Sitten mietin mitä teen noilla 2012-2013 vuoden postauksilla. Poistaisinko kaikki kirjoitukseni, jotka eivät ole enää ajantasalla, muokkaisinko joka ikistä postaustani, poistaisinko koko blogini ja aloittaisin alusta... Mutta jokaisella on menneisyys. Haluan, että ihmiset näkevät millainen olen ollut ennen tätä malli-saavutustani esimerkiksi. Jos poistan kaiken täältä blogistani, tuntuisi että koko blogin sielu katoaisi. (jopa on deeppiä!) Mitä muutin oli se, että oikoluin melkein kaikki tekstini, koska tuolloin viisitoista kesäisenä kirjoitin helvetin raivostuttavasti "mennääx", "nii", "niinku" etc.
Elämäntilanteeni nyt: Sinkku | Rock Model of The Year 2014 naisvoittaja | Angels&Devils vaatefirman malli/promoottori | Asiakaspalvelija kokopäiväisessä työssä | "Malli" | Burleskitanssija | Yksityiset laulutunnit |
Hämeenlinnan keikasta! Olin lauantaina Aulanko Tattoo & Rock Weekendissä. Se oli ensimmäinen A&D keikkani ja mahtava olikin vaikka tapahtuma järjestettiin ensimmäistä kertaa niin kävijämäärät eivät olleet huipussaan, mutta tunnelma oli! Olin niin ylpeä itsestäni, kun minut jätettiin hetkeksi oman onneni nojaan niin sillä aikaa ehdin myydä yhden paidan kiinnostuneelle heh! Tutustuin uusiin mahtaviin ihmisiin samalla. Tämä on niin mun juttuni ♥ Duunikeikan jälkeen jäätiin Aulangon kylpylään juomaan ja kuuntelemaan Camin sairaan hyvää bändiä nimeltään Night Nurse. Sitten suunnattiin tytsyjen kanssa tsekkaamaan Hämeenlinnan yöelämä. En tiedä onko muille kuinka uutta, mutta siellä baarissa oli kyltti, jossa luki erikoisia juomien nimiä. Muunmuassa: Pikapano ja kimppakivaa. Maistoin molempia, toinen oli pisangi drinkki ja toinen joku shotti. Ihan mielenkiintoisen makuisia. Siellä baarissa oli Pornobileet, joten nimet olivat varmaan sitä varten. Tequilan jälkeen ei kyllä tehnyt mieli juoda enempää, kiitti Heidi. ;) Aamulla lähdettiin Annan kanssa kiertelemään kirppiksiä ja voi jumankauta mitä löytöjä tein! Täytyisi varmaan ottaa kuvat niistä. Löysin valkoisen Ed Hardyn cäpin, kaksi Ed Hardyn tuubitoppia, unelmieni nahkarotsin ja Halloween kuvauksiin paidan. Sen jälkeen suunnatiin kotia kohti, mutta pysähdyttiin Hyvinkäällä vielä aamupalalla klo 15 aikaan haha.

![]() |
|
Oli pakko saada äidille kuvatodiste. "Äiti tätä et usko ikinä:
koskin käärmeeseen ja olin sitä noinkin lähellä!!!!!" (Pelkään käärmeitä yli kaiken) |
If you don't have anything nice to say then shut the fuck up.
Jos olet ensimmäistä kertaa eksynyt blogiini niin
mallisivuni löydät täältä: Lady Laurenn ja portfolioni
täältä: Lady L.
~xoxo Laurenn















































