euron ympärillä.

Sitten H&M ostoksia;


Olen täysin rakastunut tohon väriin !! 25€

7€

Sain tästä paidasta lian takia 0,70€ pesualetta. Joten hinnaksi tuli 6,25€

3x 10€

10€

2x perus trikoohametta 5€/kpl

♥neonkeltainen.
Rintsikat 10€/kpl (3x 30€) & stringit ostin "ota kolme maksa kahdet" yht. 10-15€
(1 kpl n, 6€)

Ihanat minisortsit 8€


I can't believe this...
Tosiaan. Päiväni on ollut vuoristorataa. Kirppistelyn jälkeen menin käymään porukoillani, kun heillä oli jotain keskusteltavaa. Aistin heti että nyt jollekin on käynyt jotain... Suru-uutisia. Koiramme lopetettiin. Se tuli minulle yllätyksenä ja tuntuu kuin olisin vieläkin shokissa. Tuli siinä vuodatettua kyyneleitä. Ei ollut helppoa katsoa kuinka rankemmin oma pikkusisko asian otti. Rakastan sitä hauvaa. R.I.P Juuso


Minulla on joku
tuolla pilvien päällä,
kirkkaimpana
tähtenä tuikkimassa
elämääni
valaisemassa.
Hän elää enää vain
sydämessäni ja
miljoonat kyyneleet
ovat poskeani pitkin
vierineet koska
ikävä on niin
särkevä.





~xoxo Laurenn

6/05/2012

Päivä 18: kuva jostain mitä teet joka päivä

Harjaan..
Funny-gifs-brushing-some-feathers1_large

hampaani
Tumblr_m55dqochs01rxdyr6o1_500_large

& näinkin pääsee välillä käymään :)
Cd10c7f376188a4a2ca3e8fea2c03aeb_large


Päivä 01: kuva siitä,mitä nyt ajattelet
Päivä 02: kuva siitä, miltä sinusta tuntui tänään
Päivä 03: kuva siitä, mitä teit tänään
Päivä 04: kuva jostain mitä olet menettänyt
Päivä 05: kuva jostain mihin olet riippuvainen
Päivä 06: kuva joka inspiroi sinua
Päivä 07: kuva minne haluaisit mennä
Päivä 08: kuva jostain mitä tarvitset joka päivä
Päivä 09: kuva mitä söit lounaaksi
Päivä 10: kuva siitä, mitä haluat tehdä
Päivä 11: kuva maasta jossa haluaisit asua
Päivä 12: kuva suosikkihedelmästäsi
Päivä 13: kuva jostain mitä pelkäät
Päivä 14: kuva sinusta ja ystävästäsi (ystävistäsi)
Päivä 15: kuva kännykästäsi
Päivä 16: kuva jostain mitä haluaisit tehdä ennen kuolemaasi
Päivä 17: kuva siitä mitä harrastat
Päivä 18: kuva jostain mitä teet joka päivä
Päivä 19: kuva joka kuvaa elämääsi
Päivä 20: kuva kielestä minkä aloitit viimeksi
Päivä 21: kuva sinusta enemmän kuin 10 vuotta sitten
Päivä 22: kuva henkilöstä jota ihailet
Päivä 23: kuva joka saa sinut hymyilemään
Päivä 24: kuva autosta jonka näit viimeksi
Päivä 25: kuva, joka tekee sinut surulliseksi
Päivä 26: kuva parhaasta puolestasi/osastasi
Päivä 27: kuva tuskallisesta muistosta
Päivä 28: kuva onnellisesta muistosta
Päivä 29: kuva lempivaatteestasi/asusteestasi
Päivä 30: kuva joka kuvailee aamujani
Päivä 31: kuva lempipaikastani
Päivä 32: kuva jostain, johon uskoin lapsena
Päivä 33: kuva jostain mieliruoastani
Päivä 34: kuva ensimmäisestä harrastuksestani
Päivä 35: kuva bändistä jonka musiikkia kuuntelen nyt
Päivä 36: kuva jostain, mitä odotan paljon
Päivä 37: kuva lempihiustyylistäni
Päivä 38: kuva henkilöstä, jonka haluaisin tavata
Päivä 39: kuva siitä mitä mieltä olen koulusta
Päivä 40: kuva joka tuo muistoja
~xoxo Laurenn

