Playlist

11/15/2013

11 facts 'bout me

Mira haastoi minut kyselyyn! Kirjoitin 11 faktaa itsestäni sekä vastasin 11 haaste kysymykseen. 

Kerro minulle, jos on mahdollista, että tiesit nämä kaikki minusta :) 

Tässä postauksessa kerron unelmistani, peloistani, menneisyydestäni, muistoistani...

Vaati paljon laittaa tänne niitä ei niin kauniita & wanhoja kuvia


Haastaja: Mira, Chasing Down Under

1. Jokaisen haastetun tulee kertoa itsestään 11 faktaa. 
2. Pitää myös vastata haastajan 11 kysymykseen. 
3. Haastetun pitää keksiä 11 uutta kysymystä haastetuille. 
4. Pitää haastaa 11 bloggaajaa, joilla on alle 300 lukijaa.


1. Oma tekemä lävistys
Tein 14-vuotiaana "teini kapina aikoina" itselleni huulikorun hakaneulalla ja pidin sitä aina silloin, kun vanhempani eivät olleet kotona tai olin koulussa. (Toivottavasti äiti ei lue tätä postausta!) En pitänyt sitä kuitenkaan kuin pari kuukautta. Ps. oon ollut ton ikäisenä kunnon scene/emo skidi kuten kuvasta näkyy haha.



2. Hardcore
En tiedä kuinka moni teistä uusista tuttavuuksista tietää, mutta rakastan kuunella rankempaa rockia.
Tietyt örinä bändit saa mun respectit. Bändejä joita kuuntelen näissä genreissä ovat mm: Eyes Set To Kill, Escape the Fate, Mudvayne, Sleeping with Sirens, In This Moment, Blacklisted Me, Parkway Drive, A Skylit Drive, Attila, Rise Against,  Bullet For My Valentine, Dead By April, Bring Me To Horizon.... Multa ei mene tämä vaihe musiikillisesti varmaan koskaan ohi. Mun korviin vain kuulostaa hyvältä, sanoo kuka mitä tahansa. :) Kuuntelen musiikkia muuten laidasta laitaan: t.A.T.u. vieläkään en ole saanut tarpeekseni, Demi Lovato, Selena Gomez, The Dirty Youth, Paramore etc.

 
 
 


3. Nukkuminen
P nauraa mulle kertoen aina aamuisin millaisissa ihmeellisimmissä nukkuma-asennoissa olen yön ainaka ollut. Ps. pakko tähän kirjoittaa, ettei hänenkään nukkumistyylinsä ole mun mieleen... se on jo kahdesti lyönyt mua unissaan! Yks kerta oli, kun hän löi mua kyynerpäällä aivan helvetin lujaa silmäkuoppaan (syytä en tiedä) & toinen oli kyynärpäällä täysii lapaluuhun. Ne oikeesti kolahtaa mukavasti. Puolustelee itseään sillä, että kuorsaan niin kovaa niin sitä alkaa vituttaa unissaan XD
 


4. Seurustelen




5. Ei mikään matikkanero
Olen ollut aina surkea matikassa. Ruotsiakin jopa osaan hitusen paremmin. Sain kokeista yläasteella hylättyjä tai 4-/4/4+. Joskus olin todella tyytyväinen 6 puokkiin! Kaikista erikoisinta tässä on se, että olin puolitoista vuotta töissä ABC:llä kassatyöntekijänä.. Mulle ei tullut muihin työntekijöihin verrattuna edes monia rahaselvityksiä. Ok ok sehän on vain plus miinus laskuja, mutta täytyi siinä joskus prosenteillakin improta. Että suuresti ihmettelen, miten mua ei potkittu ulos sieltä. Ehkä se asiakaspalvelu on vain tärkeämpi asia. Mutta tekemällähän oppii & opinkin!

