Playlist

12/31/2013

Loading... 2014

Ähh, mun uuden vuoden lupaus on ostaa järjestelmäkamera. Mua vituttaa nämä puhelimen laadulla otetut kuvat & varmaan teitäkin, mutta vuodeksi 2014 ostan kameran! Vielä kun bloggerikin kusee välillä kuvien laadun kanssa.

Anyways, tässä parit ostokset:
yolo swag :D

 

 
  
  

 

Tajuttoman upee kaulakoru Spirit Storesta


Nämä kengät tilasin sieltä KipKop Storesta, josta kirjoitin tässä postauksessa. Kokoina olivat jäljellä 39 ja 40. Molemmat kengät ovat täydellisen kokoiset :o Ja yllättävän mukavat.


 

 



 Lopuksi ostoksia Jordaniasta, vaikka ei Aqaba mikään shoppailukaupunki ollut:


Todella totinen


Samat mekot - eri väreinä



Tänään vaihtuu vuosi 2014. Töiden jälkeen minun täytyy ehtiä kampaajalle värjäämään letti ja solkkuun. Alkuillaksi ainakin menen parhaalle ystävälleni kaveriporukan kanssa juhlimaan :) Vihdoin saadaan porukka koolle♥ 


Joten sanon jo tässä vaiheessa,

Hyvää Uutta Vuotta !





 


(¯`v´¯)
.`•.¸.•´ ★
¸.•´.•´¨) ¸.•¨)
(¸.•´(¸.•´ (¸.•¨¯`* ♥ 

~xoxo Laurenn

12/30/2013

Pole Dancing

Harrastan tankotanssia kerran viikossa Tanssistudio ToeStarilla (Lohjalla). Aloitin syyslukukaudella tankoilun ja no noubt että jatkan tammikuussa kevätlukukaudelle! Kerron mun omakohtaisia kokemuksia en mitään google tietämystä. Tankotanssi on pirun rankka laji. Siinä vaaditaan tasapainoa, venyvyyttä. voimaa&kestävyyttä, kärsivällisyyttä ja päättäväisyyttä. Eikä voi välttyä mustelmilta, ainakaan ensi alkuun. Aloitin erään parhaan ystäväni kanssa käymään tankotanssissa ja aluksi olimme menettää toivon. Tangolla ei meinannut pysyä millään, kädet hikoili ja pamautin jalkojani täysiä päin tankoa. Yhdessä vaiheessa mulla oli niin paha mustelma jalkapöydässä, että ulkokenkien käyttökin sattui.

Tanssimaikkani järjesti meille tankotanssikuvauksetkin! Se oli mielenkiintoinen kokemus. Huomasin itsestäni, etten tee normaalisti tunnilla 100%:lla, vaan kameran edessä koska kuvia räpsittiin koko ajan ja siellä tangolla täytyi pysyä. Kuvaukset olivat rankat ja ne kestivät 2 h. Oli ironista hymyillä kuvissa (eikä hymy aidolta näytäkään), kun reidet huutaa hoosiannaa ja tuntee jo kuinka mustelmat alkaa kehittymään...

In the end se on niin palkitseva tunne, kun saa itsensä pysymään tangolla ja liikkeet toimimaan. Tähän lajiin jää ehdottomasti koukkuun! Suosittelen kokeilemaan. :)



 



 

 
  
 

~xoxo Laurenn

12/28/2013

Lumeton Joulu

Joulu alkoi meillä jo maanantaina, koska käytiin mummollani ennakkoon joulupäivän kiireiden takia. Sisällä meitä odotti isi, puol-mutsi, puol-broidi & hauvani! Rupateltiin ja syötiin jouluruokaa. Sain lahjaksi Seppälän lahjakortin ja yllätys yllätys suklaakonvehdin. Niiltä ei vain voi välttyä jouluisin. Hah olenkin hyvä sanomaan, koska ostin sukulaisille omaperäisesti suklaata joululahjoiksi. Mutta onnistuin pitämään sopimuksestani kiinni etten säilytä itselläni yhtäkään suklaakonvehtia, koska tiedän että ahmisin jokaisen suklaan, jos antaisin itselleni siihen luvan.. Joten ne menee tänä jouluna parempiin suihin.

Lisäsin kuvia saamistani joululahjoista, mutta en muistanut ottaa kuvia kaikista. Esim. Microsoftin viilennys alusta tietokoneelle (dataan aina sängyssä kone peiton päällä, jolloin kone kuumenee eikä saa happea). Eli todella käytännöllinen ja kätevä! En ollut tiennyt tälläisen olemassa olosta, joten yllätyin positiivisesti. Lisäksi sain lahjakortteja 70€ seppälään ja 40€ h&m. Jep, miten ikinä seittemänkymppii voi kuluttaa seppälään :D We'll see



VS




Korkokenkä joulukuusenkoristeet
 






Tätini toi nämä tuliaiseksi Lontoon VS:stä tankotanssi harrastustani ajatellen :)

Lappu on 10-kortti solariumiin!




