Playlist

10/25/2012

New Day

Heydåå. Eilisen tapahtumia en jaksanut väsyn takia enää kirjoittaa, joten kerron nyt. Heräsin aamulla klo 05:20 herätyskelloon. Minulla oli kahdeksan aamu koulussa & tarvitsen n. tunnin aikaa herätellä itseäni ja laittautua. Vähän yli kuudeksi nousin dösään ja suuntasin kahdella eri dösällä ammattikouluun. Koulupäivä oli 8-12, eli lyhyt päivä. Kouluun päästyäni saimme luokan kanssa kuulla maikkamme olevan kipeä, että tulimme melkeinpä turhaan kouluun.. Yhden tehtävän oli meille annettu fb välityksellä tehtäväksi & siitä kaikki selvitytyi puolessa tunnissa.Eli heräsin aamu viideltä turhaan.
FML. :D

1585767-10-1348844606093_large

Mietiskelin mitä tekisin & sitten keksin. Sain varattua itselleni illaksi peruutusvuoron hammashoitolasta, koska minun täytyi ennen ensi viikon hampaiden tehovalkaisua tarkastuttaa hampaani mahdollisen hammaskiven tai reikien takia. Sitä ennen kävin Aplicossa pilates-tunnilla. En ollut vuosiin käynyt, mutta muistin sen tehoavan sisäisiin lihaksiin. Tunti alkoi myöhässä ja kun aloin tekemään niitä liikkeitä, meinasin nukahtaa. Käsittämätöntä hahah. Palloa kun työnnettiin makuulla maton päällä sain nukahtamis refleksejä.. Lopputunnista kaikesta huolimatta liikkeet alkoivat tuntua sisäisissä lihaksissa ja olin melko tyytyväinen. Siitä sitten juoksin vaihtamaan vaatteet & suuntasin hammashoitolaan. Ilta oli h*mmetin kylmä. Jäädyin joka kerta, kun dösää täytyi odottaa joka suuntaan. Miten pakkaset on jo nyt?
No joo.. Minua hieman jännitti tarkastukseen meneminen, mitä jos minulla olisi reikiä & poraaminen sattuisi. En ole omistanut yhtäkään reikää hampaissani, hieman vain hammaskiveä. Odotin odotushuoneessa ja täyttelin esitietolomaketta. Siinä kysyttiin syytä miksi tulin ja mahdollisia sairauksia.
Vihdoin pääsin huoneeseen ja istahdin hammaslääkärin tuolille. Kovin he tökkivät terävällä terällä, muttei sinänsä sattunut, suu vain kuivui. Lopputulos: 0 reikää + hammaskiven poistoa. Yeeeeey. :))
Sieltä siirryin takaisin Aplicolle, pesasin meikit & menin rentoutumaan solariumiin. Sen jälkeen pikasuihkussa & dösällä takaisin lähtökohtaan.. Siinä eilisestä...

Img_6467l_large


New Day
Tänään, torstaina olimme valinnaisryhmämme kanssa Forssassa. Valinnaisena minulla on opastuskurssi ja erämatkailu kuuluu aiheeseen, joten lähdimme kahdella autolla määränpäähämme Torronsuon Kansallispuistoon. Tänään näin ihka ensimmäistä kertaa tänä vuonna lunta! Lunta jo lokakuussa, no way. :( Kävelimme korkean tornin juurelle ja mietin mielessäni "please emmehän kiipeä tuonne?"


Tuonnehan me sitten mentiin. (Kuvasta puuttuu yksi kerros alhaalta, joka ei mahtunut kuvaan hah.) Minä korkeanpaikankammoisena meinasin saada paniikkihäiriön, koska ylös mentäessä näin eteen katsoessani jokaisen portaan välistä kuinka ylhäällä olimme. Pääsin tietenkin vasta viimeisenä ylös. Onneksi minulla oli mahtavin tsemppari takanani joka rauhoitteli. :D Voin kertoa ettei ollut kiva kokemus. Ylhäällä taas oli turvallisempaa ja nautin upeista maisemistakin! Just look at it:



Alas pääsykin tuotti ongelmia, mutta vähemmän. Ajoimme toiseen kansallispuistoon, jossa meille esiteltiin luonnoneläimiä.. ja ruokailimme. Sitten suunnattiinkin jo väsyneinä takaisin kotia.

P.S. Huomasin eilen siellä Aplicossa käytyäni pukuhuoneen seinällä olevan ilmoituksen. Siinä kerrottiin huomenna 26.10 pikkujoulujen kunniaksi ripsien&kulmien värjäyksen maksavan vain 10€!! Tänään oli pakko soittaa ja kysäistä olisiko vielä yhtä aikaa jäljellä, oli. Joten huomenna sinne sitten.


