Playlist

5/07/2012

Dear Diary...

Iujn,life,quotes,bitch,boy,choice-eec3ef8e51f7e28e9424adac6c2331ea_h_large

Tumblr_m3d4xmh4aq1qa1zngo1_500_large 

430622_227696983990507_191444047615801_457612_627181901_n_large

Tumblr_m3mfcmbvmi1r04fcqo1_400_large


Tumblr_lydbiuudvn1r16l3io1_500_large_large

3166345273_3d650a3613_large

2n1szsw_large

Tumblr_m3knbrvtmk1rvvhndo1_500_large


4089322_700b_v1_large

Tumblr_m28b86pwmy1qbkauho1_500_large

576622_3413320085569_1047054175_3301627_289895460_n_large



Dear Diary... Oli pakko päästä kirjoittelemaan vielä tästä päivästä.
Tosiaankin koko päivän olen uhrannut töille. Toimistosta suoraan kaupan kassalle. Kesken työpvän sain ikävän tekstiviestin, jossa luki "Teet liikaa töitä". Toiset voisivat alkaa arvostamaan tai edes yrittämään ymmärtämään, että jos toisella sentään on työpaikka alla josta tienaa rahansa - ei saisi sanoa noin. Viesti jatkui sanoin "pitäisit ees vapaata joskus". Kuinka tollanen kolahtikin muhun niin kovin? Miten joku voi luulla, että määräisin itse työvuoroni, olen so blessed että ylipäätään on töitä! En nauti koko päivän sisällä töitä tekiessä, joten tuollainen puhe raivostuttaa. Mistä repäisisin vapaata, ei se oikein toimi jos ilmottaisin työnantajalle, että aion pitää vapaata. Ei ole muutenkaan ollut mikään huippu päivä.. Parin henkilön takia. Mutta huomenna on uusi päivä & toivon sen menevän helpommin. Tässä illan fiilikset, Adios for now


449387528_large
~xoxo Laurenn

Sadesäällä

Hei kaikille. Eilen oli mitä inhottavin ilma! Sadetta en siedä & en kestä yhtä tiettyä asiaa sadekelien iskiessä...
Nimittäin kastematoja. Yhteen matoon sietäisinkin törmätä, MUTTA kun kotipihankin asfaltti oli täynnä (siis täynnä) äklöjä matoja. Ei siitä pystynyt kävelemään niin ettei olisi astunut vähintäänm kymmenen päälle. Miten niitä voi olla ryhmittyneenä niin paljon?

Siinä sitten nyrkit yhdessä ja yrittämättä saada ahdistuskohtausta yritin selvitä kotipihalta poistumisesta. Hah ei ollut herkkua! Onko jollain muulla ongelmia noiden vaarattomien limanuljaskojen kanssa? Minulla on joku ylitsepääsemätön ongelma. Sadesäästä tuli toinenkin tapaus mieleeni. Vuosi sitten kesällä olin lenkillä sateen loputtua. Olin ehtinyt juosta puoli tuntia ennen kuin kohtasin jotain vieläkin järkyttävämpää... Sammakoita oli valehtelematta kaksikymmentä kuolleena juoksupolullani... Mikä kohtaus minulle siitä syntyi!! En haluaisi edes muistella asiaa. Kiljaisin lujaa ensimmäisen sammakon nähdessäni, koska meinasin juosta sen päältä. Sitten tuli ihan kuin raamatun kertomuksesta mieleen miten sammakoita olisi satanut taivaalta ja nyt ne kaikki olivat minun edessäni. Siinä sitten jouduin pahaan paniikkiin. Yksi karuimpia näkemiäni asioita, ew.