6. Tatuoinnit
Omistan 6 tatuointia. Sain ottaa ensimmäisen tatuointini pari kuukautta ennen kuin olin täysikäinen. Ensimmäinen tatuointini on isoin mitä minulla on! Sain erittäin hyvillä puhetaidoillani käännettyä vanhempieni päät ja he antoivat minulle luvan. Jankkasin kuinka aion ottaa sen joka tapauksessa muutaman kuukauden päästä, että miksen saa ottaa jo nyt. Ja että se on piilossa eikä esillä. Eräs tv-sarjan henkilö inspiroi minua tatuoinneillaan niin paljon, että unelmoin jo pitkään saman tapaisesta tatuoinnista alavatsassa. Mutta sen tatuoimisen tuskaa!! Alavatsassa se kipu säteili jonnekin muualle mukavaan paikkaan niin ne 6 h ei ollut elämäni parhaimpia hetkiä. Loput tatskat multa löytyy: lapaluusta, sormesta, niskasta, rinnasta (teksti & kuvio). Jokaisella tatuoinnillani on tarkoituksensa. Vaikka näitä on 6, musta tuntuu että näitä on aivan liian vähän. Iso hinku hankkia lisää ja lisää. Olisi miljoona ideaa, mutta mietin vielä tarkkaan mitä haluan leimata iholleni, koska se on siinä pysyvästi. Seuraavaksi voisi aloittaa käsi sleeveä...









7. Pientä perfektionistin vikaa
Olen todella tarkka tietyissä asioissa. Nypin kulmiani lähes päivittäin. En pidä siitä, kun näen peilistä miten yksittäisiä kulmakarvoja on siellä sun täällä. Ja jos kirjoitan itselleni vaikka ostoslistaa niin sen täytyy olla tietyn näköinen. Jos teksti menee vähänkään vinoon missä kohtaa tahansa - teen uuden. Jos kasvoillani on finnejä - puristan joka ikisen vaikka ne olisivat kuinka pieniä tahansa.

8. Addiktoitunut
Edelliseen faktaan liittyen tuli mieleeni... Minulla on finnien puristelu addikti. On sitten itselläni minimaalinen finni, pikkusisterillä, poikaystävällä - vaadin saada puristaa ne. Mä jotenkin sairaalla tavalla nautin niiden puristamisesta :_D  Ensin teen tutkimustyötä löytääkseni jokaisen uhrin epäpuhtaukset, alan varovasti puristaa & kun ne räjähtää mä olen iki onnellinen. Olen kukistanut ne. Heh, pitäkää outona.

9. Kulmakarvattomuus
Olisko se ollut amiksen ykkösellä, kun oli vielä scene tyyli päällä niin menin nyppimään kaikki kulmakarvani pois, koska mua vitutti nyppiä niitä koko ajan & halusin piirtää ne kulmakynällä juuri tietynlaisiksi. Ne oli kyllä jälkeen päin katsottuna aivan karsean näköiset :DD En ensin meinannut kehtaa laittaa kuvaa, mutta onhan jotkut tuntemut mut tuolloin, joten antaa mennä.




10. Merkkiuskollisuus
Rakastan yli kaiken merkeissä EdHardya ja Guessia. Mistään muusta merkistä en oikein välitä, mutta noi on se mun juttu. Mulla on monta Guessin bling-bling kaulakorua ja rannekorua. Ed Hardyn paitoja hamstraan miljoonia, huppareita, takkeja ja lippiksiä. Itseasiassa tilasin juuri fb kirppikseltä itselleni yhteensä 4 Ed Hardyn lippistä!!! Kun ne on niin mageita ja kiiltäviä. Itselläni on entuudestaan vain 1. Bikinit ja paitojakin ajattelin sieltä ostaa...

11. Himoshoppaaja
Osaan pistää rahani tosta noin vain menemään. Ostan palkan tullen kaikki must-asiat, mutta sen jälkeen jos en rauhoitu niin shoppailen kaikkea turhaa vain ostamisen ilosta. Vaikka vaatteita kaapit täynnä, mut you know girls?  Ei ikinä mitään päällepantavaa! Oon myös maailman surkein säästäjä, en osaa laittaa rahaa sivuun vaan kaikki olis kulutettava..


Miran kysymykset minulle:

1. Kerro yksi unelma, jonka eteen voisit tehdä mitä vaan
Yksi unelma... Tekisin mitä vain, jotta voisin olla laulaja. Olen käynyt yksityisillä laulutunneilla 3 vuotta. Lopetin muutama vuosi takaperin laulutunnit, kun ajattelin että se oli turhaa, koska ei minusta voisi laulajaa tulla. Nyt kuitenkin ikävöin kovin laulutunteja! Jos vanhempani vielä kustantaisivat harrastuksiani, kävisin laulamassa vaikka joka päivä! Haluan oppia enemmän laulutekniikasta. Omasta kukkarosta ei kolmeen harrastukseen ole varaa. Täytyy tehdä valintoja ja tanssimisessa olen parempi, joten harrastan burleskia & tankotanssia (kolmas harrastukseni on Aplico). Pianon soiton oppiminenkin kuuluu unelmiini. En osaa lukea nuoteista, joten laulunkin takia haluaisin alkaa soittaa pianoa. Suunnitelmissa olisi vielä joku päivä aloittaa harrastuksena pianotunnit, joissa lauletaan samalla :) Olisi ihanaa osata soittaa Evanescencen Bring me to life...