24. päivä herättiin aikaisin ja paketoin keskittyneesti viimeisetkin joululahjat (niin kuin kuvasta näkee). Ensimmäisenä käytiin piipahtamassa P:n faijalla, sieltä toiselle mummolleni jouluruokapöytään kummitätini etc kanssa ja sitten serkkujeni luo tädilleni. Pikkuserkkuni ovat mun auringot. ♥  Olin ostanut vanhemmalle, kuka on jo ala-asteella niin glitteri kynsilakkasetin ja nuoremmalle maailman ihanimman yksisarvis-pehmolelun, jonka olisin halunnut pitää itselläni :( Mutta hänen reaktio oli vallan ihana, joten poni sai oikein hyvän omistajan :)) Joka lahjan avattuaan hän huusi "Laura, Laura, tuu kattoo!" tai "Laura auta, en saa auki!" Mun lempitytöt.    





En kässää miksi bloggeri vetää tähän noin pahasti värikylläisyyttä..

Joulu-asuni näytti tältä:

Pusero - BikBok
Hame - Jeans.fi


Viimeisenä mentiin isälleni. Olin ostanut hänelle joululahjaksi toivomansa reinot, puoli-mutsille toivomansa kirjan ja puol-broidille Monsterit Yliopistossa dvd:n. Me ei P:n kanssa oltu nähneet sitä vielä, joten laitettiin se heti antamisen jälkeen pyörimään ja oli hyvin hauska leffa. Meni meidän kaikkien huumoriin täysin!




Tässä kuvat muuten siitä kampaaja reissusta, josta kirjoitin tässä postauksessa. Noita hiusmaskeja sain 3 kpl ja ostin 3€:lla seppälästä hieman irtoripsiä. Sitä uv-suoja suihketta en näköjään saanut kuvaan mukaan.




~xoxo Laurenn

12/27/2013

Virtual Makeover

Tylsyys iski töissä & päätin kokeilla yllättäen uusia hiusvärejä virtual makeoverilla.  www.taaz.com-sivulla on monien julkkisten hiustyylejä ja värejä käytettäväksi, mutta mahtavin on toi oman tukan värjääminen! Extrana voit vaihtaa luomiväriä, huulipunaa, poskipunaa etc. Toinen semi ok makeover sivusto on instyle.com

Sitten kun saan punaisesta hiusväristä tarpeekseni olen miettinyt hiuksiini ruskean eri sävyjä. En välttämättä mustaan enää päädy, tai ehkä, en tiedä. Kertokaa mitä mieltä olette? Minkä sävyinen tukka sopii minulle mielestäsi? :) Madonna lävistystä en käytä enää. 

Ensimmäinen kuvakollaasi on normi meikeilläni vain tukan väriä on muutettu.



Alemmassa kollaasissa leikin taaz:in meikeillä ja eihän ne nyt kauhean luonnollisilta näytä, mutta menköön :D Joka kuvassa on erilaiset meikit as you can see.



Tänään on tarkoituksena lähteä juhlimaan stadin Namuun. Ja ensi viikolla (4 päivän päästä oho) vaihtuukin jo vuosi. Onneksi ei tarvitse stressata juomingeista, koska Virosta lähti tarpeeksi mukaan yhdelle illalle. ;) UV vietetään mun parhaiden ystävien kanssa. Täytyy ehtiä postata siitä Joulustakin ennen kuin se on ajankohdaton...


Tää on ollut nyt yksi mun lempibiiseistä, mutta kun menin katsomaan tätä youtubesta niin mua alkoi pelottaa. En ollut tajunnut biisiin liittyvän elefantteja... Koska ehdottomasti lempikohtani on 01:15, mutta nyt kuunnellessani tätä tuntuu siltä kuin norsut ryntäisivät päin ja talloisivat päältä!! nynny
 



~xoxo Laurenn

12/20/2013

First Underwear Shoots

Kotiuduttiin jo lauantaina Suomeen, mutta en ole postannut vielä, koska lomakuvat on kolmessa eri paikassa: P:n puhelimessa, mun puhelimessa & kamerassa. Joten menee vielä hetki, että saan Jordanian reissusta kirjoitettua :D Mutta tulossa on. 