Tumblr_lkaevs2f9i1qcypzyo1_500_large


Kastemato oli hakusanana, mutta tahtomattani taisin hieman eksyä kuvien oikean sisällön tarkoituksesta... :)

Tumblr_ls7khlothw1qldh1uo1_500_large

Tumblr_lsxhh7vwvk1qflpc1o1_500_large

Tumblr_ly7s3frll71r5f0jbo1_500_large

5676910593_d044e3a4de_z_large

Tumblr_lpmprk4dsj1qg2vl2o1_500_large
kuvat we<3it.com

Sitten iloisimpiin asioihin. :) Aurinko vihdoin pilkistelee ja voi taas unelmoida kesän saapumisesta. Hirmu lämmin ei vain vielä ole. Toimistossa istun ja odotan työpäivän loppumista, jonka jälkeen alkaa heti perään toinen työvuoro.. Joka kestää puoli yhdeksään saakka. Koko viikko näyttää kalenterissa muutenkin erittäin kiireiseltä ja joutunut perumaan jo sovittuja tapaamisia, höh. Minun pitäisi ehtiä täyttämään Aplicon kesäkuntoon sali-passinikin. Aikaa leimojen keräämiseen on enää alle 3 viikkoa. Töitä, töitä ja lisää töitä.. Mutta onneksi sitten piristyn, kun palkka koreilee tilillä. ;)

(Tosiaan järkkärini kun hukkasin, en ole pystynyt ottamaan kuvia, mutta voisin lainailla porukoiden kameraa tässä lähipäivinä...)

Takaisin työsähköpostien ja puheluiden pariin >



 ~xoxo Laurenn

5/04/2012

Kuulumiset Vapun jäljiltä

Hei, pahoittelen etten ole ehtinyt kirjoittaa sitten Vapun jälkeen! Ollut kiireitä; töitä ja muita menoja.
Vappu meni kohdallani todella hyvin, lukuunottamatta järkkärini katoamista. Kaikki vappukuvat olivat siellä ja harmittaa kovin ettei jäänyt siitä illasta kuvamateriaalia, mutta tärkeintä on se muisto kuinka hauskaa meillä oli.♥ ps. yhden otoksen frendin puhelimella oli näköjään saatu... Olimme eräällä tuttavalla juhlimassa ja meno oli loistava. Yöllä sitten siirryttiin muutaman kanssa rantsuun, ihan joka vuotisen tavan takia. Aamu vain oli yksi kamalimpia. Sitä krapulan määrää.



Tällä hetkellä istun toimistotuolissa ja surustelen etten pääse tuonne lämpimältä näyttävään ulkoilmaan auringon alle. Vielä muutama tunti sähköposteihin ja puheluihin vastailua & sitten viikonlopun viettoon. Porukat lähtevät viikonlopuksi kylpylään, joten saan olla ihan omassa rauhassa.
Äitienpäivä lähestyy ja tilasin äitylille maaailman ihanimman lahjan, hahah. Suunnittelin nettikaupassa mukin, jonka tilasin eilen. Kävin eilen pitkästä aikaa omaa pikkusiskoani näkemässä. Ei olla kuukauteen nähtykään, kun en asu heidän luonaan enää. Kävimme karismassa (kirpputori) ja löydettiin hänelle täydellinen kevätjuhlamekko! Sekä toisen hellemekon ja hupparin, maksoivat vain 15€. Itselleni löysin kymmenellä eurolla muutamat vaatekappaleet.

Nyt tekee niin kovin mieli jäätelöä, että taidan laittaa lapun luukulle ja jäätelökioskin puolella...

Tumblr_lvk1w7fyaj1qln1vno1_500_large


Hey! Ja the most tärkein asia minkä unohdin mainita; varasin ihka ensimmäiselle tatuoinnilleni ajan, jo ensi kuuksi !!!

