Playlist

9/30/2012

Long time no see

Woah! Kuinkakohan monta kuukautta olen ollut tauolla tänne bloggaamisesta, muutamia. Elämään kuuluu pelkkää hyvää! Poikaystävän kanssa yhteiselämää, oman koiravauvan hoivaamista, viikonloppuisin töitä, opiskelua.. Tatuointikin alavatsaani on saatu valmiiksi. Kuva ensi-illassa. ;) Uuden lävistyksenkin olen ehtinyt tällä välillä ottamaan tuohon rintakehään. Microdermalin, niin kuin jotkut veikkailivatkin eräässä postauksessa. :) Olin pari päivää takaperin ihka ensimmäistä kertaa elämässäni lätkämatsissa Espoossa & se oli täysin erilaista kuin katsoisi tv:stä! Ottelu meni sekuneissa ohi ja olin koko ajan Petessä kiinni, kun jännitti niin kovin mitä seuraavaksi tapahtuu.







Viikonloppu meni myös nopeasti. Perjantaina juhlittiin tyttöporukalla Essin syndejä frendillä. Juomapelit ovat aivan mahtavia, luo niin hyvää tunnelmaa :) Varsinkin peli nimeltään Hitler...Kiitos tytöille illasta! Lauantai & sunnuntai olin työvuoroissa apsilla.



Nyt viimeinen vuosi jäljellä ammattikoulussa, matkailualalla & pitäisi päättää puolen vuoden työssäoppimispaikka. Suunnitelmana olisi lähteä 3 kk Espanjaan töihin, että lopuksi 2 kk Helsingin johonkin hotelliin. Hakemuksia hakemuksia hakemuksia. Sekä ensi kuussa taas muutto. Ehdittiinkin tässä asunnossa asua sellaiset 3 kuukautta.. Ehdin jo tottua kutsumaan sitä kodiksi.







 she's someone else's Angel.

~xoxo Laurenn

7/18/2012

Kosmetologilla

Heinäkuun puolta väliä vietetään, vielä muutama viikko ennen kuin opiskelut taas jatkuvat. Voin järkytyksekseni todeta kaipaavani koulun penkille. Töitä ahertanut koko kesäloman & ikävöin koulu frendejä. Pitäisi syyslukukauden kaikille kursseillekin ilmoittautua.. niistä myöhemmin. Lohjalla ollut sateista - aurinkoista - sateista - aurinkoista. Tällä hetkellä ulkona on ihanan kuuuma! Herättiin 6 maissa, kun minulla oli 06:45 kosmetologi aika TK's kauneushoitolassa. Otin 1,15 h kasvopuhdistuksen. Olin aivan yöunissa, joten aika meni todella nopeasti makoillessa. Hoito alkoi hiukset suojaten. Sitten kosmetologi levitti kasvoilleni miljoonia rasvoja, naamioita, aina välissä jouduin hengittämään kuumaa vesihöyryä - jotta ihohuokoset avautuisivat. Sattuvin osio oli, kun puhdistettiin naama terävällä "piikkikynällä". Se nipisti, mutten väsyneenä jaksanut edes välittää. Lopuksi hoidon lisäksi sai kulmien huollon. Olin hyvin tyytyväinen, nyt kun katson peilistä. Kosmetologikin sanoi alussa ettei ole paljon puhdistettavaa, mutta olen pirun tarkkasilmäinen & mustapäät ärsyttävät aina. Suosittelen jokaiselle kauneushoitolaa, maksoi vain 55€ - ei kova hinta mielestäni. Hoitola on aivan Lohjan Tähden takana :)


Kohta iltavuoroon..
Viikonloppuna lähtö Turkuun serkun valmistujaisjuhliin, pitäisi miettiä päälle puettavaa.