Nyt on pakko hehkuttaa. Eilisen jälkeen omistan 8 tatuointia. ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ Kuvia otan heti, kun nämä 3 ovat hieman parantuneet! Mutta voin kertoa, että itku oli yhdessä tatskassa lähellä... Jos joku ei ole lukenut aikaisemmin niin mun sormiin hakattiin kaksi pientä tatskaa & rintatextiin varjostukset. Luovuin kokonaan madonna-lävistyksestä. En enää tykännyt siitä. Nyt odotan hetken, jotta voin olla varma haluanko sen medusa-lävistyksen.. Himottais kyllä.

Mulla on miljoona postaus ideaa, mutta aikaa jää koneella oloon vain töissä ja en ole laittanut tarvittavia kuvia/videoita muistitikulle. Suunnitelmissa kirjoittaa esimerkiksi tankotanssi harrastuksesta, tatskoista, Jordaniasta ja lisätä ehkä yksi lauluvideoni... Mutta ei hätää kuvista! Olin viime viikolla elämäni ensimmäisissä alusvaatekuvauksissa ja sain niistä kuvat heti seuraavana aamuna.Olin Kaapelitehtaalla Pinup Studiolla Marikan kuvattavana. Satoi kaatamalla, joten onneksi en ollut kuluttanu hiuksien laittoon sekuntiakaan, koska ne olisivat kuvauspaikalla olleet pilalla. Aloitin studiolla sitten kihartamaan hiuksiani ja korjailin meikkini. Ensimmäisenä otimme kuvan normi lookistani, jotta mallitoimiston sivuilla olisi myös kuva, jossa en ole pinup. Siinä kuvassa on vain se madonna läväri vielä.. en tiedä haittaako se. Ensimmäisessä virallisessa lookissani mulla oli leopardi kuosinen yömekko, korkkarit ja panta. Niistä kuvista huomaa selkeästi, että mua jännitti aluksi aivan superisti. Toiseen lookkiin laitoin maailman ihanimman korsettini. Hyvä kun kuvaaja neuvoi minua asennoissa ja yksi oli sellainen jossa piti istua, mutta nostaa jalat kohti kattoa niin kroppa alkoi täristä. Onneksi tärinä ei kuvissa näy :DD Meikkasin itse jokaisen lookkini. Kolmanneksi lookiksi olin valinnut joulu-aiheen. Löysin New Yorkerista ihanat hepenet niihin. Joulu kuvissa on eniten lemppareitani, koska siinä vaiheessa uskaltauduin antamaan eri ilmeitä, josta kuvaajakin oli iloinen. Marika sanoi, että olen ihan kuin joku Glamour-malli hih. Ja että minusta voisi tulla mitä vaan, jos mua treenauttais mallihommissa. Se palaute oli uskomatonta uskoa! Kuvauksista jäi todella hyvä mieli. Lisäsin lopputuloksia alemmas.

 





Tähän on hyvä lopettaa. :) Kerro mikä oli lemppari otos mielestäsi! En julkaise p*skoja kommentteja. Olen normaalin kokoinen nainen kropaltani & ylpeä siitä. Rauhallista Joulua lukijoilleni, jos en ehdi enää kirjoitella. 

Käsitellyt kuvat löytyvät Lady Laurenn PinUp-albumistani!

~xoxo Laurenn




 ♛ Ronnie is the King ♛ 

 

12/05/2013

Joulukuun ensimmäinen viikko on yhtä juhlaa

Joulukuuta viedään... ja huomenna on meitsin syntymäpäivät! Juhlitaan tänään parhaiden ystävieni kanssa niitä baarissa. Pääsen iltavuorosta vasta klo 23, joten olen Lohjalla vasta kahdentoista aikaan, mutta dösästä sitten suoraan baila bailando. Sain jo eilen ensimmäisen synttärilahjan murulta: ipod nanon sinisenä. Se on maaailman kätevin musiikin kuuntelu kapistus kuntosalille! Minua ei ole inspannut kuntosalilla käynti vaan tykkään käydä enemmän tanssitunneilla sekä ryhmäliikunnassa, mutta nyt koitan saada itseni musiikin avulla salille. 



Herättiin tänään klo 07 (vaikka iltavuoro..), koska lähdettiin käymään stadissa asti tutulla parturilla. Mua hemmoteltiin tänään aivan liikaa. Posti minulle kampaamosta hiustuotteita lahjaksi, joista saan kuvia otettua huomenna. Tiivistettynä: hiuksiin jätettävä suihkutettava hoitoaine, joka kosteuttaa ja suojaa sähköisyydeltä (tätä minulta ei vielä hiustenhoidosta löytynyt) / hiusparfyymin, jossa on maailman upein tsuit tsuit pallo, jolla suihkutetaan! Se tuoksuu jumalaiselta ja siinä on uv-suoja sekä se on öljy pohjainen / punaista hiuhoitoaine värejä / ja kaupan päälle bling-bling timanttisen poskipuna siveltimen. Saimme P:n kanssa kampaajalta joululahjaksi nestemäisen pullon, jossa on uv-suoja, jotta loma reissulla hiusten värit eivät haalistu. Vaikka se on tarkoitettu hiuksille, sitä saa kuulemma käyttää myös iholle, kätevä!