~xoxo Laurenn

10/20/2012

Banneri ehdotuksia

Evening. :) 

Viikonloppuni menee lähinnä töiden parissa. Tänään oli hurjan rankka, mutta mukava työpäivä, ei ollut yhtäkään negatiivista asiakasta. Positiivista. Tuntuu mahtavalta oppia lisää & sen avulla auttaa asiakkaita heidän ongelmissaan. Vakkari asiakkaatkin ovat aivan mahtavia! Varsinkin ne jotka olettavat sinun muistavan aina heidän haluamansa tupakkatuotteet yms yms ja joko ilostuvat/loukkaantuvat jos et muistakaan. :DD Iltatyöt kassalla, opiskelun ohella tuottaa rahaa & saa samalla työkokemusta. Tajusin vähän aikaa sitten olleeni kassatöissä jo puoli vuotta +3kk.. Aika kuluu nopeaan.

P katsoo tällä hetkellä POTC3:sta, itse kirjoitan, kun iski fiilis. Päätin vihdoin päivittää blogilleni bannerin. Mitä pidätte? :) Parempaa kuvaa tulossa heti kun suostun luopumaan rahasta ja ostamaan järjestelmäkameran (again.) Sitä ennen pidän tämän tai sitten voitte ehdottaa olisiko joku näistä kuvista mielestänne parempi:






~xoxo Laurenn

9/30/2012

Long time no see

Woah! Kuinkakohan monta kuukautta olen ollut tauolla tänne bloggaamisesta, muutamia. Elämään kuuluu pelkkää hyvää! Poikaystävän kanssa yhteiselämää, oman koiravauvan hoivaamista, viikonloppuisin töitä, opiskelua.. Tatuointikin alavatsaani on saatu valmiiksi. Kuva ensi-illassa. ;) Uuden lävistyksenkin olen ehtinyt tällä välillä ottamaan tuohon rintakehään. Microdermalin, niin kuin jotkut veikkailivatkin eräässä postauksessa. :) Olin pari päivää takaperin ihka ensimmäistä kertaa elämässäni lätkämatsissa Espoossa & se oli täysin erilaista kuin katsoisi tv:stä! Ottelu meni sekuneissa ohi ja olin koko ajan Petessä kiinni, kun jännitti niin kovin mitä seuraavaksi tapahtuu.







Viikonloppu meni myös nopeasti. Perjantaina juhlittiin tyttöporukalla Essin syndejä frendillä. Juomapelit ovat aivan mahtavia, luo niin hyvää tunnelmaa :) Varsinkin peli nimeltään Hitler...Kiitos tytöille illasta! Lauantai & sunnuntai olin työvuoroissa apsilla.



Nyt viimeinen vuosi jäljellä ammattikoulussa, matkailualalla & pitäisi päättää puolen vuoden työssäoppimispaikka. Suunnitelmana olisi lähteä 3 kk Espanjaan töihin, että lopuksi 2 kk Helsingin johonkin hotelliin. Hakemuksia hakemuksia hakemuksia. Sekä ensi kuussa taas muutto. Ehdittiinkin tässä asunnossa asua sellaiset 3 kuukautta.. Ehdin jo tottua kutsumaan sitä kodiksi.







 she's someone else's Angel.

~xoxo Laurenn

7/18/2012

Kosmetologilla

Heinäkuun puolta väliä vietetään, vielä muutama viikko ennen kuin opiskelut taas jatkuvat. Voin järkytyksekseni todeta kaipaavani koulun penkille. Töitä ahertanut koko kesäloman & ikävöin koulu frendejä. Pitäisi syyslukukauden kaikille kursseillekin ilmoittautua.. niistä myöhemmin. Lohjalla ollut sateista - aurinkoista - sateista - aurinkoista. Tällä hetkellä ulkona on ihanan kuuuma! Herättiin 6 maissa, kun minulla oli 06:45 kosmetologi aika TK's kauneushoitolassa. Otin 1,15 h kasvopuhdistuksen. Olin aivan yöunissa, joten aika meni todella nopeasti makoillessa. Hoito alkoi hiukset suojaten. Sitten kosmetologi levitti kasvoilleni miljoonia rasvoja, naamioita, aina välissä jouduin hengittämään kuumaa vesihöyryä - jotta ihohuokoset avautuisivat. Sattuvin osio oli, kun puhdistettiin naama terävällä "piikkikynällä". Se nipisti, mutten väsyneenä jaksanut edes välittää. Lopuksi hoidon lisäksi sai kulmien huollon. Olin hyvin tyytyväinen, nyt kun katson peilistä. Kosmetologikin sanoi alussa ettei ole paljon puhdistettavaa, mutta olen pirun tarkkasilmäinen & mustapäät ärsyttävät aina. Suosittelen jokaiselle kauneushoitolaa, maksoi vain 55€ - ei kova hinta mielestäni. Hoitola on aivan Lohjan Tähden takana :)


Kohta iltavuoroon..
Viikonloppuna lähtö Turkuun serkun valmistujaisjuhliin, pitäisi miettiä päälle puettavaa.