2. Jos pitäisi päättää kolme (3) ruokalajia, joita joutuisit syömään loppuelämäsi ajan, mitkä ne olisivat?
Kermaperunat, munakas ja hunaja kana + spaghetti slurps!

3. Mihin maahan olisit halunnut syntyä?
Luulin halunneeni olla alkuperäisesti espanjalainen. Halusin matkailualalla työssäoppimaan ehdottomasti Espanjaan. Mutta Sevillassa 3 kuukautta asuneena ymmärsin, että ehkä se kulttuuri ei olisi oikein sopinutkaan minulle :D Liikaa odottamista, kukaan ei ole ajallaan eikä ota asioita tosissaan. Muistan yhden shoppaus kerran, kun olin kysymässä myyjältä onko heillä lisää kokoja vaatteesta ja tämä myyjä vain juorui puhelimessa (eikä kyse ollut työpuhelusta). Nyt kun mietin niin Amerikat olis ollut ihan jeeeees paikka syntyä ;)

4. Kerro yksi väärä päätös tai teko, joka kaduttaa sinua vielä tänäkin päivänä
Tämä kysymys oli haastavin. Keksin ihan lame vastauksen: Hiusten liika värjääminen. Olen värjännyt hiuksiani turkoosi, pinkki, sininen, punainen, blondi, lila, musta, ruskea, pesukarhu väreillä, liukuvärjäyksellä, raidoilla, yms. Lähestulkoon oikeastaan kaikkia mahdollisia hiusvärejä kokeillut ja voitte uskoa, että tämä letti ei aina ole ollut parhaimassa kondiksessa. Kaikkia värejä ei ehkä olisi tarvinnut kokeilla, mutta sanontahan menee että kaikkea pitää kokeilla. Tosiystävät ovat pysyneet mun vierellä ja rakastanut mua, vaikka olenkin joskus näyttänyt creepiltä :D Silloin jokunen vuosi sitten diggasin scene-tyylistä, joten sitä kautta ne hiuksetkin on värjätty. Mutta vielä tälläkin hetkellä himottaisi värjätä hiukset pohjaväriltään mustiksi ja päälle pinkkejä raitoja täyteen... ♥ ♥ ♥ Yritän nämä punaiset hiukset kylläkin pitää niin pitkään kuin mahdollista, koska olen uhrannut koko hiukset punaisen värin takia. Ja tän värin ylläpidosta ei puhutakaan...

 




















 


















5. Missä haluaisit olla lahjakas?
No siinä laulussa. En ole teknillisesti mitenkään parhaimmasta päästä, mutta väitän että osaan laulaa. Kokeilin onneani viime vuoden Idolsissa, mutta kaikki jännitys purkautui juuri tuottajien edessä eikä sitä tilannetta voinut enää pelastaa. Kun jännittää liikaa, ääni alkaa värisemään eikä pysty hallita sitä. Minulla on paljon petrattavaa kyllä, mutta ehkä annan itseni olla ihan vain harrastelijatasolla. Nautin laulamisesta todella paljon & luojan kiitos P jaksaa kuunella mun laulamista. Muuten menisi huonosti :P

6. Mikä on ärsyttävin piirteesi?
Tätä pitää kysyä P:ltä... Omasta mielestäni veikkaisin, että ärsyttävin piirteeni on etten kuuntele tarpeeksi. Jos itse haluan keskittyä johonkin esim. lukemiseen ja toisella olisi asiaa niin saatan tiuskaista "hiljaa", koska haluan keskittyä omaan juttuuni. Loukkaannun ja otan itseeni herkästi. Pitäisi kehittää itseäni noissa. Peten vastaus: suutun helposti :D

7. Minkä hetken haluaisit elää uudelleen?
YLÄ-ASTE AJAT ehdottomasti! Silloin kaikki oli niin uutta, hauskaa & mielenkiintoista.