Kampaajalta suunnattiin kohti Jumboa, koska meillä oli 4 tuntia aikaa ennen kuin työni Meilahdessa alkaisivat, joten kulutettiin aikaa & rahaa shoppailun merkeissä. P oli suunnitellut ostavansa mulle toisenkin lahjan, sellaisen jota olin kuolannut jo pitkään... Guessin texti sormus hopeana. Napsin kuvia ostoksistani myöhemmin, mutta ostin: Ponke's bulldogi mustan pipon, punaisen hupparin & siihen kuuluvat letkottelu housut, Pieces ota kaksi maksa yksi painijaselkä toppeja. P ei antanut mun tuhlailla enempää, koska yritän säästää rahaa lauantaina alkavaan lomamatkaan ja tuleviin tatuointeihin. Siitä puheenollen: käytiin tosiaan varaamassa parhaan ystäväni kanssa ystävyys-tatuointiajat 19.12 päivälle :) Otan siinä samassa kaksi muuta tatskaa, jotta ei tulisi niin kalliiksi yhden pienen takia. Minkä paljastan on, että tehdään varjostukset mun rinta textiin. Kahden muun tatska paikat hakataan sormiin.



Viime postauksesta: firman pikkujoulut sujuivat mukavasti! Tanssilattialla oli lame meininki, mutta minä rohkeana pienessä nousu huppelissa liityin burleskitanssijoiden seuraan tanssimaan. Sieltä suunnattiin Tivoliin ja reivit olivat mahtavat. Aamulla oli vain yhtä tappoa herätä ja matkustaa pitkä matka kotiin niissä oloissa.. Odotan tankotanssi kuvausten kuvia aivan sumeena, niistä tulee niin hienoja!!! Oli rankinta ikinä jaksaa 2 tuntia peräkkäin tehdä liikkeitä, mitä normaalisti ei jaksa/osaa tunnilla tehdä. Mutta ihmeellisesti kameran edessä sitä puristaakin reisiä yhteen niin helvetin lujaa, jotta pysyy tangolla ja kuva onnistuu. 





Sailor Jerry baarikeikka meni hyvin, lukuunottamatta känniääliöitä, jotka kaatoivat melkein meidän pöydän ja onnistuivat kumoomaan snapsi lasinsa 4 kertaa alas tiskiltä meidän tavaroiden päälle (Y). Iskelmäbaarissa näki, että varttuneemmat aikuiset törttöilee paljon enemmän kuin me nuoret. Ambulanssikin saapui paikalle, kun joku oli kaatunut tanssilattialla ja valehtelematta 10 x kuului krits, kun lasi putosi lattialle. Paras tapaus oli, kun muuan mies oli röökikopin edessä. Seinän ulkopuolella oli taso, johon ihmiset jättivät röökin ajaksi juomansa. Tämä mies huitasi kaikki lasit vahingossa alas, kaatui niiden lasinsirujen päälle maahan ja kun hänen ystävänsä auttoi häntä ylös - löi tämä päänsä alakautta siihen pöytään. :DDDDD ei luoja.

Koitan totutella olemaan ilman madonnaa. Näyttääkö paremmalta?


Tämä ei ole mitään mainostusta vaan haluan itse kertoa mitä etuja sain. Tilasin kuukausi takaperin KipKop storesta itselleni talvikengät ja olin niin tyytyväinen näihin että eilen kurkkailin löytyisikö nettisivuilta lisää ostettavaa. Heillä on meneillään Osta 2 kengät saat edullisemmat -50%-tarjous. Kokoja ei ollut huimasti jäljellä, mutta kun 20€ lähti yhdistä kengistä pois niin oli tilattava... Nämä tilasin & odottelen postin viestiä:

1. Woody Haven mustat nauhakengät 49,00€ 2.Crystal Bright Black platform nilkkurit 54,90€


Olen muuten pitkään ihaillut Sini Sabotagen idolsissa näkemääni hiusketjua. Selailin kaikki nettikaupat läpi enkä meinannut löytää mistään noin hienoa. Loppujen lopuksi löysin yhdestä nettisivusta saman tyylisen vain hopeana ja tilasin omakseni. Ei ole vielä päässyt käyttöön, mutta eiköhän kuvia satele joku päivä. :) Mun mielestä toi on niin pähee!



Teillä on vielä 25 päivää aikaa ehdottaa postaus-aiheita kyselyni avulla! (oikealla palkissa) Nyt johtaa PinUp aihe. Mistä haluat että kirjoittaisin?

~xoxo Laurenn