Pssst bongasin lisää Summer Up-kuvia facebook sivustoilta, ne alapuolella :)



















~xoxo Laurenn

7/12/2012

Summer Up '12

Hey lukijat. En ole kirjoitellut hetkeen. Alkanut ahdistaa joidenkin lukijoiden tänne jättämät negatiiviset kommentit. Jos te tosissanne haluatte minun postailevan olisi kiva kuulla se :) Sillä nyt minulla on ollut paljon tekemistä enkä ole ehtinyt tänne käymäänkään! Summer up huumasta selvitty, Lahti oli mahtava kokemus! Menimme frendieni kanssa kahdeksi päiväksi festareille, emme onneksi nukkuneet teltoissa vaan saimme uinua frendini siskon kämpässä. Lähdimme Lahteen torstaina heti Omenatyttö esittelyn jälkeen, joka tapahtui Rantajameilla. Minua jännitti kovin, mutta kuulemma meni hyvin :) Perillä Lahdessa asetuimme taloksi & suuntasimme jossakin vaiheessa nukkumaan.. Herätyskellot soivat ennen kello 12. Tahdoimme tutustua hieman shoppailu mahdollisuuksiin ja suuntasimmekin ostoksille Trioon. Löysin ensimmäisestä korukaupasta itselleni yli viidelläkymmenellä helyjä.. Sitten Ginasta vaatteita. Alapuolella kuvassa uudet ostokset :) En muista mistä kaupasta kengät bongasin. 


Kävimme tankkaamassa Subwayssa, jonka jälkeen kipaisimme kämpällä. Hyvissä fiilingeissä Summer up festaribussiin, maksoi vain 2e kuljetus aivan porttien eteen! Ensimmäisenä artistinä näimme Notkean Rotan, oli ihan semi hyvä. Siellä oli kaksi eri lavaa, joten jouduimme valita "parhaimmat" artistit, joten kuuntelimme: Ruger Hauer, Petri Nygård, Raappana, Jukka Poika. Täytyy sanoa JVG:n olleen mielestäni huono livenä. Petri Nygårdin esitystä täytyy kehua!!! Mieshän otti lavan ja yleisön haltuun aivan kympillä. Pääsimme eturiviin.... ja nappasin kahdet Petri aurinkolasit sekä Petri paidan, kun niitä heitettiin yleisöön. Kyllä kelpasi. Vielä kun eturivissä oli tukahduttavan kuuma.. Mutta onneksi lavalla heilujat suihkuttivat vesipyssyillään vettä meidän päälle. Odotan innolla Nygårdin sivuille ilmestyviä kuvia. Marli Juissin kuvaan päästiin tosiaan :) Perjantai oli erittäin erittäin kuuma päivä huh huh. Festarisafkatkin maistuivat ja lopulta raahauduttiin takaisin festaribussiin. Nukkumaan ei sitten päästy kuin vasta viiden maissa aamulla..

Lauantaina piti herätä 10, mutta se taisi hieman venyä. Kiireellä uudet meikit, kuteet ylle ja festarialueelle. Lauantain ehdottomasti upeimmat esiintyjät olivat Mohombi ja Cheek! Iltaa myöten alkoi ikävästi satamaan ja valvomisen takia väsyttämään :DD Makasin nurmikolla paita pääni päällä etten kastuisi ja siinä samassa sain aina kuulla kommentteja minun yli meneviltä ihmisiltä.. Kai voi kiertää? Oli kuitenkin mahtava matka. Tässä näin tiivistettynä siitä viikonlopusta. Oliko joku muukin kyseisellä festarilla? -kertokaa kokemuksianne!





~xoxo Laurenn

6/27/2012

Ostoksiaaa

Hei! Eilinen työpäivä oli kamala, joten onneksi tämä päivä meni hieman paremmin. Voin kertoa töissä olevan hyvin hiljaista päivisin, joten tekemisen pulaa löytyy. Minulla on ensi viikon torstaihin asti melkein jokainen vuoro näitä aamuvuoroja.. Millä ihmeellä tulen jaksamaan. Onneksi löytyy asia joka piristää: ensi viikosta tulee lämmin! Lupauduin täksi illaksi ystäväni kanssa salille, mutta mieli tekisi jäädä vain nukkumaan. Nyt juhannuksen jälkeen, kun alkoi alennusmyynnit pitäisi suunnata kohti stadia lisäostoksille. Onneksi ylihuomenna on palkkapäivä.




Erehdyin pari päivää takaperin kauppoihin ja lupasin lisätä seppälän tyhjennys ostosreissustani kuvia. Löysin unelmien korkeavyötäröiset shortsit!