Jännittää kuinka paljon tulee sattumaan, mutta se tulee olemaan sen arvoista koska tiedän täsmälleen minkälaisen leiman tahdon & olen miettinyt kuvaa jo monta vuotta. Siitä tulee todella upea, just wait and see. Aion pysyä shh niin pitkään, kunnes menen tatuoitavaksi. Haluan sen olevan yllätys jokaiselle, mutta sen voin paljastaa että tatuoinnin sijainti on alavatsa. ;)

551203_336992839682474_109008735814220_870441_1544898173_n_large

Tumblr_lmbxij4eje1qhqfqjo1_500_large

Dsc_9739_large

Tumblr_lf32ul3ivr1qbaskjo1_500_large

Tumblr_ltmp3o6ock1qbet79o1_500_large

Bye For Now


~xoxo Laurenn

4/26/2012

My Thursday

Toinen postaus tälle illalle. Tänään on ollut tylsä päivä. Mitään muuta kuin sisällä istunut & mietiskellyt.
Oli jopa niin tylsää, että päätin kokeilla erään youtube käyttäjän tekemää meikkausvideota. Aiheena "Super Sexy Makeup" Hah! Eli siis otin mallia videosta kohta kohdalta. Meikki onnistui mielestäni ihan hyvin eikä ollut haastava. Tekeminen kesti vain muutaman minuutin. Kertokaa mitä pidätte! :)










Vinkkejä, miten teen joka päiväiset meikkini;

~Ennen meikkausta puhdistan ihoni & rasvaan sen
~Rasvan kuivumisen jälkeen levitän highlight concealeria,
jos on huonosti nukuttu yö ja tummat silmänaluset häiritsevät
~Levitän meikkivoiteen
~Taivutan ripset
~Piirrän eyelinerillä rajaukset silmiin
~Tuputan ripsaria ylä- että alaripsiin
~Vahvistan kulmani kulmakynällä, hellällä kädellä! 
(kukaan ei tahdo "noidan kulmia" niin kuin äitini sanoi, kun moitti aikaisempia kulmiani!) hahah.
~Sitten vielä irtopuuteria hellästi

:)


~xoxo Laurenn

4/25/2012

My Wednesday

Kiinnostuneet, olen nykyään fashionlist.com:issa!!
Siellä voi seurailla. Linkki oikealla palkissa.

Aamuni alkoi ihanasti. Herättyäni katsoin ikkunasta pihalle & aurinko jo paistoi. Käsittämätöntä, kesä on tulossa! :) Unelmoin jo biitsikeleistä, kesävaatteista, veneilystä, auringonotosta, mehujään nauttimisesta, kesätöiden tuottamasta rahasummasta etc.

Porukkani kertoivat eilen vuokranneensa meille kesälomalle kahdeksi viikoksi oman mökin Hangosta !
Voi kun vain saisi pidettyä viikon lomaa töistä, muttei taida onnistua... Töissä ollut yllättävän rento päivä. Olen vain surffaillut netissä ja löytänyt mitä upeimpia nettikauppoja. Toimistotöiden jälkeen tosiaan työpalaveriin ja siinä meneekin koko ilta. Olimme eilen tilanneet ystäväni Johannan kanssa meille vappuasusteet ja posti ilmoitti niiden jo tänään saapuneen! Pelkäsin että saataisiin ne vasta vappuaattona. Onneksi toisin kävi. Ja kotiin päästyä ne pääsevät sovitukseen. ;) En paljasta vielä mitään, pysyy maanantaihin asti yllätyksenä. Vapusta toivon tulevan ikimuistoinen & että säästyisi suurimmilta draamoilta.. Mutta olen jo ihan vappu fiiliksissä. Olen tylsistynyt, jutelkaa & kyselkää jos on esittää minkäänlaisia kysymyksiä! :)

385144b1_large





Aww yksi hellyyttävimmistä lastenelokuvista, jonka tiedän.

