Playlist

5/10/2012

Shopping

SHOPPING

Sainpa aikaiseksi tarkastella vaatekaauppojen kevät/kesä tarjontaa. Eilen tosiaan toimistotöiden jälkeen käväisin kotosalla safkaamassa ja sitten menin Sokokseen, Vero Modaan ja H&M:ään.

En olisi saanut antaa itseni astua askeleellakaan kauppoihin..

Sokoksesta kävin hakemassa vain tarvittavat ostokset (meikkivoide, itseruskettava ja silmänympärysvoide). Jos jossain niin Lohjan Sokoksesta, ainakin kosmetiikka puolelta saa mitä parhainta asiakaspalvelua. Ei voi kun kehua joka kerta kun käyn siellä! Juttelin myyjän kanssa ties kuinka kauan kaikesta kosmetiikasta ja sain minua askarruttaviin kysymyksiin loistavat vastaukset. Esimerkiksi olin lukenut aikaisemmin sinä päivänä miten ihmiset olivat keskustelleet silmänympärysvoiteen säilytyksestä. Yllätyin kun luin, että he säilyttävät sitä jääkaapissa. En usko olevani ainoa, kuka ei tuollaista kikkaa tiennyt; aamulla herätessä virkistät silmänalusia viileällä voiteella. Voisi kokeillakin, mutta asiantunteva myyjä kertoi ettei siinä mitään taikaa ole ja että sitä voidetta tulisi säilyttää siitä lähtien aina jääkaapissa - ei vaihdella huoneenlämmöstä ettei se mene piloille. Joka tapauksessa en ole ennen aktiivisesti käyttänyt silmänympärykselle tarkoitettua voidetta, luuloni perusteella että se on turhaa. Mutta silmänympäryksen iho on herkempää & ohuempaa kuin muualla kasvoissa, joten sitä pitää hoitaakin eri tavalla. Heti kun aloittaa meikkaamisen kuuluisi alkaa käyttämään silmänympärysvoidetta. Päädyin kuitenkin ostamaan Loréalin triple active moisturising eye cream:in. Maksoi minulle vain 6,80€ koska positiiviseksi yllätykseksi Sokoksella oli asiakaspäivät!! Miten sattuikin, sain kaikista ostoksistani joita oli 4 yhteensä < jokaisesta -15%. :)
Sitten suuntasin Vero Modaan, jossa viihdyin yli tunnin.... Oli siinä Johannalla & Juunaksella (ystävilläni) naurettavaa, kun en osannut millään tehdä päätöksiä vaatteiden suhteen. "Otanko vai enkö ota?" Kaikki jotka minut tuntee kunnolla, tietävät millaista shoppailu minun kanssa voi olla. :D Sen takia pyrinkin käymään kaupoissa itse, että turhaudun vain itselleni. Vero Modan myyjäkin oli aivan ihana! Olin sovituskopissa sovittamassa pirtsakan keltaista paitaa ja astuin ulos kopista nähdäkseni sen kunnolla. Tämä myyjä tuli samaan tilaan ja tokaisi "jopas sopiikin sinulle hyvin" "ihan sinun värisi". Siinä sitten juteltiin vaatteiden kooista, istuvuudesta, kevään trendeistä yms. Sain häneltä paljon apua, esimerkillistä asiakaspalvelua again. Sain itseni kassalle tosiaan vasta tunnin miettimisen jälkeen ja kulutin 60€.
Olin jo aivan poikki vaatteiden sovittamisesta, mutta minulla oli vielä puoli tuntia aikaa kipaista H&M:ssä. Kaappasin mukavimmilta näyttävät vaatekappaleet ja ryntäsin sovittamaan! Erittäin hyvät ostokset ja maksoivat vain yhteensä toiset 60€... Ja ajatus oli tilata nettivaatekaupasta vaatteita, saa nyt nähdä paljonko kehtaan vielä kuluttaa. H&M:nkin myyjä oli mitä mukavin, olen suuresti yllättynyt noin hyvästä vastaanotosta asiakkaita kohtaan. Millaisiin myyjiin te olette törmänneet? Hyviä ja huonoja kokemuksia, kertokaa. :) Ajankulutukseni takia en tosiaan ehtinyt käydä missä minun piti eli kenkäkaupassa, Teknisillä ja Seppälässä, mutta tänään Shopping part 2. Saa nähdä, toivottavasti ei tartu paljoa lisää...