6/04/2012

Maniac

Alkuviikkoja. Tälläinen lyhyt postaus tähän väliin. Olen über väsynyt, mutta halusin vielä postailla. Tämän aamun vietin työvuorossa, sen jälkeen hetken kotona ja sitten olin luvannut mennä työkaverilleni seuraksi Dance Fever-tanssitunnille. Oli yllättäen rankka päivä. Tunti oli melkoinen mix sekoitus lajeja, hip hoppia, jazzia.. Oli todella tehokasta ja hauskaa. Tanssitunnin jälkeen jäin vielä venyttelyyn, vaikka kaverini lähti. Venyttely on tärkeä osa urheilua, mutta omalla kohdallani se saattaa välillä "unohtua". Sitten on seurauksetkin, jumissa olevat lihakset & minulle iskee ikävän usein penikka-tauti jalkoihin. Ne ovat kipeät muutaman viikon, joten täytyy muistaa pitää lepopäiviäkin tarpeeksi, jottei noin käy. Huomenna on vasta iltapäivällä töitä, joten vannon nukkuvani pitkään ja sitten suunnitelmissa olisi käväistä solkussa. Voisin innostua siivouksestakin yhtä paljon..  Nyt nukkuminen kuulostaa hyvältä, zZzzzZzZZ...

Alla kolmetoistavuotiaan uskomaton esitys, josta saan kylmiäväreitä. Entä teidän laitanne?







Joskus taisi olla vaahtopirskeet...ahhahah.

~xoxo Laurenn

Päivä 17: kuva siitä mitä harrastat

Tanssitunnit

Tumblr_lyfsgsweld1roowqeo1_500_large
560106_332899600097475_136103066443797_892553_1535261489_n_large
553948_332899586764143_737199116_n_large
530570_332898606764241_458881906_n_large
546563_332899333430835_23030313_n_large
524722_332899773430791_997902750_n_large
528567_332887723431996_724888448_n_large


 Laulutunnit

523169_10150682379566360_233862136359_9857907_108989513_n_large


Kuntosali & muut ryhmäliikuntalajit (zumba, bodycompat, core, bodypump etc.)

Tumblr_m3yi1rkp9j1r7dliwo1_500_large



Päivä 01: kuva siitä,mitä nyt ajattelet
Päivä 02: kuva siitä, miltä sinusta tuntui tänään
Päivä 03: kuva siitä, mitä teit tänään
Päivä 04: kuva jostain mitä olet menettänyt
Päivä 05: kuva jostain mihin olet riippuvainen
Päivä 06: kuva joka inspiroi sinua
Päivä 07: kuva minne haluaisit mennä
Päivä 08: kuva jostain mitä tarvitset joka päivä
Päivä 09: kuva mitä söit lounaaksi
Päivä 10: kuva siitä, mitä haluat tehdä
Päivä 11: kuva maasta jossa haluaisit asua
Päivä 12: kuva suosikkihedelmästäsi
Päivä 13: kuva jostain mitä pelkäät
Päivä 14: kuva sinusta ja ystävästäsi (ystävistäsi)
Päivä 15: kuva kännykästäsi
Päivä 16: kuva jostain mitä haluaisit tehdä ennen kuolemaasi
Päivä 17: kuva siitä mitä harrastat
Päivä 18: kuva jostain mitä teet joka päivä
Päivä 19: kuva joka kuvaa elämääsi
Päivä 20: kuva kielestä minkä aloitit viimeksi
Päivä 21: kuva sinusta enemmän kuin 10 vuotta sitten
Päivä 22: kuva henkilöstä jota ihailet
Päivä 23: kuva joka saa sinut hymyilemään
Päivä 24: kuva autosta jonka näit viimeksi
Päivä 25: kuva, joka tekee sinut surulliseksi
Päivä 26: kuva parhaasta puolestasi/osastasi
Päivä 27: kuva tuskallisesta muistosta
Päivä 28: kuva onnellisesta muistosta
Päivä 29: kuva lempivaatteestasi/asusteestasi
Päivä 30: kuva joka kuvailee aamujani
Päivä 31: kuva lempipaikastani
Päivä 32: kuva jostain, johon uskoin lapsena
Päivä 33: kuva jostain mieliruoastani
Päivä 34: kuva ensimmäisestä harrastuksestani
Päivä 35: kuva bändistä jonka musiikkia kuuntelen nyt
Päivä 36: kuva jostain, mitä odotan paljon
Päivä 37: kuva lempihiustyylistäni
Päivä 38: kuva henkilöstä, jonka haluaisin tavata
Päivä 39: kuva siitä mitä mieltä olen koulusta
Päivä 40: kuva joka tuo muistoja