Nämä kaksi toppia löysin rekistä, jossa 2kpl 15€:lla !
(7,50€ kpl)

9,98€ (-50%)

Valkoinen & Seeprakuvioinen vyö 9,95€
Shortsit 16,95€
Neonvihreät rintsikat 16,95€ & stringit 4,95€
Valkoinen tuubihuivi 7,95€
Step sukat 5,95€

Sulka hiuspidike 1,98€
Korvakorut 3,95€

Tämän löysin töistä, alle 20€. Sopii loistavasti uuden huoneeni sisustukseen.
Tekstit ovat tarroja.


Olen taas vaihteeksi brunette. Näin on ja toivottavasti pysyy ::) Mitäs tykkäätte?






Hurjan hyvää loppuviikkoa kaikille!

~xoxo Laurenn

6/25/2012

Kuulumisia Juhannuksesta

En olekaan hetkeen kirjoitellut. En ole viettänyt aikaa koneella melkein ollenkaan, painanut duunia & loput ajasta viettänyt ystävien kanssa. Juhannuksen vietin mahtavassa seurassa ja oli erittäin hauskaa. Mitä nyt kunnolla alan muistelemaan niin perjantaina olin aamuvuorossa, joten illaksi suunnattiin porukalla järvelle. Oli mahtava sää!! Aurinko paistoi ja fiilinkiä löytyi. Kuvia ei onneksi. :D Löysin itseni ensin eräältä liessaareksi kutsutulta rannalta ja myöhemmin metsän keskeltä mökiltä. Mökillä oli mukavia ihmisiä ja viihdyin. Ennen kuin siellä iski tappelut ylle.. ja häivyin pois. Tapahtuneen jälkeen tahdoin vain kotiin nukkumaan ja sain onneksi kyydin. Aamulla menin oikein pirteänä aamuvuoroon. Paljoakaan asiakkaita ei aamupäivästä pyörinyt. Heti töistä päästyttyä minut haettiin viettämään iltaa saman porukan kanssa. :) Vaikka satoi kaatamalla oli mahtava meno. Mitä nyt naiseni kanssa "grillattiin" grilliruoat mikrossa ja menimme paljuun sateenvarjon kanssa. Siellä sitten pari emo muijaa alkoivat inisemään miten pidin paitaani napapaitana (koska olin juuri rasvannut ala-vatsassa olevan tatuointini, joten halusin antaa rasvan kuivua enkä sotkea paitaani) Meni siinä fiilis ja lähdettiin Jannan kanssa toisiin pippaloihin. Itse jäin pitämään kuskaajallemme seuraa. Lopulta ilta päättyi niin etten mennyt kuin suoraan Jannalle katselemaan Harpers Island-jaksoja ja syömään. Aamulla. Korjaan päivällä heräsimme puoli 3 aikaan. Siinä Juhannuksesta, toivottavasti kaikilla muilla meni hyvin!

Eilen kävin Saya's Cornerilla ottamassa uusimman lävistykseni. Paikan jotkut saattavat jo tietääkin, mutta kuvaa lupaudun laittamaan kolmen päivän päästä, kun saan laastarit irroittaa!!! I love this already. 

Sunnuntai oli chill. Nukuin pitkään ja kävin tyhjentämässä Seppälän. Taas rahojani kuluttamassa.. Löysin vaikka mitä! Kuvia ostoksistani ajattelin ottaa huomenna, jos töiden ja aplicon ohella ehdin. Frendini tuli seurakseni kaupunkiin ja tuekseni lävistäjälle. Illaksi vuokrattiin muutama leffa, joista katsottiin The Uninvited. Elokuvan alkaessa tajusin nähneeni sen jo aikaisemmin mutten onneksi muistanut enää puoliakaan. Todella mielenkiintoinen juoni, joka pisti loputtuaankin miettimään. Kiljuttiin hulluina ja tarina loppui selkäpiitä karmien...

Suosittelen kauhun ystäville:



Ensi viikon torstaina on Summer Up:in aika!!!! I can't wait. Pitää vain toivoa, että kaikki sujuu hyvin ja että ilmat olisivat suotuisat. Tässä nyt hieman kuulumisia. Toivottavasti jatketaan huomenna.

p.s. Yhden päivän vietin kahden ystäväni kanssa Lintsillä. Vaikka silloinkin iski sade keli, se ei meitä haitannut! Säästyttiin 20 minan jonoilta laitteisiin. ;) Löydettiin unelmien prinsessa wc, syötiin hurjan hyvät sapuskat, kierrettiin kaikki hurjimmista hurjimmatkin laitteet, naurettiin vatsat kipeiksi ja nautittiin päivästä. Alapuolella hyviä ja ei niin hyvänlaatuisia kuvia. Pahoittelen näytän uitetulta koiralta ja siltä tuntuikin.













~xoxo Laurenn