Tänään minulla on myös sovittu tapaaminen Aplicossa eli pääsen salitreeneihin. Eilen olin todella rankalla ryhmäliikuntatunnilla, kuntonyrkkeilyssä. En voi käsittää, miten voin olla niin loppu nyrkkeilystä? Sama juttu Bodycompatin kanssa. Ehkä niillä tunneilla vahvistetaan eri lihaksia, mitä salilla olen pystynyt treenaamaan. Selän- ja niskan alueet ovat ainakin hurjan kipeinä. Tarvitsen hierojaa!! Any volunteers?


Kuvat ostoksista löytyvät alapuolelta;


Tajusin kotona ollessani ostaneeni vain valkoisia vaatteita, onpahan nyt vaatekaappi täynnä valkoista - ei voi valittaa. Yksi keltainen kappale tarttui onneksi mukaan..





Messuilta ostin alkuvuodesta, en muista hintaa enää, mutta sen muistan että ostin koska oma suoristusrauta veteli viimeisiään 2 vuoden käytön takia & sain mukavan edulliseen hintaan tämän kuviollisesti houkuttelevan raudan.



Suosituimmat mitä käytän; Goldwell rich repair hiuksiin jätettävä hoitoaine & Goldwell rich repair latvojen hoitovoide, jotka ostin vasta muutama viikko takaperin ja olen aivan rakastunut noihin tuotteisiin! Hiukseni ovat tietyistä kohdista melko turmeltuneet (suoristuksen, värjäyksen ja muun käsittelyn vuoksi..), ja nämä tuotteet ovat minun hiusteni pelastus. Sitten löytyy; Lumene 14 syväkosteuttava kasvovoide, Australian Gold dark tanning rusketusta edistävä rasva, Dove summer glow itseruskettava ruskettuneelle iholle & Schwarzkopf gliss hair repair. Ennen solariumia acceleration on must tuote!

Tarpeen tullen käytän Wellaflex hiusmuotoiluvahaa ja Syoss lämpösuoja suihketta.





Taivaalliselta tuoksuvat hajuvedet, jotka omistan ja suosittelen;

Victoria's Secret - Strawberries and champagne
(kummitätini tuo näitä minulle jenkeissä käyntiensä jälkeen, ettei ole vielä tarvinnut tilata)

Christina Aguilera - Inspire



Pusero
H&M ~ 19,95€




Löytö!! Olen miljoonista nettikaupoista etsiskellyt valkoisia bikinejä ja onneksi sattui kaupassa silmiin niin päätin ostaa
H&M ~ yläosa 12,95€
      ~alaosa 7,95


Perus tuubitoppi, oli pakko ostaa uusi koska entiseni jo kovassa käytössä ehtinyt kulahtaa
H&M ~ 4,95€


Perus toppi, ihanan kesäinen väri. Ainoa väripilkku ostoksistani :D
H&M ~ 4,95€



Olisin voinut alkaa kiljumaan kaupassa, kun piruuttani käväisin korupuolella varmana siitä ettei kaupassa ole, olin jo valmiina tilaamaan nämä nettikaupan kautta, mutta onnekseni toisin kävi
H&M ~ 4,95 €/kpl



Maaailman ihanin neule löytö
Vero Moda ~ 39,95€



Kahdeksi eri tavaksi muunneltavissa oleva pusero
Vero Moda ~ 19,95€



Oi oi, äitinepäivä on jo tämän viikon sunnuntaina & tilaamani lahjamuki saapunut postista. Ei maksanut kuin 10€ +toimituskulut 5€. Täytynee vielä käydä etsimässä jostain Bebe-leivoksia, niistä äityli tykkää. Mom


Pahoittelen (jos joku on ollut niin tarkkasilmäinen ja huomannut), että kuvissa ovat päivämäärät näkyvissä. Järkkärini tosiaan varastettiin, joten lainasin näitä kuvia ottaakseni porukoiden kameraa, enkä sitten tajunnut tarkastaa asetuksia vaan nappasin vain kuvat.

Ei tässä ihmeellisempää, ulkona kamala sadekeli & kiireitä... Toivon vain etten törmää niihin matoihin taas.

