








Dear Diary... Oli pakko päästä kirjoittelemaan vielä tästä päivästä.
Tosiaankin koko päivän olen uhrannut töille. Toimistosta suoraan kaupan kassalle. Kesken työpvän sain ikävän tekstiviestin, jossa luki "Teet liikaa töitä". Toiset voisivat alkaa arvostamaan tai edes yrittämään ymmärtämään, että jos toisella sentään on työpaikka alla josta tienaa rahansa - ei saisi sanoa noin. Viesti jatkui sanoin "pitäisit ees vapaata joskus". Kuinka tollanen kolahtikin muhun niin kovin? Miten joku voi luulla, että määräisin itse työvuoroni, olen so blessed että ylipäätään on töitä! En nauti koko päivän sisällä töitä tekiessä, joten tuollainen puhe raivostuttaa. Mistä repäisisin vapaata, ei se oikein toimi jos ilmottaisin työnantajalle, että aion pitää vapaata. Ei ole muutenkaan ollut mikään huippu päivä.. Parin henkilön takia. Mutta huomenna on uusi päivä & toivon sen menevän helpommin. Tässä illan fiilikset, Adios for now

~xoxo Laurenn





