Pssst bongasin lisää Summer Up-kuvia facebook sivustoilta, ne alapuolella :)



















~xoxo Laurenn

7/12/2012

Summer Up '12

Hey lukijat. En ole kirjoitellut hetkeen. Alkanut ahdistaa joidenkin lukijoiden tänne jättämät negatiiviset kommentit. Jos te tosissanne haluatte minun postailevan olisi kiva kuulla se :) Sillä nyt minulla on ollut paljon tekemistä enkä ole ehtinyt tänne käymäänkään! Summer up huumasta selvitty, Lahti oli mahtava kokemus! Menimme frendieni kanssa kahdeksi päiväksi festareille, emme onneksi nukkuneet teltoissa vaan saimme uinua frendini siskon kämpässä. Lähdimme Lahteen torstaina heti Omenatyttö esittelyn jälkeen, joka tapahtui Rantajameilla. Minua jännitti kovin, mutta kuulemma meni hyvin :) Perillä Lahdessa asetuimme taloksi & suuntasimme jossakin vaiheessa nukkumaan.. Herätyskellot soivat ennen kello 12. Tahdoimme tutustua hieman shoppailu mahdollisuuksiin ja suuntasimmekin ostoksille Trioon. Löysin ensimmäisestä korukaupasta itselleni yli viidelläkymmenellä helyjä.. Sitten Ginasta vaatteita. Alapuolella kuvassa uudet ostokset :) En muista mistä kaupasta kengät bongasin. 


Kävimme tankkaamassa Subwayssa, jonka jälkeen kipaisimme kämpällä. Hyvissä fiilingeissä Summer up festaribussiin, maksoi vain 2e kuljetus aivan porttien eteen! Ensimmäisenä artistinä näimme Notkean Rotan, oli ihan semi hyvä. Siellä oli kaksi eri lavaa, joten jouduimme valita "parhaimmat" artistit, joten kuuntelimme: Ruger Hauer, Petri Nygård, Raappana, Jukka Poika. Täytyy sanoa JVG:n olleen mielestäni huono livenä. Petri Nygårdin esitystä täytyy kehua!!! Mieshän otti lavan ja yleisön haltuun aivan kympillä. Pääsimme eturiviin.... ja nappasin kahdet Petri aurinkolasit sekä Petri paidan, kun niitä heitettiin yleisöön. Kyllä kelpasi. Vielä kun eturivissä oli tukahduttavan kuuma.. Mutta onneksi lavalla heilujat suihkuttivat vesipyssyillään vettä meidän päälle. Odotan innolla Nygårdin sivuille ilmestyviä kuvia. Marli Juissin kuvaan päästiin tosiaan :) Perjantai oli erittäin erittäin kuuma päivä huh huh. Festarisafkatkin maistuivat ja lopulta raahauduttiin takaisin festaribussiin. Nukkumaan ei sitten päästy kuin vasta viiden maissa aamulla..

Lauantaina piti herätä 10, mutta se taisi hieman venyä. Kiireellä uudet meikit, kuteet ylle ja festarialueelle. Lauantain ehdottomasti upeimmat esiintyjät olivat Mohombi ja Cheek! Iltaa myöten alkoi ikävästi satamaan ja valvomisen takia väsyttämään :DD Makasin nurmikolla paita pääni päällä etten kastuisi ja siinä samassa sain aina kuulla kommentteja minun yli meneviltä ihmisiltä.. Kai voi kiertää? Oli kuitenkin mahtava matka. Tässä näin tiivistettynä siitä viikonlopusta. Oliko joku muukin kyseisellä festarilla? -kertokaa kokemuksianne!





~xoxo Laurenn

6/27/2012

Ostoksiaaa

Hei! Eilinen työpäivä oli kamala, joten onneksi tämä päivä meni hieman paremmin. Voin kertoa töissä olevan hyvin hiljaista päivisin, joten tekemisen pulaa löytyy. Minulla on ensi viikon torstaihin asti melkein jokainen vuoro näitä aamuvuoroja.. Millä ihmeellä tulen jaksamaan. Onneksi löytyy asia joka piristää: ensi viikosta tulee lämmin! Lupauduin täksi illaksi ystäväni kanssa salille, mutta mieli tekisi jäädä vain nukkumaan. Nyt juhannuksen jälkeen, kun alkoi alennusmyynnit pitäisi suunnata kohti stadia lisäostoksille. Onneksi ylihuomenna on palkkapäivä.