8. Kuvaile parhaita ystäviäsi
Voisin sanoa, että mulla on 7 parasta ystävää. Nää henkilöt on mun elämä! Parempia ystäviä saa hakea, joiden kanssa tulisin niin hyvin toimeen & nauttisin joka hetkestä. Mun 1# parasystäväni on sellanen ilopilleri että! Hän on ollut aina mun tukena mitä ikinä on tapahtunutkaan ja ollaan oltu parhaita ystäviä tyyliin 3 vuotta. Milloinkohan me ensimmäisen kerran edes tutustuttiin.. 2010? Hän on ystävä, jonka kanssa olen jakanut mun elämästä todella todella todella monta päivää ja tietysti ne parhaat että järkevimmät ideat olen hänen kanssaan toteuttanut :D Meillä on ollut ylä -että alamäkiä, mutta kaikista ollaan aina selvitty ja pysytty ystävinä. Meidän ystävyys on niin vahva, että hän ehdotti minulle ideastaan, jota oli miettinyt kauan aikaa... Friend tattoos, jotka käydään ottamassa joulukuussa!!! Hän antoi minulle vapaat kädet suunnitella tatskat & olen päättänyt jo mitkä otetaan.  

Ei yhtään sen vähäisempinä nämä 6 muuta ihanaa tapausta.
    Randomisti frendeistäni kuvia. Great memories. (pahoittelen etukäteen laatua)



















    9. Kärsitkö mistään fobiasta?
    Oi kyllä kärsin. En voi sietää missään yhteydessä käärmeitä! Mulle on varmaan periytynyt tämä äidiltä hahah. Pidän niitä ällön limaisina ja maailman pelottavimpana asiana. Sanotaanko että olen kasvanut tähän :D Sanoin nuorempana, että jos näen käärmeen livenä niin minut pitää viedä hullujenhuoneelle, koska sekoaisin liikaa.

    10. Kuvaile normaali maanantai yksityiskohtaisesti
    1. Klo 04:10 herätys
    2. Unenpöpperössä meikkipussin kanssa räpeltämään vessaan
    3. Hampaiden pesu
    4. Hiusten kampaus
    5. Aamupalaleipien teko, jotka pakkaan mukaan töihin
    6. Jääkaapista myös safka laukkuun
    7. P:n herätteleminen (on muuten välillä vaikea tehtävä, ehtiä lähteä ajoissa..)
    8. Autolla dösäpysäkille
    9. Dösäpysäkiltä 05:00 dösällä Meilahteen
    10. Kävelen pysäkiltä 5 min töihin
    11. Teen työpäivän aluksi tarkoitetut hommat, laitan juoksumatot päälle, ilmastoinnit päälle, avaan ovet, avaan koneet, lasken kassan, kirjaudun tarvittaville selaimille...
    12. Työpäivän klo 11 maissa minut tauotetaan yleensä safkikselle
    13. Käyn syömisen jälk pihalla & soitan pupulle
    14. Pääsen töistä klo 14:00
    15. Hyppään 14:08 dösään ja meen P:n luo
    16. Sen jälkeen sit joko otan torkut (tai no sammahdan samantien) tai keksitään jotain tekemistä
    17. Käyn maanantaisin Aplicossa spinningissä ja sh'bamissa
    18. Niiden jälkeen P:lle suihkuun ja onnellisesti nukkumaan

      Siinäpä se perus maanantai yksityiskohtaisesti olisi :D

    11. Kerro kolme riippuvuuttasi (jos muka ei ole, huijaat)
    Huomionkipeys    •   Facebook   •   Sipsit (pahe)

    Kysymykseni muille
    1) Mistä unelmoit?
    2) Kerro noloin sinulle sattunut asia, josta saat vieläkin punan poskelle, jos joku uskaltaa muistuttaa tapahtuneesta
    3) Millainen kerta on ollut sinun pahin kännisi? (Äläkä väitä ettet ole koskaan spyytannut, it's a lie!)
    4) Kerro sun parhaista seikkailuistasi ystäviesi kanssa, kesälomalta, koulusta, mistä ikinä...
    5) Mitkä ovat 3 pahettasi?
    6) Millainen kouluoppilas olet ollut, kympinoppilas vai kapinallinen?
    7) Mitkä ovat 2 ehdottomasti lempi vaatettasi, joista et voisi ikinä luopua?
    8) Luettele 5 asiaa, joista pidät itsessäni (Nyt saa kehua)
    9) Kerro lapsuudestasi
    10) Millaiseksi voisit kuvailla sinun tyyliäsi? Meikki, pukeutumis etc.
    11) Pelkäätkö mitään?