P.S. olen harkinnut pistää blogikirppiksen pystyyn. Niin monta vaatetta/korua/muuta käyttämättä jäänyttä tavaraa täyttää huoneeni todella pahasti, joten miettisin jos myisin pois. Mitä mieltä olisitte? :) Saa nähdä!


~xoxo Laurenn

5/07/2012

Dear Diary...

Iujn,life,quotes,bitch,boy,choice-eec3ef8e51f7e28e9424adac6c2331ea_h_large

Tumblr_m3d4xmh4aq1qa1zngo1_500_large 

430622_227696983990507_191444047615801_457612_627181901_n_large

Tumblr_m3mfcmbvmi1r04fcqo1_400_large


Tumblr_lydbiuudvn1r16l3io1_500_large_large

3166345273_3d650a3613_large

2n1szsw_large

Tumblr_m3knbrvtmk1rvvhndo1_500_large


4089322_700b_v1_large

Tumblr_m28b86pwmy1qbkauho1_500_large

576622_3413320085569_1047054175_3301627_289895460_n_large



Dear Diary... Oli pakko päästä kirjoittelemaan vielä tästä päivästä.
Tosiaankin koko päivän olen uhrannut töille. Toimistosta suoraan kaupan kassalle. Kesken työpvän sain ikävän tekstiviestin, jossa luki "Teet liikaa töitä". Toiset voisivat alkaa arvostamaan tai edes yrittämään ymmärtämään, että jos toisella sentään on työpaikka alla josta tienaa rahansa - ei saisi sanoa noin. Viesti jatkui sanoin "pitäisit ees vapaata joskus". Kuinka tollanen kolahtikin muhun niin kovin? Miten joku voi luulla, että määräisin itse työvuoroni, olen so blessed että ylipäätään on töitä! En nauti koko päivän sisällä töitä tekiessä, joten tuollainen puhe raivostuttaa. Mistä repäisisin vapaata, ei se oikein toimi jos ilmottaisin työnantajalle, että aion pitää vapaata. Ei ole muutenkaan ollut mikään huippu päivä.. Parin henkilön takia. Mutta huomenna on uusi päivä & toivon sen menevän helpommin. Tässä illan fiilikset, Adios for now


449387528_large
~xoxo Laurenn

Sadesäällä

Hei kaikille. Eilen oli mitä inhottavin ilma! Sadetta en siedä & en kestä yhtä tiettyä asiaa sadekelien iskiessä...
Nimittäin kastematoja. Yhteen matoon sietäisinkin törmätä, MUTTA kun kotipihankin asfaltti oli täynnä (siis täynnä) äklöjä matoja. Ei siitä pystynyt kävelemään niin ettei olisi astunut vähintäänm kymmenen päälle. Miten niitä voi olla ryhmittyneenä niin paljon?

Siinä sitten nyrkit yhdessä ja yrittämättä saada ahdistuskohtausta yritin selvitä kotipihalta poistumisesta. Hah ei ollut herkkua! Onko jollain muulla ongelmia noiden vaarattomien limanuljaskojen kanssa? Minulla on joku ylitsepääsemätön ongelma. Sadesäästä tuli toinenkin tapaus mieleeni. Vuosi sitten kesällä olin lenkillä sateen loputtua. Olin ehtinyt juosta puoli tuntia ennen kuin kohtasin jotain vieläkin järkyttävämpää... Sammakoita oli valehtelematta kaksikymmentä kuolleena juoksupolullani... Mikä kohtaus minulle siitä syntyi!! En haluaisi edes muistella asiaa. Kiljaisin lujaa ensimmäisen sammakon nähdessäni, koska meinasin juosta sen päältä. Sitten tuli ihan kuin raamatun kertomuksesta mieleen miten sammakoita olisi satanut taivaalta ja nyt ne kaikki olivat minun edessäni. Siinä sitten jouduin pahaan paniikkiin. Yksi karuimpia näkemiäni asioita, ew.