Erehdyin pari päivää takaperin kauppoihin ja lupasin lisätä seppälän tyhjennys ostosreissustani kuvia. Löysin unelmien korkeavyötäröiset shortsit!



Nämä kaksi toppia löysin rekistä, jossa 2kpl 15€:lla !
(7,50€ kpl)

9,98€ (-50%)

Valkoinen & Seeprakuvioinen vyö 9,95€
Shortsit 16,95€
Neonvihreät rintsikat 16,95€ & stringit 4,95€
Valkoinen tuubihuivi 7,95€
Step sukat 5,95€

Sulka hiuspidike 1,98€
Korvakorut 3,95€

Tämän löysin töistä, alle 20€. Sopii loistavasti uuden huoneeni sisustukseen.
Tekstit ovat tarroja.


Olen taas vaihteeksi brunette. Näin on ja toivottavasti pysyy ::) Mitäs tykkäätte?






Hurjan hyvää loppuviikkoa kaikille!

~xoxo Laurenn

6/25/2012

Kuulumisia Juhannuksesta

En olekaan hetkeen kirjoitellut. En ole viettänyt aikaa koneella melkein ollenkaan, painanut duunia & loput ajasta viettänyt ystävien kanssa. Juhannuksen vietin mahtavassa seurassa ja oli erittäin hauskaa. Mitä nyt kunnolla alan muistelemaan niin perjantaina olin aamuvuorossa, joten illaksi suunnattiin porukalla järvelle. Oli mahtava sää!! Aurinko paistoi ja fiilinkiä löytyi. Kuvia ei onneksi. :D Löysin itseni ensin eräältä liessaareksi kutsutulta rannalta ja myöhemmin metsän keskeltä mökiltä. Mökillä oli mukavia ihmisiä ja viihdyin. Ennen kuin siellä iski tappelut ylle.. ja häivyin pois. Tapahtuneen jälkeen tahdoin vain kotiin nukkumaan ja sain onneksi kyydin. Aamulla menin oikein pirteänä aamuvuoroon. Paljoakaan asiakkaita ei aamupäivästä pyörinyt. Heti töistä päästyttyä minut haettiin viettämään iltaa saman porukan kanssa. :) Vaikka satoi kaatamalla oli mahtava meno. Mitä nyt naiseni kanssa "grillattiin" grilliruoat mikrossa ja menimme paljuun sateenvarjon kanssa. Siellä sitten pari emo muijaa alkoivat inisemään miten pidin paitaani napapaitana (koska olin juuri rasvannut ala-vatsassa olevan tatuointini, joten halusin antaa rasvan kuivua enkä sotkea paitaani) Meni siinä fiilis ja lähdettiin Jannan kanssa toisiin pippaloihin. Itse jäin pitämään kuskaajallemme seuraa. Lopulta ilta päättyi niin etten mennyt kuin suoraan Jannalle katselemaan Harpers Island-jaksoja ja syömään. Aamulla. Korjaan päivällä heräsimme puoli 3 aikaan. Siinä Juhannuksesta, toivottavasti kaikilla muilla meni hyvin!

Eilen kävin Saya's Cornerilla ottamassa uusimman lävistykseni. Paikan jotkut saattavat jo tietääkin, mutta kuvaa lupaudun laittamaan kolmen päivän päästä, kun saan laastarit irroittaa!!! I love this already. 

Sunnuntai oli chill. Nukuin pitkään ja kävin tyhjentämässä Seppälän. Taas rahojani kuluttamassa.. Löysin vaikka mitä! Kuvia ostoksistani ajattelin ottaa huomenna, jos töiden ja aplicon ohella ehdin. Frendini tuli seurakseni kaupunkiin ja tuekseni lävistäjälle. Illaksi vuokrattiin muutama leffa, joista katsottiin The Uninvited. Elokuvan alkaessa tajusin nähneeni sen jo aikaisemmin mutten onneksi muistanut enää puoliakaan. Todella mielenkiintoinen juoni, joka pisti loputtuaankin miettimään. Kiljuttiin hulluina ja tarina loppui selkäpiitä karmien...