~xoxo Laurenn

6/03/2012

U make me happy

Heippa! On ollut mahdottoman kiirettä töiden takia. Onneksi nyt on alkanut niin sanottu kesäloma, voi ainakin puolet ajasta nukkua hahah. Aamuni alkoi töillä klo 10. Töiden jälkeen menin yhden parhaista kavereistani kanssa Bodycompat ja Core-tunneille. Minulla on vieläkin ranne hieman kipeä kaatumisen takia, mutta päätin mennä kokeilemaan. Bodycombathan on taistelulaji ja siinä täytyy lyödä ja potkia miljoona x sekunissa... Tunnin loppuvaiheille asti selvisin mutkitta, mutta sitten rannetta alkoi vihloa kovin enkä todellakaan kunnolla kyennyt punneruksia suorittamaan. Eräs nainen tuli kesken tunnin koputtamaan olkapäähäni. Käännyin katsomaan ja hän osoitti lattialle. Huomasin napakoruni lojuvan siinä. Raju laji tuo combat, ettei korutkaan pysy kiinni. ;D Sen jälkeen jatkoimme "rauhalliselle" Core-tunnille, jossa keskitytään syvimpiin lihaksiin. Ei tainnut ollakaan mistään rennoimmasta päästä, mitä ystäväni Sara-Sofia väitti! Liikkeet olivat todella rankkoja, joihin emme olleet millään muulla tunnilla törmänneet. Siinä välillä naureskeltiin miten emme jaksa, se oli todella rankkaa!! Ne ketkä ovat Aplicon jäseniä, suosittelen kokeilemaan tuota tuntia. :) Ihanaa löytää uusia lajeja. Imoittauduin tässä eräs päivä yhteen tanssiryhmään, josta aion olla shh siihen asti kunnes koe-esiintyminen järjestetään. Oijoij.. 

Huomenna töitä, ylihuomenna töitä, sitä seuraavana päivänä töitä. Kuten kaikki muutkin varmaan ihmettelee minne kesä meni? Ulkona on hyvin kylmä, laitoin jopa pitkästä aikaa villasukat jalkaan. :D Kesäkuu? Toivotaan, että selvitään tästä vaiheesta ja sää lämpiäisi. Hyvää kesälomaa joka tapauksessa jokaiselle!


Hiusasiaa. Tältä värikatastrofilta nämä näyttävät vielä hetken, kun täytyi mennä kokeilemaan miten vaaleat hiukset sopii.. Juu kyllähän näistä tykkään, mutta jotenkin ruskeista diggailen enemmän. Rusketuksen vaaleita vasten huomaa paremmin, mutta tekee minusta hyvin nuoren näköisen. And i don't like that at all. Joten kampaaja-aika värjäykselle on varattu jo ensiviikon perjantaille! Tummat kuulemma sopivat parhaiten. Kun omistan ruskeat silmät, jotkut sanovat että ruskeiden hiusten kanssa ne tulevat parhaiten esille, mutta kun olen nähnyt silmäni monen väristen hiuksien kanssa niin näiden vaaleiden kanssa minun mielestä erottuvat. Mitenköhän on? 

Olen ikionnellinen, kun huomaan miten nämä hiukset ovat kasvaneet viime leikkauksesta. Kukaan muu tuskin huomaa eroa, mutta itse huomaan. Kyllä saan nämä vielä unelma pituuteeni. Tarvitaan vain kärsivällisyyttä ja tehohoitoa. Kävin Sokoksessa törsäämässä hiuksiin 100e, joten eiköhän ne tästä kohene. Mitä mieltä olette? Tummat, vaaleat, mustat, punertavat?

Ajattelin jotain tämän tapaista:


Kun ruskeilla hiuksilla näytin vielä huhtikuussa tältä. 
En osaa sanoa omasta mielestäni kummat sopivat paremmin, kuka osaa? :)




Vaaleat hiukseni ovat enää 5 päivää olemassa. Joten kuvasarja lähtee tästä:





Nautinto
Se tunne, kun rankan liikuntasuorituksen jälkeen saat rentoutua saunassa. Minun sihdilläni joka heitolla vettä meni puolet ohi, mutta löylyt olivat hyvät & tuntui kuin makaisi polttavan auringon alla. Niin kuumaaa. Olen joutunut olemaan erillään saunasta 2 vkoa tatuoinnin takia. Nyt minulla on 2 vkoa aikaa saunoa/käydä solariumissa ennen uutta tatuointia. Tuli mieleeni että on moniakin (ulkomaalaisia), jotka eivät ole eläissään käynytkään saunassa. Mistä he ovatkaan jääneet paitsi! i love sauna. Minkä asteisissa löylyissä te viihdytte?

Sauna_127536672_large



~xoxo Laurenn