    Bloggaajat, jotka haastan:

    http://www.nattstad.se/lisalindbergs
    http://danceasfast.blogspot.fi/
    http://anna-pennsylvania.blogspot.fi/
    http://minskulife.blogspot.fi/
    http://abe-justsmile.blogspot.fi/
    http://www.pieceofpanda.com/
    http://withlove-karoliina.blogspot.fi/
    http://onmyboarddd.blogspot.fi/


    (¯`•.•´¯) (¯`•.•´¯)
    *`•.¸(¯`•.•´¯)¸.•´ ♥
    ☆ ♥ `•.¸.•´ ♥ º ☆.¸¸.•´¯`♥                              ~xoxo Laurenn

    11/11/2013

    Reprobate Romance

    Uskomatonta miten minusta yö virkkujasta on tullut aamuihminen. Kun sain 3 kuukautta takaperin uuden työpaikan olen herännyt lähestulkoon joka arkiaamu klo 04.10. herätyskelloon. Kuljen aikaisimmalla dösällä töihin. Mutta tämä työ on sen arvoista, tää on unelmaduuni! Jos joku ei tiedä niin olen töissä liikuntakeskuksessa. Olen asiakaspalvelija, mutta saan tehdä samalla toimistotyötä. Valmistuin vasta matkailuvirkailijaksi, mutta minua ei kiinnostanut matkaoppaantyö, matkatoimisto, hotelli tai mitään tarjoilijan hommiin liittyvää. Joten löysin mol.fi näiden hakemuksen ja hain. Vastuuta on sadellut runaasti, mutta tykkään siitä. Ja kun pääsen töistä klo 14 niin on koko päivä vielä edessä!

    Pari viikkoa takaperin ehdin omien töiden lisäksi tehdä promotöitä SkiExpo-messuilla Turisti Info ständillä. Kun sain kuulla mitkä meidän työvaatteet olisivat leuka loksahti auki. KRUUNU! Milloin ikinä kukaan yritys on niin mahtava, että antaa esittelijöiden olla lumiprinsessoja. Ensimmäisenä työpäivänä tuntematon nainen tuli kameran kanssa luokseni, kehui tukkaani ja kysyi saisiko ottaa kuvia? Vastaukseni oli: tottakai! Hän näytti minulle kuvat ja olin ihan innoissaan miten hyvälaatuisia kuvia hän otti. Juteltiin siinä hetki ja hän kertoi Random-projektistaan. Siitä miten hän vain bongaa mistä ikinä ihmisiä, jotka näyttävät hänen silmiin kauniilta & mielenkiintoisilta ottaen kuvia heistä. Ann oli aivan ihana tapaus. Kaksi messu päivää sujui loistavasti, jalkoihin sattumista lukuunottamatta, mutta se kuuluu asiaan. Sain työtarjouksen heiltä seuraaville messuille Matkamessut 2014 tammikuussa :) Uuuuuu yeah.




    Viime perjantaina olin juhlimassa ystäväni 19v syndejä. Aloittelimme hänen kotonaan parin frendin kanssa ja siitä jatkettiin Primeen. Vaikka siellä oli hyvä meininki, niin päätettiin vaihtaa loppu vaiheessa Rilloon väenpaljouden takia. Se oli virhe, koska rillo oli lame.. Klamydian lopetettua mentiin sinne, mutta tuntui että kaikki ihmiset lähtivät sieltä juuri silloin. Varmaan vaihdettiin päittäin baareja :D Heti lauantai aamuna jouduttiin P:n kanssa herätä klo 09, jotta ehtisin kenraaleihin. Sain osallistua Harjulan Miesten Oma Tapahtuma:an ToeStar tanssikoulu ja tanssiteatterin esityksiin!! Harmittaa vieläkin kun P oli lupautunut mut sinne heittää ja kuvaamaan esityksen siinä darran määrässä. Mulla ei koskaan oikein ilmene darraa, joten mun olo oli ok. Esiinnyin street dance osiossa ja kahdessa eri burleski koreografissa. Lisään street videon kotiin päästyä, mutta burleskin toinen puolisko on facebook sivuillani nähtävissä julkisesti :) https://www.facebook.com/photo.php?v=10200595610645588&set=vb.1619047759&type=2&theater








    Street Dance gangsta!