Suosittelen kauhun ystäville:



Ensi viikon torstaina on Summer Up:in aika!!!! I can't wait. Pitää vain toivoa, että kaikki sujuu hyvin ja että ilmat olisivat suotuisat. Tässä nyt hieman kuulumisia. Toivottavasti jatketaan huomenna.

p.s. Yhden päivän vietin kahden ystäväni kanssa Lintsillä. Vaikka silloinkin iski sade keli, se ei meitä haitannut! Säästyttiin 20 minan jonoilta laitteisiin. ;) Löydettiin unelmien prinsessa wc, syötiin hurjan hyvät sapuskat, kierrettiin kaikki hurjimmista hurjimmatkin laitteet, naurettiin vatsat kipeiksi ja nautittiin päivästä. Alapuolella hyviä ja ei niin hyvänlaatuisia kuvia. Pahoittelen näytän uitetulta koiralta ja siltä tuntuikin.













~xoxo Laurenn

6/07/2012

Päivä 20: kuva kielestä minkä aloitit viimeksi

575303_10150935683788711_171645503710_9745883_718904554_n_large

Päivä 01: kuva siitä,mitä nyt ajattelet
Päivä 02: kuva siitä, miltä sinusta tuntui tänään
Päivä 03: kuva siitä, mitä teit tänään
Päivä 04: kuva jostain mitä olet menettänyt
Päivä 05: kuva jostain mihin olet riippuvainen
Päivä 06: kuva joka inspiroi sinua
Päivä 07: kuva minne haluaisit mennä
Päivä 08: kuva jostain mitä tarvitset joka päivä
Päivä 09: kuva mitä söit lounaaksi
Päivä 10: kuva siitä, mitä haluat tehdä
Päivä 11: kuva maasta jossa haluaisit asua
Päivä 12: kuva suosikkihedelmästäsi
Päivä 13: kuva jostain mitä pelkäät
Päivä 14: kuva sinusta ja ystävästäsi (ystävistäsi)
Päivä 15: kuva kännykästäsi
Päivä 16: kuva jostain mitä haluaisit tehdä ennen kuolemaasi
Päivä 17: kuva siitä mitä harrastat
Päivä 18: kuva jostain mitä teet joka päivä
Päivä 19: kuva joka kuvaa elämääsi
Päivä 20: kuva kielestä minkä aloitit viimeksi
Päivä 21: kuva sinusta enemmän kuin 10 vuotta sitten
Päivä 22: kuva henkilöstä jota ihailet
Päivä 23: kuva joka saa sinut hymyilemään
Päivä 24: kuva autosta jonka näit viimeksi
Päivä 25: kuva, joka tekee sinut surulliseksi
Päivä 26: kuva parhaasta puolestasi/osastasi
Päivä 27: kuva tuskallisesta muistosta
Päivä 28: kuva onnellisesta muistosta
Päivä 29: kuva lempivaatteestasi/asusteestasi
Päivä 30: kuva joka kuvailee aamujani
Päivä 31: kuva lempipaikastani
Päivä 32: kuva jostain, johon uskoin lapsena
Päivä 33: kuva jostain mieliruoastani
Päivä 34: kuva ensimmäisestä harrastuksestani
Päivä 35: kuva bändistä jonka musiikkia kuuntelen nyt
Päivä 36: kuva jostain, mitä odotan paljon
Päivä 37: kuva lempihiustyylistäni
Päivä 38: kuva henkilöstä, jonka haluaisin tavata
Päivä 39: kuva siitä mitä mieltä olen koulusta
Päivä 40: kuva joka tuo muistoja

~xoxo Laurenn