Tumblr_lkaevs2f9i1qcypzyo1_500_large


Kastemato oli hakusanana, mutta tahtomattani taisin hieman eksyä kuvien oikean sisällön tarkoituksesta... :)

Tumblr_ls7khlothw1qldh1uo1_500_large

Tumblr_lsxhh7vwvk1qflpc1o1_500_large

Tumblr_ly7s3frll71r5f0jbo1_500_large

5676910593_d044e3a4de_z_large

Tumblr_lpmprk4dsj1qg2vl2o1_500_large
kuvat we<3it.com

Sitten iloisimpiin asioihin. :) Aurinko vihdoin pilkistelee ja voi taas unelmoida kesän saapumisesta. Hirmu lämmin ei vain vielä ole. Toimistossa istun ja odotan työpäivän loppumista, jonka jälkeen alkaa heti perään toinen työvuoro.. Joka kestää puoli yhdeksään saakka. Koko viikko näyttää kalenterissa muutenkin erittäin kiireiseltä ja joutunut perumaan jo sovittuja tapaamisia, höh. Minun pitäisi ehtiä täyttämään Aplicon kesäkuntoon sali-passinikin. Aikaa leimojen keräämiseen on enää alle 3 viikkoa. Töitä, töitä ja lisää töitä.. Mutta onneksi sitten piristyn, kun palkka koreilee tilillä. ;)

(Tosiaan järkkärini kun hukkasin, en ole pystynyt ottamaan kuvia, mutta voisin lainailla porukoiden kameraa tässä lähipäivinä...)

Takaisin työsähköpostien ja puheluiden pariin >



 ~xoxo Laurenn

5/04/2012

Kuulumiset Vapun jäljiltä

Hei, pahoittelen etten ole ehtinyt kirjoittaa sitten Vapun jälkeen! Ollut kiireitä; töitä ja muita menoja.
Vappu meni kohdallani todella hyvin, lukuunottamatta järkkärini katoamista. Kaikki vappukuvat olivat siellä ja harmittaa kovin ettei jäänyt siitä illasta kuvamateriaalia, mutta tärkeintä on se muisto kuinka hauskaa meillä oli.♥ ps. yhden otoksen frendin puhelimella oli näköjään saatu... Olimme eräällä tuttavalla juhlimassa ja meno oli loistava. Yöllä sitten siirryttiin muutaman kanssa rantsuun, ihan joka vuotisen tavan takia. Aamu vain oli yksi kamalimpia. Sitä krapulan määrää.



Tällä hetkellä istun toimistotuolissa ja surustelen etten pääse tuonne lämpimältä näyttävään ulkoilmaan auringon alle. Vielä muutama tunti sähköposteihin ja puheluihin vastailua & sitten viikonlopun viettoon. Porukat lähtevät viikonlopuksi kylpylään, joten saan olla ihan omassa rauhassa.
Äitienpäivä lähestyy ja tilasin äitylille maaailman ihanimman lahjan, hahah. Suunnittelin nettikaupassa mukin, jonka tilasin eilen. Kävin eilen pitkästä aikaa omaa pikkusiskoani näkemässä. Ei olla kuukauteen nähtykään, kun en asu heidän luonaan enää. Kävimme karismassa (kirpputori) ja löydettiin hänelle täydellinen kevätjuhlamekko! Sekä toisen hellemekon ja hupparin, maksoivat vain 15€. Itselleni löysin kymmenellä eurolla muutamat vaatekappaleet.

Nyt tekee niin kovin mieli jäätelöä, että taidan laittaa lapun luukulle ja jäätelökioskin puolella...

Tumblr_lvk1w7fyaj1qln1vno1_500_large


Hey! Ja the most tärkein asia minkä unohdin mainita; varasin ihka ensimmäiselle tatuoinnilleni ajan, jo ensi kuuksi !!!

Jännittää kuinka paljon tulee sattumaan, mutta se tulee olemaan sen arvoista koska tiedän täsmälleen minkälaisen leiman tahdon & olen miettinyt kuvaa jo monta vuotta. Siitä tulee todella upea, just wait and see. Aion pysyä shh niin pitkään, kunnes menen tatuoitavaksi. Haluan sen olevan yllätys jokaiselle, mutta sen voin paljastaa että tatuoinnin sijainti on alavatsa. ;)

551203_336992839682474_109008735814220_870441_1544898173_n_large

Tumblr_lmbxij4eje1qhqfqjo1_500_large

Dsc_9739_large

Tumblr_lf32ul3ivr1qbaskjo1_500_large

Tumblr_ltmp3o6ock1qbet79o1_500_large

Bye For Now


~xoxo Laurenn