Huomenna en ehdi luultavimmin ehdi kirjoittaa, joten huomisesta; Käyn viemässä ystävättärelleni sen oman vappuasusteen & menen bodycompat- ja zumbatunneille. Kaikki ystäväni eivät tienneet mitä on bodycompat niin tässä esimerkkiä. :)

IMA GONNA KICK YOUR ASS



~xoxo Laurenn

4/24/2012

Treeniä h*ro, treeniä

Väsy. Aamulla puoli yhdeksäksi toimistolle töihin & illalla työpalaveri kollegoiden kesken. Voisin käyttää sen ajan parempaankin... esimerkiksi salilla käyntiin! Sillä kun on paljon houkutuksen arvoa ehkä jonkin muunkin syyn takia kuin itsensä kunnossa pitämisen...♥ Tiistai aamulla oli mitä kamalin ilma. Onneksi iltaa myöten alkoi aurinko kuitenkin paistamaan. Vietin kiireisen työpäivän, jonka jälkeen sain nauttia salilla rehkimisestä. Olen illan viettänyt koneen äärellä ihmisille jutellen. Jätä toki kommentti, vastaan mielelläni asiallisiin teksteihin.

Kuvia tiistailta. Näette myös sali-lookkini & näytän kamalalta koska kuvat ovat otettu treenin jälkeen!




Olen alkanut palailemaan vanhaan musiikkimakuuni, vanhoihin lempi biiseihin, sitä aikaa kun olin mahdoton scene ja mitä kaikkea. Ehkä joskus kehtaan liittää pari kuvaa niistä ajoista.. Mutta muutama favo vuosien takaa:


02_large

Oh! Mahtaako kukaan tunnistaa?



Good Night,

~xoxo Laurenn

4/23/2012

Waiting for Summer

Kohta lähtee taju.
Olen ollut aamu yhdeksästä asti toimistolla töissä & heti kättelyissä kamalan kamala hämähäkki ilmaantui mun silmien alle. Meinasin siinä aamulla saada sitten mahdottoman kohtauksen, nostin laukun pois lattialta, enkä pystynyt tehdä töitä ennen kuin se katosi lipaston alle. JA NYT !! Nyt kun olen yksin 3 h vielä niin se mokoma ilmestyi taas...

Vihaan hämähäkkejä, matoja, käärmeitä yli kaiken. Tai muitakaan pieneliöitä/raajattomia.. En vain pysty sietämään. Vaikka tuo hämähäkki onkin pienikokoinen se liikkuu niin julmetun nopeasti. yök yök yök
Pakko nostaa jalat penkille. Turvaan.

Aamulla kotoa lähdettyä oli nätisti +7 astetta & aamupäivästä aurinko paistoi kovin. :)
Se aiheutti minulle mahdottoman kevät/kesävaate inspauksen, että huh huh.
Keltainen väri on ♥, haluan miljoona keltaista vaatekappaletta/korua! Vihreäkin on kesänväri, joten yee.

PinkkiLilaTurkoosiVihreäKeltainenOranssi

374199_315530125135750_285298488158914_1134668_9651284_n_large

Summer-63eu5e3nl-301275-475-356_large

Neon-nails_large

Tumblr_m2vrl9ipo91r2kqqio1_500_large

Tumblr_lvybejhvci1r21n1ao1_500_large

Tumblr_lafmbjllsm1qciek8o1_500_large
0.365x365_large
Js_dangers_blk_a_large

Tumblr_l9xt0ajltx1qbl49lo1_500_large

Tumblr_m2pfil93wb1r8zz73o1_400_large

580663_256473077783858_100002635033729_458539_1400344761_n_large


Tästä maanantaista sen verran, että olisi kuulunut olla laulutunti, mutta se peruuntui.
Joten töiden jälkeen kipaisen kotosalla syömässä, sitten vietän aikaa vihdoin näkemällä naisiani
& illalla kuntosali ja Dance Fever-tanssitunnin parissa, ooh yes
Hyvät päivänjatkot lukijoille, remember to...

Quote_smiley_typography_smile_text_creative-fe0eba7dc060e62eb4b34548d2e6ebbd_h_large


P.S. onkohan se hämähäkki lähtenyt jo, vois laskee jalat maahan?


~xoxo Laurenn