    Eilen töiden jälkeen menin normaalisti töistä P:lle ja siellä hetken chillattiin ennen kuin minulla alkoi Aplicossa sisäpyöräily -ja sh'bam-tunnit. Täytyy ihan tosissaan ottaa itseäni nyt niskasta kiinni ja alkaa käymään Aplicossa säännöllisesti. Tänään ajattelin mennä zumbaan & bodicompattiin tai vain sisäpyöräilyyn ennen tankotanssituntia. Käyn siis ryhmäliikuntatuntien lisäksi kerran viikossa tankotanssimassa ja burleskissa. Aplicon tunneista tykkään käydä eniten sh'bamissä, zumbassa ja sisäpyöräilyssä. Pari kuukautta takaperin en käynyt missään muualla kuin bodycompatissa, koska rakastin sitä hakkaamisen määrää niin paljon! Mutta nyt jotenkin se into on lopahtanut, kun aina valitin kuinka pohkeet kramppaavat, enkä saa (astman takia) kunnolla happea ja kuinka sen jälkeen kaikki lihakset on niin jumissa. Kun sillä tunnilla ei voi ottaa iisisti :D Ohjaaja huutaa ja raivoo, jos ei tee kunnolla. Mutta täytyy joko valita bc tai kuntosalilla käynti, jottei kädet veltostuis kokonaan hah!

    Jokatapauksessa aplicon ja suihkun jälkeen katsottiin murun kanssa Vares 4, kun ei oltu sitä nähty. Digattiin molemmat todella paljon & meidän onneksemme ensi viikon maanantaina tulee Vares 5 heti perään!

    Näin loppuun lisäsin kuvia halloweenistä vaikkakin se meni jo, mutta en tehnyt siitä erillistä postausta.







    Ps. se kuka jaksaa lukea loppuun asti, mitä mieltä olette mun lävistysten paikoista: madonna & nenäkoru? sopivatko ne? kun olen miettinyt paria muuta lävistystä, joten näistä pitäisi luopua...

    Jos jäi jotain kysyttävää, ask me: http://ask.fm/beautythroughbrokenglass


    ~xoxo Laurenn

    10/14/2013

    Beauty Through Broken Glass

    Hey...

    Kävin Tattoo Nationissa noin pari viikkoa sitten ja toteutettiin mulle pitkä aikainen unelma: rinta tatska. Minulla oli kaksi ideaa tekstiksi, toinen olisi ollut lyhyempi, mutta se ei sopinut. Siitä ei olisi saanut mitään selvää. Mutta olin päättänyt ottaa juuri tämän tekstin & olen erittäin tyytyväinen. Siihen tulee vielä ainakin varjostukset. Kovin mietin pitäisikö siihen tatuoijan ehdotuksesta lisätä koukereoita, mutta en oikein lämmennyt idealle.. Mun mielestä yksinkertaisempi on parempi ja haluan että teksti on se pääasia. Mietiskelen vielä toista ideaa: lasin sirpaleita. Ne sopisivat täydellisesti sanomaan, mutta en ole vielä nähnyt luonnosta mitä tatuoija tarkoitti niillä. Kuun lopussa menen liikkeelle ja tehdään tämä loppuun. Plus! Ystävyys-tatuoinnit parhaan ystäväni kanssa. Me ollaan Jannan kanssa koettu niin paljon ylä-että alamäkiä & aina ollaan pysytty toistemme tukena 100%. On upeeta omistaa ystäviä, joihin voi aina luottaa eikä ne koskaan sanoisi musta mitään pahaa tai loukkaisi tarkoituksella



    Tuosta rinta tatskan syvemmästä sanomasta: Ei, en ottanut sitä blogini nimestä. :DD Vaan se on 1# lempibiisini nimi (josta tämän blogin nimikin on otettu). Eyes Set To Kill nimisen bändin When Silence Is Broken The Night Is Torn-albumilta (2006). 15 kesäisenä kuuntelin sitä ensimmäistä kertaa ja vieläkin se jaksaa aiheuttaa kylmiä väreitä enkä kyllästy siihen koskaan.



    Muuta kuulumisia nopeasti. Aloitin burleskitanssin, joka on aivan mahtavaa! Ollaan tehty tuoli-koreografioita ja tanssittu isojen pinkkien puuhkien kanssa. Aloitin myös ystäväni Idan kanssa tankotanssin ja voi hemmetti näitä mustelmia. :D Ollaan niin toivottovomia, mutta kyllä me tästä vielä opitaan... Teen myös PinUp mallihommia, mutta niitä voitte erikseen seurailla facebookin puolella:

    ~xoxo Laurenn